Taivaankannen takana on avaruus. Jumalan taivas ei ole siellä. Missä se on?
Kauanko taivaaseen nousu kestää pilvikyydillä?
Mitä tapahtui Jeesuksen syömälle kalalle, kun hän nousi taivaaseen?
Missä taivas on?
6
85
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Voi raukkaa siinäpä sinulla miettimistä.
- Anonyymi00002UUSI
Et siis tiedä vastauksia ja purit viestissäsi pahaa oloasi.
- Anonyymi00003UUSI
Taivas on sininen tai pilvinen.
Ei mikään uskovaisten paratiisi.
Henkimaailma on totta, se on tässä ympärillämme eri värähtely tasolla. Henkimaailma on laaja alue, koko universum.
Sinne joudutaan joskus kaikki. - Anonyymi00004UUSI
Neh.9:6 Sinä olet Herra yksinäs, sinä olet luonut taivaat ja taivasten taivaat kaiken heidän sotaväkensä kanssa, maan ja kaikki, mitä sen päällä on, meret ja kaikki mitä niissä on, ja sinä teet kaikki nämät eläviksi; ja taivaan sotajoukot kumartaen rukoilevat sinua. Biblia (1776) Jes.37:16. 37:20. Ap.t.4:24.
- Anonyymi00005UUSI
Ja apostoli Paavali kävi kolmannessa taivaassa.
- Anonyymi00006UUSI
2Kor.12:2 Minä tunnen ihmisen Kristuksessa ennen neljäätoistakymmentä ajastaikaa, (oliko hän ruumiissa, en minä tiedä, eli oliko hän ulkona ruumiista, en minä sitäkään tiedä; Jumala sen tietää:) se temmattiin ylös hamaan kolmanteen taivaasen. Biblia (1776)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931