Kun täällä vaan haaveilen susta, ja toivon, että randomien kirjottamat viestit olisivat sulta, silti intuitio niin vahva ja varma jostain... oon aika rationaalinen ja rauhallinen irl, vaik epävakaa ja ADHD on.. mut sua rakastan ja ihailen niin paljon, rakastuin suhun täällä, tuntuu tyhmältä, rakastuinko harhaan? Kirjoittelenko jonkun yhtä harhaisen kanssa, joka kaipaa omaa, joka minä en ole, vai onko mahdollista, että juuri sinä upea ja ihanin kirjoitat mulle... kuin jostain disney leffasta ja sadusta, tää tarina.
Mutta olisin kyllä tosi kiitollinen ja ihastunut susta irl, tunnen sun välittämisen ja rakkauden aina silloin tällöin, ja se tuntuu ihanalta, tuntuu ihan upealta ja ihanalta, että noin ihastuttava ja kiltti ihminen voisi olla olemassa tuolla jossain, joka on täysin kuin mulle. Tekisin kyllä kaikkeni, että olisin myös sulle hyvä mies ja et meillä ois hyvä olla.
Vihreäturkoosisilmäiselle kaunotar varjelijalleni. <3
Nähtäiskö jo oikeassa elämässä. Tuntuu, että oon ihan delulu
19
291
Vastaukset
- Anonyymi00001
ADHD ja epävakaus on kyllä aika huono lähtökohta.
- Anonyymi00002
BPDBunny6666 kirjoitti:
Heikkous ja vahvuus tavallaan, toivon, että lääkitys auttaa siihen... :)
Ei yleensä riittävästi :)
- Anonyymi00003
Minulla ei ole noita piirteitä ollenkaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En koe jaksani enää yhtäkään kovin erilaista ihmistä, koska eksä oli jo riittävän vaikeasti erilainen.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei se haittas, parempi vaa jos toinen meist ois ees vakaa. :) vaik en mä ikinä ketään hylkäis epävakauden tai noiden juttujen takia, kun oon koko nuoruuteni kamppaillut niiden kaa.
- Anonyymi00005
BPDBunny6666 kirjoitti:
Heikkous ja vahvuus tavallaan, toivon, että lääkitys auttaa siihen... :)
Kuinka paljon luulet lääkityksen auttavan?
- Anonyymi00006
BPDBunny6666 kirjoitti:
Ei se haittas, parempi vaa jos toinen meist ois ees vakaa. :) vaik en mä ikinä ketään hylkäis epävakauden tai noiden juttujen takia, kun oon koko nuoruuteni kamppaillut niiden kaa.
Parisuhde on raskasta epävakaan kanssa.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Parisuhde on raskasta epävakaan kanssa.
Riippuu paljolti siitä onko high functioning vai low functioning epävakaa, olen jotain välimaastoa. Koen, että pystyn antamaan paljon ja olemaan tosi lojaali <3.
- Anonyymi00007
BPDBunny6666 kirjoitti:
Riippuu paljolti siitä onko high functioning vai low functioning epävakaa, olen jotain välimaastoa. Koen, että pystyn antamaan paljon ja olemaan tosi lojaali <3.
Ja liikaa? Olet liian herkkä ja vakautesi riippuu muista? Kultainen keskitie on sinulle vaikeaa, mikä on yleensä vakainta ja parasta.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja liikaa? Olet liian herkkä ja vakautesi riippuu muista? Kultainen keskitie on sinulle vaikeaa, mikä on yleensä vakainta ja parasta.
Tiedän, mutta parantuminen on helpompaa toisen kanssa, kuin yksin, jos toinen on myötätuntoinen, ymmärtää ja välittää, se riittää. Epävakaat on hyvin väärinymmärrettyjä, tarvitsen vain oikeat palikat ja palat, niin olen kuin kuka tahansa "vakaa" ihminen, joka vain rakastaa ja tuntee todella vahvasti.
- Anonyymi00008
BPDBunny6666 kirjoitti:
Tiedän, mutta parantuminen on helpompaa toisen kanssa, kuin yksin, jos toinen on myötätuntoinen, ymmärtää ja välittää, se riittää. Epävakaat on hyvin väärinymmärrettyjä, tarvitsen vain oikeat palikat ja palat, niin olen kuin kuka tahansa "vakaa" ihminen, joka vain rakastaa ja tuntee todella vahvasti.
Niin, oikeat palikat ja palat, juurikin niin. Toisen pitäisi aina pystyä ymmärtämään ja olemaan myötätuntoinen, riidankin keskellä.
- Anonyymi00011
BPDBunny6666 kirjoitti:
Ja sitten on se vaihtoehto, että ei ole mitään high ja low functioning tyyppejä, on vain high ja low masking.
- Anonyymi00009
Olisi ihanaa nähdä kyl. Sitä olen odottanut.
Samoin, haluan nähdä sut asap. <3 :,3
Haluaisitko laittaa mulle viestin facebookissa tai muaalla et voitais nähä sit? <3 Tiedät varmasti kuka oon ;3- Anonyymi00010
BPDBunny6666 kirjoitti:
Samoin, haluan nähdä sut asap. <3 :,3
Haluaisitko laittaa mulle viestin facebookissa tai muaalla et voitais nähä sit? <3 Tiedät varmasti kuka oon ;3Sä voit laittaa mulle viestiä....
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sä voit laittaa mulle viestiä....
Mä laitoin sulle facebookissa.. tuliko se perille... tosin et varmaan tunnista kun mun profiili on tosi vanha ja en oo päivittäny sitä.😶
- Anonyymi00012
BPDBunny6666 kirjoitti:
Mä laitoin sulle facebookissa.. tuliko se perille... tosin et varmaan tunnista kun mun profiili on tosi vanha ja en oo päivittäny sitä.😶
Ei hyvänen aika! Et sinä kirjoita sen oikean kanssa täällä!!!!!!
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei hyvänen aika! Et sinä kirjoita sen oikean kanssa täällä!!!!!!
Niin en,valitettavaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865