Miksi sulla ei oo ketään?

Anonyymi-ap

Kyllähän kaikki rakkautta kaipaa se on ihan selvä asia.

40

636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Koska en saa sitä, jonka minä haluan...

• Anonyymi00008

Kaipaa ja kaipaa, mut itseä epäilyttää aina se, että minkälaiseen tilanteeseen itsensä joutuu sitouttaa, joutuuko luopumaan mistä asioista sen jälkeen ja onko niille kaikille muutoksille kuinka valmis? Syntyykö minkälaisia stressitekijöitä, kun ei halua olla toiselle haitaksi? Mut toinen voi monet asiat kokea haittana? Luottamus ei synny hetkessä? Siksi tyytynyt yksin oloon.

• Anonyymi00011

Paras olla ilman jos ei saa hyvää ja sitä ketä voisi Rakastaa. asiantuntija

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kaipaa ja kaipaa, mut itseä epäilyttää aina se, että minkälaiseen tilanteeseen itsensä joutuu sitouttaa, joutuuko luopumaan mistä asioista sen jälkeen ja onko niille kaikille muutoksille kuinka valmis? Syntyykö minkälaisia stressitekijöitä, kun ei halua olla toiselle haitaksi? Mut toinen voi monet asiat kokea haittana? Luottamus ei synny hetkessä? Siksi tyytynyt yksin oloon.

Olisit haitaksi edes hieman...

• Anonyymi00018
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin, no nuo asiat selviävät vain yhdessä keskustelemalla. Ja sitä varten pitäisi saada se yhteys, mitä kumpikaan ei uskalla muodostaa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niin, no nuo asiat selviävät vain yhdessä keskustelemalla. Ja sitä varten pitäisi saada se yhteys, mitä kumpikaan ei uskalla muodostaa.

Pelot ajaa erakoitumaan, vaikka pärjääkin paikoissa, joissa on paljon ihmisiä. Enemmän se on se juttu, et uskon puute hyvään ei synnytä aloitteellisuutta, mitä tällaiset aina vaatii onnistuakseen. Se on se suurin ongelma ainakin itsellä.

• Anonyymi00002

En pysty jakamaan rakkautta kenen tahansa kanssa.. en ymmärrä niitä jotka pystyvät 😬

• Anonyymi00003

Rakastuin yhteen ja muut ei kiinnosta.

• Anonyymi00004

sama. sivusta j

• Anonyymi00005

En tarpeeksi kovis, en renttu, mutta en säyseäkään
      Omat ajatukset, ei kiinnosta politiikka eikä vihertrendeily
      Ei komea, eikä pitkä vaan peruspallinaama.
      Liian monimutkainen ja hankala putkiaivoksi.
      Liian vähän ja liian paljon samaan aikaan.
      Odotusarvoja on ja niistä ei voi luistaa, kenenkään paykoterapeutiksi, ravitsemustieyelijäksi tai personal traineriksi en ala.
      En ole jonkun lapsen varaisä, äidin uusi tuttavasetä tai bonusvanhempi.
      Mielikuvituksella ja huumorilla saa kivoja hyvänpäiväntuttuja ja kavereita joita en sen enempää tarvitse.
      Viehätysellä on väliä vetoaako toinen seksuaalisesti.
      Ei kiinnosta konfliktit, draama ja vääntäminen.
      Rentoa naista aikuisempana vaikea löytää naiset tätiytyneet tai muuttuneet virallisen oloisiksi muka aikuisiksi
      Ei oletarvetta olla tekemisissä brandattujen nautojen, alkoholistien tai järvi ei soutamalla kulu tyttöjen kanssa.

Helppo tajuta miksi.

• Anonyymi00006

Toki kaipaa. Valitettavasti olenjoutunut joidenkin helvetin henkisyys hihhuleiden kohteeksi joidden mielestä minun tulisi pyrkiä olemaan itsenäinen ja henkisyydestä intoutunut elämäntuhlaaja.

• Anonyymi00007

Ne haluu pitää sut yhteishyvänä. -sivu

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ne haluu pitää sut yhteishyvänä. -sivu

Itsekeskeisyyden huipentuma. Mitäpä siitä olisinko onnellinen tai kokisinko elämän merkitykselliseksi, kunhan saavat manipulaationsa ja oman tahtonsa läpi.

• Anonyymi00010

En halunnut, enkä kaivannut, eikä minulla olisi aiemmin ollut mitään annettavaa kenellekään muulle.

• Anonyymi00012

Olen rakastunut yhteen ainoaan mieheen, muut eivät vain kiinnosta millään tasolla. Olen mieluummin yksin kuin vain kenen tahansa muun kanssa, joten yksin mennään.

• Anonyymi00013

Epäonnistuin elämässäni, taistelen ja haluan sen rakkauden. Sen naisen.

• Anonyymi00014

Onko totta?

• En halua ketään muuta, kuin mun upeesilmäisen enkelin. <3

En oikeasti kiinnostu kenestäkään, eilen ja tänäänkin näin satoja ihmisiä kaupungilla, kukaan ei sytyttänyt mitään tuntemuksia. Sama homma klubeilla ja muualla yleensä... hän on unelmieni täyttymys.

• Anonyymi00016

Niin säkin oot mun unelmien täyttymys.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Niin säkin oot mun unelmien täyttymys.

Kiva kuulla, vaikka haluaisin olla sulle entistä parempi mitä atm. <3

• Anonyymi00017

Olen koirtanut nyt syödä tosi paljon että lihoisin:( Ehkä pojat sitten tykkää. :(

• Anonyymi00019
    • Anonyymi00021

Mitä merkitystä olisi rakkaudella, jos sitä saa joltakulta jota ei rakasta?

• Anonyymi00033

Olet aivan oikeassa.

• Anonyymi00022

Pääasia et sulla on koko kylä

• Anonyymi00024

Ystäviä on paljon! m

• Anonyymi00023

Mitä merkitystä on ihmisellä joka ensin haukkuu, kieroilee ja sitten nuolee perään.

• Anonyymi00025

Ap. Ketä se kiinnostaa ei ketään

• Anonyymi00026

Olet päässyt tavoitteeseen joten pidä läppäs kiinni.

• Anonyymi00027

Ei se nyt niin selvä asia ole. Toiset elää työlleen tai jollekin merkitykselliselle asialle. Toisilla on kavereita, ystäviä jotka riittää. Meitä on moneksi.

• Anonyymi00028

Osa kavereista haudas syöpä yms tauteja viinap

• Anonyymi00029

Niin kaipaa 🥺 kovin yksinäinen olen 😥

• Anonyymi00030

Itsetuntoni on niin lytätty, että kynnys ottaa kontaktia yhteenkään puoleensavetävään mieheen on todella korkea. Tänäänkin näin pari miestä, jotka olisivat hyvinkin olleet makaanu ainakin ulkonäöllisesti ja persoonasta nyt ei voi tietää, kun kyse on ventovieraasta. Toinen heistä oli vieläpä kosketusetäisyydellä, joten helposti olisin voinut tehdä aloitteen moikkaamalla, mutta jäädyin totaalisesti ja mietin vin etten ole tarpeeksi naisellinenj a olo oli muutoinkin tollukka, kiitos muutaman vuoden lyttäämisen.

• Anonyymi00031

Missä asut, jos päivän aikana tulee kaksi kuumaa miestä vastaan??? 😵‍💫

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Missä asut, jos päivän aikana tulee kaksi kuumaa miestä vastaan??? 😵‍💫

Pääkaupunkiseudulla, mutta ei täälläkään tule joka päivä komistuksia vastaan. Tai no saattaa olla estetiikan näkökulmasta komeita, mutta komeus itsessään ei välttämättä vetoa vaan lisänä on se tietty salaperäinen kipinä tms.

• Anonyymi00032

Vtun tyhmä pää kiinni

• Anonyymi00034

Älkää menkö näihin huijauksiin.

• Anonyymi00035

Elän mieluummin mielikuvitusmaailmassa, jossa mies on ihana, kiltti, mukava ja aina vaan minua rakastaisi. Todellisuudessa viihdyn yksikseni. Nautin hiljaisuudesta. Ajoittain tulee läheisyyden kaipuu.

• Anonyymi00038

Koska olen liian ujo lähestymään ja tutustumaan. Enkä pidä itseäni tärkeänä. En osaa ajatella olevani yhtään tärkeä. Mieheltä.

• Anonyymi00039

Olisin voinut rakastaa ja olla tukena ja turvana, mutta hän ei pitänyt minua arvoisenaan. En ole sittemmin ihastunut keneenkään, joten en varsinaisesti kaipaa läheisyyttä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      37
      11685
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      33
      4629
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      250
      2810
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      138
      2549
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      106
      1598
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      8
      1015
    7. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      810
    8. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      207
      797
    9. Puualan yrittäjä

Kuka mahtaa olla? Eikö tuhkaa saa levittää metsään?
      Kauhava
      10
      708
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      59
      703
    Aihe