”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”
Joh 10:27
JEESUKSEN OMAT KUULEVAT JEESUSTA
17
92
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minun lampaani kuulevat minun ääneni, ja minä tunnen heidät, ja he seuraavat minua:
- Anonyymi00002
Mina får lyssna till min röst, och jag känner dem, och de följa mig.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mina får lyssna till min röst, och jag känner dem, och de följa mig.
My sheep hear my voice, and I know them, and they follow me:
- Anonyymi00004
Kysymys kaikille:
Kuunteletko Jeesusta Kristusta vai Per-kelettä?- Anonyymi00006
Ylen vaikia kuunnella kumpaakaan ku niitä ei ole kuin uskiksen pimeässä mielessä.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ylen vaikia kuunnella kumpaakaan ku niitä ei ole kuin uskiksen pimeässä mielessä.
Henkivallat ovat todellisuutta, uskoit tai et.📖
- Anonyymi00008
Demokrates kirjoitti:
Näin on.
- Anonyymi00009
Demokrates kirjoitti:
Onhan ne, mutta ei meille terveille.
- Anonyymi00005
Täytyy siis olla aivan pässi!
- Anonyymi00007
Jessen omat, uskonnon orjat.
- Anonyymi00010
Jeesuksen omille on mahtava paikka kuunnella, opiskella Raamattua (KJB) ja jopa suorittaa tutkintoa samalla. Täysin ilmaiseksi! Minä en taida pyrkiä tutkintoon, mutta aloin juuri kuunnella videosarjaa. Robert Breaker, paras opettajani jo vuosia, on yksi tämän kurssin opettajista.
Löytyy kun hakee King James Version Institute piste org. - Anonyymi00011
Kontekstia ei saa hävittää.
Tuokin jae liittyy siihen aikaan kun Jeesus eli maan päällä ja hänellä oli vakituisia seuraajia.
nonyymi-ap kirjoitti:
”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”
Joh 10:27- Anonyymi00012
Ei Jeesusta voi kukaan seurata.
Joh. 8:21
Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."
Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei Jeesusta voi kukaan seurata.
Joh. 8:21
Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."
Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.
Ei Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja tehnyt, ei vanhempia eikä siitä muutettuja uudempia.
- Anonyymi00014
Ihme, että kukaan ei ole lainannut sitä että menkää pois minun luotani laittomuuden tekijät. Emme tiedä, että niin Raamatussa lukee.
- Anonyymi00015
Puhumalla uudesta testamentista yritetään kumota Jumalan sanan ikuiset totuudet ja tuoda tilalle uutta sekalaista opetusta uuden testamentin nimellä.
Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Mooseksen kirjeitä ja profeettoja
ei Paavalia)
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Joh. 5:46
Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110865- 408117
- 1235211
- 1313593
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552489
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak351981- 281766