https://www.hs.fi/visio/art-2000011845230.html?utm_medium=alsoreadthese&utm_campaign=hs_tf&utm_source=www.is.fi
Sanoin Kankaanpään terävälle johdolle, kun minulle ehdotettiin odotusajalla ja etumaksulla sänkyä etten enää luota liikkeen hoitoon. Nyt minulla ei olisi sänkyä, eikä 1150 euroa rahaani.
Nyt minulla ei olisi sänkyä, eikä 1150 euroa rahaani.
25
644
Vastaukset
- Anonyymi00001
No voi itku ei toi ny nii iso summa oo.
- Anonyymi00002
On se kaksi kertaa sun kuukautinen sosiaaliapusi.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
On se kaksi kertaa sun kuukautinen sosiaaliapusi.
Ihan kuule töissä käyn toisinku sinä
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan kuule töissä käyn toisinku sinä
Jaa...kenenkähän persettä käyt nuolemas,jos tonniki on yks v.tun maku,ulosannista päätellen kyseessä on taas joku autistinen paukapää.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jaa...kenenkähän persettä käyt nuolemas,jos tonniki on yks v.tun maku,ulosannista päätellen kyseessä on taas joku autistinen paukapää.
Sanotaa sillee et saan puolimiljoonaa kasaan kuukauden aikana ku vaa painaa 247. Ja mitä sinä saat aikaan kysynpähä vaan?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sanotaa sillee et saan puolimiljoonaa kasaan kuukauden aikana ku vaa painaa 247. Ja mitä sinä saat aikaan kysynpähä vaan?
Lapsellista! Sun ähkysi ei ketään kiinnosta. Mene leikkimään!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saa mitä saat,mutta ei tuo henkinen köyhyys ja kusipäisyys silti mihinkään katoo.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Saa mitä saat,mutta ei tuo henkinen köyhyys ja kusipäisyys silti mihinkään katoo.
Mistä vedät noita johtopäätöksia?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lapsellista! Sun ähkysi ei ketään kiinnosta. Mene leikkimään!
Mene töihi jos et muuta osaa sanoo
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
herää ny.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
herää ny.
Heräsin jo sillo ku sinä et oo viä ollu olemassakaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Heräsin jo sillo ku sinä et oo viä ollu olemassakaa
oot väsyny! mee nukkuu ny!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
oot väsyny! mee nukkuu ny!
Mene itse nukkuu, mutta ainii oot työtön lorvailija.🤣
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kankaanpään Kailajärvi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00004 kirjoitti:
jätikö äidinkielen opiskelun kesken alakoulussa????????????
- Anonyymi00010
Vai 500k kasaan kk....teihin verrattuna Uotin veljeksetki (Jussi ja Kari) olis nakkivarkaita.
- Anonyymi00017
Mikä teräväpää? Tarkoitatko myymälänhoitajaa? Ha!
- Anonyymi00019
Mitä iniset?
- Anonyymi00020
no ton verranhan jo putoo viikossa rahaa taskuista, pienet on sulla murheet!
- Anonyymi00022
Kyllä ne osaa tehdä rahaa
- Anonyymi00023
Yli kuukausi aikaisemmin Kankaanpään lopetusta, sain kuulla, että siellä tehdään viilausta ja käytettiin pelaajien ammattikieltä "ladataan pakka kuntoon". Siis kaikesta päätellen muutama kääri suunnitelmalla haaleaa rahaa ja kymmenet jäivät ilman tavaraa, mutta raha kelpasi.
- Anonyymi00024
Sama tilannehan oli Sotkan aikaisemmassa konkurssissa. Johto ja myymäläpomot kääri rahjoja tuhansilta katteettomilla lupauksilla. Lopulta rikosroska työnnettiin ilmaiseksi henkilökunnan käsiin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sama tilannehan oli Sotkan aikaisemmassa konkurssissa. Johto ja myymäläpomot kääri rahjoja tuhansilta katteettomilla lupauksilla. Lopulta rikosroska työnnettiin ilmaiseksi henkilökunnan käsiin.
Oliko Kankaanpään henkilökunta epärehellistä?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oliko Kankaanpään henkilökunta epärehellistä?
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi00027
Toivon, että syyttäjävirasto valvoo nyt paremmin tämän roskapesän selvityksen, kuin mm Suomisohvan, Finkaluston tai kymmenen muun huonekalurikollispesän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203