🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
JEESUKSEN TÄYSI VOITTO!
Sait, Jeesus, täyden voiton,
lunastit laumasi.
Toit uuden päivän koiton,
oi voitonsankari.
Aukeni haudan salpa
ja murtui kuolon valta,
kun nousit haudasta.
JEESUKSEN RISTIN TÄYSI VOITTO!
17
230
Vastaukset
- Anonyymi00002
Viimeiselle tuomiolle ehkä noin vuoden 4444 jKr tienoilla nousee kaikki haudoista, Tuonelasta ja jopa helvetistä. Silloin on voitto Tuonelasta ja Kuolemasta lopullinen. Ne heitetään Tulikivi järveen joka on toinen kuolema.
Pukit ja lampaat erotellaan. Lampaat menee uuteen taivaaseen, paratiisiin tai Uuteen Jerusalemiin joissa ei toinen kuolema ole vaarana. Mutta pukit joutuu uuteen maahan, jossa heidän murhat ja rikokset jatkuvat sekä vaarana on toinen kuolema eli Tulikivi järvi.
Näin jotenkin Johanneksen Ilmestys kuvaa huipentumaa joka seuraa tuhatvuotista valtakuntaa.
Tuhatvuotinen valtakunta 3333-4444 jKr......
Jumalan valtakunta 2222-3333 jKr
Tuhatvuotisen valtakunnan lampaat tie on uuteen taivaaseen
Jumalan valtakunnan pukit ovat tiellä uuteen maahan
Jne- Anonyymi00010
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Viimeinen tuomio tulee vasta tuhatvuotisen valtakunan jälkeen. Vasta sen ajanjakson jälkeen Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle.
Siihen asti on lait voimassa koko ajan. - Anonyymi00021
okei, selvä homma
- Anonyymi00003
Ilman pukkeja ei tule karitsoja.
- Anonyymi00012
Vuohipukki paha pukki
- Anonyymi00005
Dan. 8:5
Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi.- Anonyymi00020
Sehän on ilman muuta (hyökkäyssota)lentokoneella tuleva jenkki.
- Anonyymi00006
Jeesus Kristus edelleen pelastaa Häneen turvautuvat.
- Anonyymi00008
Kyllä!
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä!
Ilm. 16:13
Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä.sammakkohenget kurnuttaa mukavasti vesilätäkössä
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä.Peilikuvasi?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Peilikuvasi?
sammakkohenkiä on nähty anabaptismia harjoittavien antikristillisten uskonlahkojen kastepaljujen pohjalla akvariopumpun vierellä
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
sammakkohenkiä on nähty anabaptismia harjoittavien antikristillisten uskonlahkojen kastepaljujen pohjalla akvariopumpun vierellä
On sulla hurjat päiväunet!
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
sammakkohenget käyttää anabaptistien kastevettä, siellä ne kurnuttaa paljun pohjalla
- Anonyymi00014
Aamen. Nostakaa päänne.
- Anonyymi00018
kirkossa veisu on hädin tuskin elossa mutta huudat täällä kovaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2633228Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1861018- 63921
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708