Sanna Marinin perintö

Anonyymi-ap

Konkurssikypsä, entinen hyvinvointivaltio nimeltä Suomi!!!!
-50% tuli lisää valtionvelkaa, vaikka kaikilla oli kuulemma töitä!!!!
-40000 uutta työtöntä
-ennätysmäärä konkursseja ja rakennusteollisuuden alasajo
-210000 uutta suomalaista koulutukseen EU:n ulkopuolelta
-ennätysmäinen ostovoiman ROMAHDUS, joka vieläkin pistää yrityksiä konkurssiin, viimeisimpänä ASKO/SOTKA....
-SUSI-SOTE, jonka kustannukset noussevat jo tällä hallituskaudella 23Miljardista 30Miljardiin eli 7Miljardia lisää!!!!!!
-tunnin juna turkkuseen
-metsiemme hiilinielujen menetys
-8miljardia lisämenoja puolustusliittoon liittymisestä
-3miljardia lisää kohonneisiin valtionlainan korkokuluihin
jne......

13

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Nuo vaati jo SSDP:n "talousosaamista"!!!!!

    • Anonyymi00002

      Sannan legacyyn kuuluu myös: takuuvarma paikka OPPOSITIOSSA.

      Kiitos siitä Sanna " Olga ".
      Ps. hae nyt typykkä hyvä töitä ULKOMAILTA, äläkä tule meitä enää häiritsemään.

    • Anonyymi00003

      tuohon ei oikea ihminen pysty, ainoastaan oikea demukka.

      • Anonyymi00004

        Orpo pistää vielä paremmaksi, pakko, sillä kokoomuksen täytyy olla suurin velanottaja, muuten velkoomuksen maine menee pilalle.


    • Anonyymi00005

      Oppositio huusi kurkku suorana, että koronatukia täytyy maksaa enemmän ja velkaa enemmän. Marin on saanut maailmalla kunniaa ja arvostusta koronan hoidosta.. koville ottaa joillekin Marinin hallituksen saavutukset, suosio ja arvostus maailmalla.
      Muuten kiitos eläkkeiden nostosta, me kaksi saimne yhdessä yli 500 euroa kuukaudessa lisää kahden vuoden aikana ynnä pinemmät korotukset.

      • Anonyymi00008

        Mariini ei ole saanut mitään kunniaa, koska ei mariin tehnyt yhtikäs mitään vaan ne oli työryhmät jotka mariini haukkui kerran päivässä vaikka tekivät kaiken työn!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Mariini ei ole saanut mitään kunniaa, koska ei mariin tehnyt yhtikäs mitään vaan ne oli työryhmät jotka mariini haukkui kerran päivässä vaikka tekivät kaiken työn!!!!!!!!!!!!!!

        Eli samalla periaatteella Orpokaan ei ole tehnyt mitään, eli on syytön koko sotkuun?


    • Anonyymi00006

      Ruotsin Tegnell haukkui Sanna Surkimuksen maanrakoon.

    • Anonyymi00009

      Tegnell tapatti koronan alkuaikana suomalaiset hoivakodin asukit, siinä hänen kunniansa.

    • Anonyymi00010

      Sanna ja Tytti, demukoiden "talousnerot", kaikki saadaan menemään ja jollei saada, niin otetaan vaikka velaksi.

      • Anonyymi00012

        Siksikö Orpo on ottamassa enemmän velkaa mitä kukaan ikinä?


    • Anonyymi00013

      Orpo alentaa suurituloisten verotusta VELAKSI

      • Anonyymi00014

        Orpo jakelee myös yritystukia ja jättää verottamatta valtavia summia, kaikki menee velaksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe