” Lähestykäät Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaat kätenne, te syntiset, ja peratkaat teidän sydämenne, te kaksimieliset.”
Jaak 4:8
LÄHESTYKÄÄ JUMALAA
16
106
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.
- Anonyymi00002
Nalkens Gud, så skall han nalkas eder. Renen edra händer, I syndare, och gören edra hjärtan rena, I människor med delad håg.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nalkens Gud, så skall han nalkas eder. Renen edra händer, I syndare, och gören edra hjärtan rena, I människor med delad håg.
Draw nigh to God, and he will draw nigh to you. Cleanse your hands, ye sinners; and purify your hearts, ye double minded.
- Anonyymi00004
Sodan uhatessa
” Ja vaikka sotaväki saartais minua, niin ei sydämeni sentähden pelkäisi; ja jos sota nousis minua vastaan, minä turvaan sittekin häneen.”
Psalmi 27:3- Anonyymi00005
Kyllä olisi Suomenkin käynyt viime sodissa vielä huonommin, jos homma olisi jätetty "herran haltuun." Israel terrorisoi Lähi-idässä, ei suinkaan jumalan vaan Amerikan tukemana.
- Anonyymi00008
Psalmit koskevat Israelin kansan vaiheita. Ei pakanoita.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Psalmit koskevat Israelin kansan vaiheita. Ei pakanoita.
Väärin taas Teuvo. Psalmit ovat kaikille uskoville tarkoitettuja.
- Anonyymi00006
Vanha mies yrittää jatkuvasti kiistää tätä jaetta, mutta turhaan. Ei pieni ihminen voi Jumalan Sanaa tyhjäksi tehdä.
- Anonyymi00007
Niinpä, pitää olla vähintään 192 senttinen koltiainen, jotta voi Jumalan sanan tyhjäksi tehdä. Ikää ei myöskään saa olla kuin korkeintaan 60 vuotta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinpä, pitää olla vähintään 192 senttinen koltiainen, jotta voi Jumalan sanan tyhjäksi tehdä. Ikää ei myöskään saa olla kuin korkeintaan 60 vuotta.
Ei ole millään iloisella asialla merkitystä. Paha herjaaja on ulkoisilta mitoiltaan pieni, joten…
- Anonyymi00009
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin PAKANAT , jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]
Lahkolaiset kiertelee pareittain vanhustentaloilla salkussaan konvehtirasiat ja valmiiksi kirjoitetut testamenttilomakkeet. - Anonyymi00010
Raamattu varoittaa liittymästä kiihkouskovaisten perustamiin uskonlahkoihin ja uskonkultteihin.
Matt. 5:26
Totisesti minä sanon sinulle: sieltä et pääse, ennenkuin maksat viimeisenkin rovon.
Luuk. 12:59
Minä sanon sinulle: sieltä et pääse, ennenkuin maksat viimeisenkin rovon." - Anonyymi00011
Esim. ns. "vapaat suunnat" eivät ole sitä, mitä annetaan ymmärtää.
2. Piet. 2:19
He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.- Anonyymi00014
Moi
Voiko luoksesi tulla käymään?
- Anonyymi00015
Jaakob oli Jeesuksen veli ja tuo koski sitä aikaa. Jeesus edusti Jumalaa eläissään maan päällä.
Ei Jumalaa voi kukaan lähestyä, koska Jumala on taivaassa.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.
Lahkolaiset eksyttää ihmisiä.
Heilä voi olla ilmoitus lehdessä, silloin ja silloin, päivämäärä ja kellonaika, joka Jumala/Jeesus on tavattavissa lahkon tiloissa ja on "Jumalan kohtaamisen ilta."
Matt. 24:23
"Jos joku silloin sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Messias on tuolla', älkää uskoko.
Matt. 24:26
"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä. [Joh. 7:27]
Mark. 13:21
"Jos joku sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Katso, Messias on tuolla', älkää uskoko. [Luuk. 17:23] - Anonyymi00016
Maailmanlopun ennustajat, tempauspäivien laskijat, heitä pitää varoa.
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611059- 428437
- 1285336
- 1443674
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353554- 373240
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806