Turvallisuus ahdistuksessa
”Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
Joh 16:33
JEESUKSEN RAUHA AHDISTUKSISSA
5
113
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Jeesukseen kannattaa turvata! 😊
- Anonyymi00002
Autuaita ovat Rauhan tekijät he saavat Jumalan lapsen nimen! Tästä en itse tiedä mitään. On kai Herätysten ja herätysliikkeiden asiaa. Ilmestyksiä ja taivaan evankeliumeja tulee 10 vuoden välein uusia, mutta herätyksiä ehkä kerran 70-100 vuodessa? Piispa Martti Simojoki puhuu rukous kirjassa YLÖSNOUSEMUKSEN VOIMAN tuntemisesta ja Golgatalta asti lähteneestä Hengestä. Hän arvosti Herätyksiä paljon enemmän kuin Ilmestyksiä.
- Anonyymi00003
Näitä olen minä teille puhunut, että teillä minussa rauha olis. Maailmassa on teillä tuska; mutta olkaat hyvässä turvassa, minä voitin maailman.
- Anonyymi00004
Detta har jag talat till eder, för att I skolen hava frid i mig. I världen liden i betryck; men varen vid gott mod, jag har övervunnit världen."
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Detta har jag talat till eder, för att I skolen hava frid i mig. I världen liden i betryck; men varen vid gott mod, jag har övervunnit världen."
These things I have spoken unto you, that in me ye might have peace. In the world ye shall have tribulation: but be of good cheer; I have overcome the world.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.642070Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt311647- 991112
- 45860
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25726- 29650
- 38596
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56548Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,123540