Sote-farssi, aikamme yksi häpeätahroista. Näin siitä äänestettiin:
Sdp; 37 JAA ääntä
Kesk.: 30 JAA ääntä
Vih.: 15 JAA ääntä
Vas.: 14 JAA ääntä
Rkp: 9 JAA ääntä
Yht. 105 äänellä sote-farssi runnottiin läpi, jonka tuloksena syntyi
- työvoimapula
- suomalaisten hoitajien työn ylikuormittuminen
- heikentynyt hoitotaso
- miljardiluokan lasku
- hallintohimmeli
- hyvinvoinnin kaupallistaminen
- iäkkäät, sairaat ja lapset kaupallistamisen pelinappuloina
Nyt nämä yIIämainitut puolueet arvostelevat tätä sysipaskaa järjestelmää, jonka itse loivat ja syyllistävät siitä Orpon hallitusta! Törkynoloa, mitä? Muistakaa tämä vaaleissa.
☝️🙄
punaviherkepuIoidinen huIIuus
4
90
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Epätoivoista persuilua :)
- Anonyymi00002
Persu unohtaa, että perskokkareet on jakaneet yksityisille kokoomuslaisten omistamille ja johtamille terveysjäteille 600 miljoonaa euroa. Kokoomus on aina halunnut yksityistää terveydenhoidon ja nöyrän apupuolue persujen avulla se onnistuu jakamalla verorahaa yksityisille lääkäreille ja terveysjäteille.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Persu unohtaa, että perskokkareet on jakaneet yksityisille kokoomuslaisten omistamille ja johtamille terveysjäteille 600 miljoonaa euroa. Kokoomus on aina halunnut yksityistää terveydenhoidon ja nöyrän apupuolue persujen avulla se onnistuu jakamalla verorahaa yksityisille lääkäreille ja terveysjäteille.
Näinkö valheita äitis sulle on kertonu? Ikävää kuulla.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
No eikä ole XD Oliko niin hävettävä alotus että pakko yrittää siirtä huomio jonnekki muuanne keksimällä juttuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951811
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4871380- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471160- 751150
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1911117- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11844- 65715
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176711