Miksi Jeesus ei tullut takaisin?

Anonyymi-ap

Jeesus lupasi tulla takaisin näkyvällä tavalla opetuslasten vielä eläessä, mutta ei tullut. Paavalikin odotti Herraa saapuvaksi omana elinaikanaan. (1. Tess. 4:13-17)

Jeesus ei tullut takaisin koska ei mennyt taivaaseen. Evankeliumi perustuu valheisiin. Ei tapahtunut ihmeitä, sairaat eivät parantuneet eikä kuolleita herätetä.

Miksi Jeesus ei vastaa rukouksiin? Hän on fiktiota, ei todellinen. Siksi.

20

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Vanhaan Testamenttiin, ei juurikaan uuteen.

Jes. 63:11

Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä;

Luuk. 16:31

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.

• Anonyymi00002

Joh. 5:46

Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Joh. 5:46

Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi00007

Aabraham ei tiennyt mitään Vanhasta testamentista.

• Anonyymi00015

Uusi testamentti jeesuslegendoineen sepitettiin vasta satoja vuosia myöhemmin kaupallisiin tarkoituksiin.

• Anonyymi00004

Fixus meinaa veettoa.

• Anonyymi00006

Kaikenlaisia harhaoppeja liikkeellä. Joidenkin mukaan Jeesus tuli jo 1844, mutta jätti matkan kesken jääden miettimään ketkä ovat laittomuuden tekijötä.

Lopun ennustelijat ovat yleensä harhassa. Jeesuskaan ei tiennyt milloin tulee takaisin.

• Anonyymi00018

Tuo 1844 luku on adventismin probakandaa ja täyttä huuhaata.

• Anonyymi00008

Sitä herraa saat kyllä odottaa maailman loppuun asti.

• Anonyymi00012

Sinä siis uskot, että maailman loppu tulee joskus.

• >>Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Vanhaan Testamenttiin, ei juurikaan uuteen.>>

Selittää miksi Jeesus tapettiin.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi00009

Jeesus ei mennyt taivaaseen. Jumalan taivas on fiktiota. Siksi.

• Anonyymi00010

2. Piet. 3:9

Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

Jumala haluaa pelastaa iankaikkisuuteen niin monia kuin mahdollista. Siksi hän viivyttää lopun aikoja.

Nehän eivät vielä ole lähelläkään toteutumista.

• Anonyymi00011

Ilm. 5:9

ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista

Jotta tuo voisi toteutua, evankeliumin sanoma pitää julistaa kaikissa sukukunnissa, kielissä, kansoissa ja kansanheimoissa. Tämä julistustyö on vielä kesken.

Mark. 16:15

Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.

• Anonyymi00013

Matt.28:20 Ja opettakaat heitä pitämään kaikki, mitä minä olen teille käskenyt. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä, maailman loppuun asti. Amen! Biblia (1776) Matt.18:20. Joh.14:18. 14:23.

• Anonyymi00014

Pajon se lupaili eläissään mutta kun se perhana otti ja kuoli 2000v sitten.
      Itsetuhoisuus johtui osin siitä että oli vaarassa joutua vastuuseen puheistaan. Kuolem vapahti hänetkin.

• Anonyymi00016

Paavali ei koskaan nähnyt Jeesusta. Keksi kaiken omasta päästään Miksi? Maailmanhistoria on aina ollut huijareita ja taikureita täynnä,

• Anonyymi00017

Sen vuoksi Jeesus ei vastaa rukouksiin, koska Isä Jumala ei kuule syntisiä, vaan niitä, jotka tekevät Taivaallisen isän tahdon mukaisia tekoja elämänsä valinnoissaan.

• Anonyymi00019

Mark.14:49 Minä olen joka päivä ollut teidän tykönänne ja opettanut templissä, ja ette minua ottaneet kiinni. Mutta nämät tapahtuivat, että Raamattu täytettäisiin. Biblia (1776) Jes.53:12. Luuk.22:37.

• Anonyymi00020

Missä taivas on? Ei taivaankannen takana. Missä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      25
      11014
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8317
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5280
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3656
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3578
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3534
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2529
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2031
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe