En vastannut sulle mitään, koska

Anonyymi-ap

leikit mun tunteilla. Ja koska pääsyy viestin lähettämiselle oli se, että sulla oli vaan tylsää.

27

486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei oo totta...🥹💔

En oo ainkaa tietoisesti leikkinyt..

• Anonyymi00001

Mä en ole ainakaan leikkinyt. Tää kuulostaa ihan miehen aloitukselta.

• Anonyymi00002

Eipä ollut.

• Anonyymi00015

No just tätä palstaäijän samaa aihetta toistavaa trollailua tämä on tunteet, leikkiminen ym samoilla fraaseilla pässien pelaaminen

• Anonyymi00003

Totuus on vähän hävettävämpi, koulukiusaaja on aina suosituin, siinä se syy.

• Anonyymi00004

Ei ollut tylsää. Olin väsynyt ja kaipasin yhteyttä. Halusin tulla nähdyksi. Mutta eipä siinä mitään. En yritä enää.

• Anonyymi00005

Torjun tylsyyttä muilla keinoilla. En leiki ihmisillä enkä suhteilla. Tosikko, nääs.

• Anonyymi00006

Ei pidä paikkaansa. Syy oli se että rakastan koko sydämestäni. Mitään en niin paljon halua kuin edetä sinun kanssa. Naiselta ❤️

• Anonyymi00007

Turha odottaa mitään jos et vastannut.

• Anonyymi00009

Miksi odottasin yhtään mitään mieheltä joka osoitti aikaisemmin, et ei haluu mua? Sivusta

• Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miksi odottasin yhtään mitään mieheltä joka osoitti aikaisemmin, et ei haluu mua? Sivusta

No jos se vaikka naisia hönöille esittävä leikki sellaista vaikeasti saapuvaa?

• Anonyymi00008

Haluan nähdä kuvan yhä

• Anonyymi00011

Missä pitäudi nähdä kuva?

• Anonyymi00010

Sen vaan tietää mitä vailla mies on

• Anonyymi00019

Mää tierän gubbe- Visbyn risteilyä

• Anonyymi00020

Niinpä niin. Mutta minulta ei kukaan saa mitään! Ei ole yhtäkään sellaista miestä, jonka kanssa haluaisin olla edes kaveri!

• Anonyymi00012

En ole leikkinyt, se on vain sinun kuvitelmissasi. m>n

• Anonyymi00014

Jos ei koskaan sano sanaakaan, sen voi tulkita välinpitämättömyydeksi ja koska minulla oli samanlainen kokemus jo parisuhteessani, koin ahdistavia tunteita joutuessani taas samanlaiseen tilanteeseen uudestaan. Sen ymmärsin sinusta jo aikaisemmin, että olet erityispiirteinen ja siksi sinun on vaikeaa ottaa kontaktia muihin ihmisiin ja ehkä myös traumoja muista tapahtuneista vuosien varrelta. Koin että olisin kuin terapeutti sinulla ja sellaista elämää en enää itselleni halua. Kauan kestänyt parisuhteeni ja sen vaikeudet, eivät innosta olemaan kenenkään korjaaja!

• Anonyymi00016

Ja se taas on sinun kuvitelmiasi, että tämä palatasettä on joku nainen jolle kitiset tai jota oikaiset milloin mistäkin

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos ei koskaan sano sanaakaan, sen voi tulkita välinpitämättömyydeksi ja koska minulla oli samanlainen kokemus jo parisuhteessani, koin ahdistavia tunteita joutuessani taas samanlaiseen tilanteeseen uudestaan. Sen ymmärsin sinusta jo aikaisemmin, että olet erityispiirteinen ja siksi sinun on vaikeaa ottaa kontaktia muihin ihmisiin ja ehkä myös traumoja muista tapahtuneista vuosien varrelta. Koin että olisin kuin terapeutti sinulla ja sellaista elämää en enää itselleni halua. Kauan kestänyt parisuhteeni ja sen vaikeudet, eivät innosta olemaan kenenkään korjaaja!

Haluatko kertoa näille kaksisuuntaisille eli vaikka vasen-oikeaakselille vielä kerran palstaäijä aiheesta jtn olennaista🥱

• Anonyymi00013

Ei minulle ole vielä mitään tunteita kehitrynyt. Mietin, että miten sitten sinulle? Luulin, että halusit nlhdä, että niitä omisi edes mahdollista kehittyä. Siksi kysyin, mutta en toista kertaa kysy. Ymmärrän kyllä kerrasta.

• Anonyymi00021

Miehelle helpoin tapa saada on leikkiä naisen tunteilla siksi sitä tekevät jos tunteilla leikkivät sitä ennole koskaan oppinu mitä nainen ajatteli tai luuli hyötyvänsä jos/kun miehen tunteilla leikkii

• Anonyymi00022

Jos jotain oon kirjottanu niin tiedät kyllä itsekin että se on valitettavasti faktaa. Ja muistuttaa mua myös siitä millainen loppujen lopuks olet. Kun sen meinaan välillä unohtaa. Tylsää mulla kyllä on, sitä en voi kieltää ja se v.tuttaa. Siks täälläkin roikun vaikka mitään sellasta pakottavaa syytä mulla ei ole täällä olla. Mun pitäis nyt oikeesti keksiä jotain muuta tekemistä kun tälle tylsyydelle ei taida vieläkään tulla loppua vaikka vähän aikaa sitten vielä muuta luulin.

Anteeks se kaikki. En kuitenkaan halua loukata tms. V.tuttaa vaan niin välillä siinä joutuu kärsiä syyttömätkin osapuolet. Ei sun elämä ja se miten elät, kuulu mulle oikeesti yhtään mitenkään. Enkä ole itsekään täydellinen. Kaukana siitä. Pärjäile.

t. elämäänsä kyllästynyt naisoletettu v.tun palstagubbe
      ps. laitan tämänkin nyt tähän valmiiks niin ei kenenkään tarvi sitä erikseen enää tähän kommentoida kun sehän on taas odotettavissa

• Anonyymi00023

eksaktamentto

• Anonyymi00024

Se tuntuu niin pahalta, jos haluaa toisen kanssa jonkinlaisen yhteyden, lähestymisen vaikka viestin lähettämällä. Kun ei saa mitään vastausta, se tuntuu loukkaavalta.

Putoaa ulos mun pelikirjalta.

• Anonyymi00025

Mut sinun kanssa ei olisi tylsää.

• Anonyymi00026

Ei kannata kuvitella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1872
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      728
    Aihe