Jeesus lupasi tulla takaisin näkyvällä tavalla opetuslasten vielä eläessä, mutta ei tullut. Paavalikin odotti Herraa saapuvaksi omana elinaikanaan. (1. Tess. 4:13-17)
Jeesus ei tullut takaisin koska ei mennyt taivaaseen. Evankeliumi perustuu valheisiin. Ei tapahtunut ihmeitä, sairaat eivät parantuneet eikä kuolleita herätetä.
Miksi Jeesus ei vastaa rukouksiin? Hän on fiktiota, ei todellinen. Siksi.
Miksi Jeesus ei tullut takaisin?
20
119
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Vanhaan Testamenttiin, ei juurikaan uuteen.
Jes. 63:11
Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä;
Luuk. 16:31
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.- Anonyymi00002
Joh. 5:46
Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joh. 5:46
Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi00007
Aabraham ei tiennyt mitään Vanhasta testamentista.
- Anonyymi00015
Uusi testamentti jeesuslegendoineen sepitettiin vasta satoja vuosia myöhemmin kaupallisiin tarkoituksiin.
- Anonyymi00004
Fixus meinaa veettoa.
- Anonyymi00006
Kaikenlaisia harhaoppeja liikkeellä. Joidenkin mukaan Jeesus tuli jo 1844, mutta jätti matkan kesken jääden miettimään ketkä ovat laittomuuden tekijötä.
Lopun ennustelijat ovat yleensä harhassa. Jeesuskaan ei tiennyt milloin tulee takaisin.- Anonyymi00018
Tuo 1844 luku on adventismin probakandaa ja täyttä huuhaata.
- Anonyymi00008
Sitä herraa saat kyllä odottaa maailman loppuun asti.
- Anonyymi00012
Sinä siis uskot, että maailman loppu tulee joskus.
>>Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Vanhaan Testamenttiin, ei juurikaan uuteen.>>
Selittää miksi Jeesus tapettiin.
😊😊😊😊😊- Anonyymi00009
Jeesus ei mennyt taivaaseen. Jumalan taivas on fiktiota. Siksi.
- Anonyymi00010
2. Piet. 3:9
Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
Jumala haluaa pelastaa iankaikkisuuteen niin monia kuin mahdollista. Siksi hän viivyttää lopun aikoja.
Nehän eivät vielä ole lähelläkään toteutumista. - Anonyymi00011
Ilm. 5:9
ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista
Jotta tuo voisi toteutua, evankeliumin sanoma pitää julistaa kaikissa sukukunnissa, kielissä, kansoissa ja kansanheimoissa. Tämä julistustyö on vielä kesken.
Mark. 16:15
Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. - Anonyymi00013
Matt.28:20 Ja opettakaat heitä pitämään kaikki, mitä minä olen teille käskenyt. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä, maailman loppuun asti. Amen! Biblia (1776) Matt.18:20. Joh.14:18. 14:23.
- Anonyymi00014
Pajon se lupaili eläissään mutta kun se perhana otti ja kuoli 2000v sitten.
Itsetuhoisuus johtui osin siitä että oli vaarassa joutua vastuuseen puheistaan. Kuolem vapahti hänetkin. - Anonyymi00016
Paavali ei koskaan nähnyt Jeesusta. Keksi kaiken omasta päästään Miksi? Maailmanhistoria on aina ollut huijareita ja taikureita täynnä,
- Anonyymi00017
Sen vuoksi Jeesus ei vastaa rukouksiin, koska Isä Jumala ei kuule syntisiä, vaan niitä, jotka tekevät Taivaallisen isän tahdon mukaisia tekoja elämänsä valinnoissaan.
- Anonyymi00019
Mark.14:49 Minä olen joka päivä ollut teidän tykönänne ja opettanut templissä, ja ette minua ottaneet kiinni. Mutta nämät tapahtuivat, että Raamattu täytettäisiin. Biblia (1776) Jes.53:12. Luuk.22:37.
- Anonyymi00020
Missä taivas on? Ei taivaankannen takana. Missä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2511014- 428317
- 1275280
- 1433656
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786