Niin että tuntee olevan enemmän yksin ystävänsä seurassa kuin oikeasti yksin ollessaan? Minulla on näin.
Onko kellään muulla
15
88
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onko hän silloin oikea ystävä,jos teidän väliltä puuttuu tunneyhteys?
- Anonyymi00002UUSI
Ei nyt muitakaan ole. Onko niitä ystäviä kovin helppoa löytää? Ei ole.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei nyt muitakaan ole. Onko niitä ystäviä kovin helppoa löytää? Ei ole.
Ystäviä löytää helposti, kun on ihmisten kanssa. Mutta jotkut sulkeutuvat itse, vetäytyvät ja torjuvat ystävyyden, vaikka mukavia ihmisiä olisi ympärillä kuinka paljon hyvänsä. Sitten valitetaan yksinäisyyttä.
Kun ei päästä ketään lähelleen, on oltava yksin. Kyllä näitä ihmisiä on, jotka pysyvät etäisinä, eivät avaudu mistään, eivät ole kiinnostuneita toisista. Odottavat silti jotain ihmeystävyyttä.
Olisi hyvä itse kunkin yksinäisen miettiä, mikä se on, mikä panee oman torjunnan päälle, ettei vaan kukaan tule liian lähelle. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ystäviä löytää helposti, kun on ihmisten kanssa. Mutta jotkut sulkeutuvat itse, vetäytyvät ja torjuvat ystävyyden, vaikka mukavia ihmisiä olisi ympärillä kuinka paljon hyvänsä. Sitten valitetaan yksinäisyyttä.
Kun ei päästä ketään lähelleen, on oltava yksin. Kyllä näitä ihmisiä on, jotka pysyvät etäisinä, eivät avaudu mistään, eivät ole kiinnostuneita toisista. Odottavat silti jotain ihmeystävyyttä.
Olisi hyvä itse kunkin yksinäisen miettiä, mikä se on, mikä panee oman torjunnan päälle, ettei vaan kukaan tule liian lähelle.Okei, siis yksinäisyyspalstalla viihtyvä henkilö kertoo että ystävien löytäminen on helppoa? No miten se nyt noin niinkun käytännössä toimii sitten, mistä niitä ystäviä poimit mukaasi?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Okei, siis yksinäisyyspalstalla viihtyvä henkilö kertoo että ystävien löytäminen on helppoa? No miten se nyt noin niinkun käytännössä toimii sitten, mistä niitä ystäviä poimit mukaasi?
Elämällä ihmisten parissa avoimin mielin syntyy ystävyyttä. Hyväksymällä muutkin ihmiset löytää arvokkaita ihmissuhteita.
Mutta jos ei anna itsestään mitään kenellekään eikä osoita kiinnostusta ketään kohtaan, silloin jää yksin ja ihan aiheellisesti tuntee itsensä yksinäiseksi.
Ystävyys on vuorovaikutussuhde! - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Okei, siis yksinäisyyspalstalla viihtyvä henkilö kertoo että ystävien löytäminen on helppoa? No miten se nyt noin niinkun käytännössä toimii sitten, mistä niitä ystäviä poimit mukaasi?
Olisi kyllä liioittelua sanoa, että olen yksinäisyyspalstalla viihtyvä. Pikemminkin utelias kaikenlaisissa asioissa. Lähden tästä ihan kohta ystävien pariin italian tunnille. Meillä on siellä oikein mukavaa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ainakin tässä kaupungissa on paikkoja jossa voi kokoontua muiden yksinäisten kanssa ja viettää aikaa. Ja sitä kautta voi saada elämäänsä ystäviä. On esim järjestöjä ja yhdistyksiä jotka järjestää toimintaa. Oman paikkakunnan palveluihin kannattaa tutustua .
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olisi kyllä liioittelua sanoa, että olen yksinäisyyspalstalla viihtyvä. Pikemminkin utelias kaikenlaisissa asioissa. Lähden tästä ihan kohta ystävien pariin italian tunnille. Meillä on siellä oikein mukavaa.
Ja minä taas lähden kohtapuoleen ranskankielisten ystävieni luokse pitkälle illalliselle, siinä menee monta tuntia, ja sen jälkeen juomme konjakkia ja polttelemme sikareita ja kuuntelemme ranskankielistä musiikkia. Au revoir!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja minä taas lähden kohtapuoleen ranskankielisten ystävieni luokse pitkälle illalliselle, siinä menee monta tuntia, ja sen jälkeen juomme konjakkia ja polttelemme sikareita ja kuuntelemme ranskankielistä musiikkia. Au revoir!
Hyvä, hyvä!
- Anonyymi00010UUSI
Mulla ei ole edes sitä yhtä ystävää. Mulla on mies jonka kanssa ei ole rakkaussuhde joten olen siinä yksinäinen, on lapsia ja niiden kanssa onneksi on hyvä tilanne, mutta kun ei ole ystäviä saatikka kavereita niin olen ihan sairaan yksinäinen aina. Joskus se on niin kamalaa että viikon ajan tosi surullinen ja tekee mieli vai itkeä kunnes sitten taas oppii sen kanssa hetken elämään kun ei ajattele sitä.
Mä oon sosiaalinen ihminen ja tulen kaikkien kanssa toimeen töissä ja muussa elämässä ja osaan olla sopivasti aloitteellinen tai sivussa mikä nyt on tilanteessa sopivaa, ja kiinnostunut muista ihmisistä. Mutta ei vaan. Vuosien mittaan eri työpaikoissa näen että sinne tulee uusia ihmisiä ja vanhat työntekijät ystävystyy niiden kanssa ja näkee vapaa-ajalla, ja mä olen aina vain yksin. Mulla ei ole ikinä ollut ketään kelle puhua huonoista asioista, mulle kyllä sitten taas on puoli tuntemattomatkin avautunut ongelmistaan helposti. Mulla ei ole ongelma puhumisen kanssa mä oon hyvin avoin ihminen, mutta kyllähän se vaatii sen sopivan ihmisen siihen. Ei auta varmaan ku jatkaa elämää niin että on aina vain töissä ja kotona.- Anonyymi00011UUSI
Olet yhdessä miehen kanssa jota et rakasta ja joka ei rakasta sua. Silti olette hankkineet lapsia vaikka rakkautta ei ole. Mikä tuossa yhdessä olossa on tarkoitus? Olette päättäneet elää yhdsessä vaikka ei ole rakkautta. Miehesi on näemmä tyytyväinen ja sinäkin tyydyt tilanteeseen koska teillä on joku "velvollisuus" olla yhdessä ilman rakkautta?
- Anonyymi00012UUSI
Aikoinaan 2 yksinäistä ihmistä löysi toisensa. Mä halusin vakavan suhteen ja kaikki mitä siihen kuuluu, ja sain pelkkiä idiootteja ketkä olisivat halunneet vain seksiä eikä muuta. Mies oli vähän tommonen yksinkertainen poika maalta sellainen kellä ei paljon ollut ottajia edes siihen seksiin. Siinä oli vaihtoehdot elää elämäänsä yksin tai edes jonkun kanssa. Se otti mut muutenkin kun seksiin. Tiesin kyllä silloin mihin lähdin. Mutta vuosien mittaan oon ollut niin yksinäinen että on alkanut ajatteleen että parempi olla yksin. Mä en usko että mulle on hyvää rakastavaa miestä olemassa. Siitä on todella kauan aikaa ja pikkuhiljaa lapset on isoja. Kyllä mä oon vakavasti miettinyt että viimeinenkin lapsi lähtee kotoa niin mä muutan pois. Parempi olla yksin yksin kun aviossa yksin.
- Anonyymi00014UUSI
Sinä haluist vakavan suhteen ja mies halusi seksiä. Ja sinä suostuit sit tyydyttää miehen haluja. Sinä halusit lapsia ja mies ei . Ja te hankitte lapsia koska sinä halusit. ja sinä säälistä annoit hänelle seksiä koska hän ei muualta ole saanut. Teillä on parisuhde joka perustuu toisen säälimiseen. Sinä säälit miestä kun hänellä ei ole naissuhtieta ja päätitte hankkia lapsia koska sinä halusit idyllisen perhe-elämän.
- Anonyymi00013UUSI
Me ei olla ikinä kaikesta puheesta huolimatta opittu toisianne rakastaa. Mies ei halua erota vaikka oon sille monesti puhunut siitä että mulle ei riitä tämmöinen elämä enää. Jos mä en voi tuntea itseäni halutuksi ja rakastetuksi niin mikä järki. Se pahentaa vielä sitä yksinäisyyttä, ihminen pääsisi pitkälle Jos olisi yksi hyvä kaveri tai hyvä avioliitto. Mä oon ollut jo monta vuotta toinen jalka oven välissä mutta vielä Olen täällä.
- Anonyymi00015UUSI
Ette oppinut rakastaa. Te aloitte olee yhdessä vaikka ei ollut tunteita. Te ajattelitte kun tapasitte ja alotte olee yhdessä että tunteita alkaa syntyy sitten myöhemmin. Aletaan seurustelee ja mennään naimisiiin vaikka ei ole tunteita. Ei se niin mene että aletaan olee yhdessä ja odotetaan ihastuu ja rakastuu toiseen sitten joskus myöhemmin. Eihän tossa teidän jutussa ole mitään järkeä. Kummallakaan ei ole ollut tunteita mutta parisuhteessa pitää olla koska ette kumpikaan muita ole saaneet. Sinä säälit miestä ja mies sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse464121SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2844058Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1383551Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky913504Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit282400Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361855Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575641751- 371650
- 331588
- 991583