Eikö noilla ihmishirviöillä oo mitään kykyä tuntea tuntea inhimillisiä tunteita tai empatiaa... välillä vaan ihmettelen et eletään näin pahassa maailmassa.. iskä on kertonut mulle tarpeeks kauhutarinoita ihmisten "Pahuudesta". Mut rakas mä en luovuta, en anna pahojen voittaa, haluan sut vaan, rakastan sua ylikaiken, vaikka koko maailma ois meitä vastaan, lupaan, että mä en koskaan oo paha sulle tai satuta sua ikinä mitenkään. Rakastan, oon tuki ja turva sulle, kuten sä oot mulle... mut itkettää maailman pahuus niin paljon.. </3
Mua itkettää taas
14
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei anneta pahojen voittaa. Tiedän ettet koskaan satuta mua, enkä mä sua. Ollaan toistemme tuki ja turva aina. Rakastan sua. Muakin itkettää tän maailman pahuus. Sille pitäisi tehdä jotain.
Kyllä me yhdessä taistellaan sitä vastaan, rakkain, mut ensin haluun tukee ihan vaan sua, ja sen jälkeen vasta auttaa muitakin ,koska ansaitset sen eniten just nyt <3
- Anonyymi00004
BPDBunny6666 kirjoitti:
Kyllä me yhdessä taistellaan sitä vastaan, rakkain, mut ensin haluun tukee ihan vaan sua, ja sen jälkeen vasta auttaa muitakin ,koska ansaitset sen eniten just nyt <3
Kiitos rakkaani ihanista sanoistasi. Mäkin haluun nyt vaan ensin tukee sua.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siitä oon aina ollut kiitollinen, oot ihanin, en vois kuvitellakaan ketään parempa ihmist mulle kuin sä🩷 ❤️, mua hieman suretti yks päivä kun aattelin et pidät ittees huonona, kun et todelkaa oo, vaan aivan ihana ja rakas💖
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole toi bunny. Bunny kaipaa Kiiaa.
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole tämä bunny. Haluan, että tiedät sen rakas 😭
Anonyymi00004 kirjoitti:
Bunny on ihan eri henkilö. Hän kaipaa Kiiaa.
- Anonyymi00006
aishiteru kirjoitti:
En ole tämä bunny. Haluan, että tiedät sen rakas 😭
Tiedän sen rakas. 💋❤️Toi ei ollu multa🤔
- Anonyymi00002
Älä välitä ilkeistä ihmisistä
- Anonyymi00003
En toki kiitos sanoistasi
- Anonyymi00007
taistele kovemmin äläkä vollota. näin mut on kasvatettu. täällä mikään itku ja hyssyttely ole koskaan auttanu
- Anonyymi00008
rytinällä vaan kohti omia tavotteita ja mikäli et mene olet yliajattelija luuseri ja tyhmä ja sun kuuluukin olla hylkiö
- Anonyymi00009
Joka aamu on armo uus niin kuin sanotaan. Eli ehkä aamulla on sulle jotain hyvää annettavaa. Jatka siis samaan malliin, kaikki voi kääntyä hyväksi.
- Anonyymi00010
Jatka mätsin etsimistä. Ehkä joku auttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4215097Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1602966Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912529- 421778
- 551743
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!501706- 871537
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101257MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim151177Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1671114