JEESUKSEN OMAT KUULEVAT JEESUSTA

Anonyymi-ap

”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”
Joh 10:27

20

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minun lampaani kuulevat minun ääneni, ja minä tunnen heidät, ja he seuraavat minua:

• Anonyymi00002

Mina får lyssna till min röst, och jag känner dem, och de följa mig.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mina får lyssna till min röst, och jag känner dem, och de följa mig.

My sheep hear my voice, and I know them, and they follow me:

• Anonyymi00004

Kysymys kaikille:
      Kuunteletko Jeesusta Kristusta vai Per-kelettä?

• Anonyymi00006

Ylen vaikia kuunnella kumpaakaan ku niitä ei ole kuin uskiksen pimeässä mielessä.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Ylen vaikia kuunnella kumpaakaan ku niitä ei ole kuin uskiksen pimeässä mielessä.

Henkivallat ovat todellisuutta, uskoit tai et.📖

• Anonyymi00008
        Demokrates kirjoitti:

Näin on.

• Anonyymi00009
        Demokrates kirjoitti:

Onhan ne, mutta ei meille terveille.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
        1 Kor 1:18

• Anonyymi00005

Täytyy siis olla aivan pässi!

• Anonyymi00007

Jessen omat, uskonnon orjat.

• Jessettelysi ei ole älyllistä mitenkään.🎃

• Anonyymi00010

Jeesuksen omille on mahtava paikka kuunnella, opiskella Raamattua (KJB) ja jopa suorittaa tutkintoa samalla. Täysin ilmaiseksi! Minä en taida pyrkiä tutkintoon, mutta aloin juuri kuunnella videosarjaa. Robert Breaker, paras opettajani jo vuosia, on yksi tämän kurssin opettajista.

Löytyy kun hakee King James Version Institute piste org.

• Anonyymi00011

Kontekstia ei saa hävittää.

Tuokin jae liittyy siihen aikaan kun Jeesus eli maan päällä ja hänellä oli vakituisia seuraajia.

nonyymi-ap kirjoitti:

”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”
      Joh 10:27

• Anonyymi00012

Ei Jeesusta voi kukaan seurata.

Joh. 8:21

Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."

Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei Jeesusta voi kukaan seurata.

Joh. 8:21

Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."

Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

Ei Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja tehnyt, ei vanhempia eikä siitä muutettuja uudempia.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

Ei Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja tehnyt, ei vanhempia eikä siitä muutettuja uudempia.

Näin sinä Teuvo kiistät lähes kaikki Raamatun opetukset. Voi sinua! Huono on sinun osasi!

• Anonyymi00014

Ihme, että kukaan ei ole lainannut sitä että menkää pois minun luotani laittomuuden tekijät. Emme tiedä, että niin Raamatussa lukee.

• Anonyymi00015

Puhumalla uudesta testamentista yritetään kumota Jumalan sanan ikuiset totuudet ja tuoda tilalle uutta sekalaista opetusta uuden testamentin nimellä.

Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Mooseksen kirjeitä ja profeettoja
      ei Paavalia)

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Joh. 5:46

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00018

Höyrypäisyydessään voi yllistää Moosesta ja panetella Paavalia, mutta käytännön elämässä Mooses kannattaa jättää huomiottaa ja Paavaliin uskoa. Jos haluaa säilyttää yhteiskuntakelpoisuuteensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      83
      2475
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1435
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      81
      1311
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1192
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      905
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      890
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      763
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      100
      749
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      30
      743
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      696
    Aihe