leikit mun tunteilla. Ja koska pääsyy viestin lähettämiselle oli se, että sulla oli vaan tylsää.
En vastannut sulle mitään, koska
27
486
Vastaukset
Ei oo totta...🥹💔
En oo ainkaa tietoisesti leikkinyt..- Anonyymi00001
Mä en ole ainakaan leikkinyt. Tää kuulostaa ihan miehen aloitukselta.
- Anonyymi00002
Eipä ollut.
- Anonyymi00015
No just tätä palstaäijän samaa aihetta toistavaa trollailua tämä on tunteet, leikkiminen ym samoilla fraaseilla pässien pelaaminen
- Anonyymi00003
Totuus on vähän hävettävämpi, koulukiusaaja on aina suosituin, siinä se syy.
- Anonyymi00004
Ei ollut tylsää. Olin väsynyt ja kaipasin yhteyttä. Halusin tulla nähdyksi. Mutta eipä siinä mitään. En yritä enää.
- Anonyymi00005
Torjun tylsyyttä muilla keinoilla. En leiki ihmisillä enkä suhteilla. Tosikko, nääs.
- Anonyymi00006
Ei pidä paikkaansa. Syy oli se että rakastan koko sydämestäni. Mitään en niin paljon halua kuin edetä sinun kanssa. Naiselta ❤️
- Anonyymi00007
Turha odottaa mitään jos et vastannut.
- Anonyymi00009
Miksi odottasin yhtään mitään mieheltä joka osoitti aikaisemmin, et ei haluu mua? Sivusta
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi odottasin yhtään mitään mieheltä joka osoitti aikaisemmin, et ei haluu mua? Sivusta
No jos se vaikka naisia hönöille esittävä leikki sellaista vaikeasti saapuvaa?
- Anonyymi00008
Haluan nähdä kuvan yhä
- Anonyymi00011
Missä pitäudi nähdä kuva?
- Anonyymi00010
Sen vaan tietää mitä vailla mies on
- Anonyymi00019
Mää tierän gubbe- Visbyn risteilyä
- Anonyymi00020
Niinpä niin. Mutta minulta ei kukaan saa mitään! Ei ole yhtäkään sellaista miestä, jonka kanssa haluaisin olla edes kaveri!
- Anonyymi00012
En ole leikkinyt, se on vain sinun kuvitelmissasi. m>n
- Anonyymi00014
Jos ei koskaan sano sanaakaan, sen voi tulkita välinpitämättömyydeksi ja koska minulla oli samanlainen kokemus jo parisuhteessani, koin ahdistavia tunteita joutuessani taas samanlaiseen tilanteeseen uudestaan. Sen ymmärsin sinusta jo aikaisemmin, että olet erityispiirteinen ja siksi sinun on vaikeaa ottaa kontaktia muihin ihmisiin ja ehkä myös traumoja muista tapahtuneista vuosien varrelta. Koin että olisin kuin terapeutti sinulla ja sellaista elämää en enää itselleni halua. Kauan kestänyt parisuhteeni ja sen vaikeudet, eivät innosta olemaan kenenkään korjaaja!
- Anonyymi00016
Ja se taas on sinun kuvitelmiasi, että tämä palatasettä on joku nainen jolle kitiset tai jota oikaiset milloin mistäkin
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos ei koskaan sano sanaakaan, sen voi tulkita välinpitämättömyydeksi ja koska minulla oli samanlainen kokemus jo parisuhteessani, koin ahdistavia tunteita joutuessani taas samanlaiseen tilanteeseen uudestaan. Sen ymmärsin sinusta jo aikaisemmin, että olet erityispiirteinen ja siksi sinun on vaikeaa ottaa kontaktia muihin ihmisiin ja ehkä myös traumoja muista tapahtuneista vuosien varrelta. Koin että olisin kuin terapeutti sinulla ja sellaista elämää en enää itselleni halua. Kauan kestänyt parisuhteeni ja sen vaikeudet, eivät innosta olemaan kenenkään korjaaja!
Haluatko kertoa näille kaksisuuntaisille eli vaikka vasen-oikeaakselille vielä kerran palstaäijä aiheesta jtn olennaista🥱
- Anonyymi00013
Ei minulle ole vielä mitään tunteita kehitrynyt. Mietin, että miten sitten sinulle? Luulin, että halusit nlhdä, että niitä omisi edes mahdollista kehittyä. Siksi kysyin, mutta en toista kertaa kysy. Ymmärrän kyllä kerrasta.
- Anonyymi00021
Miehelle helpoin tapa saada on leikkiä naisen tunteilla siksi sitä tekevät jos tunteilla leikkivät sitä ennole koskaan oppinu mitä nainen ajatteli tai luuli hyötyvänsä jos/kun miehen tunteilla leikkii
- Anonyymi00022
Jos jotain oon kirjottanu niin tiedät kyllä itsekin että se on valitettavasti faktaa. Ja muistuttaa mua myös siitä millainen loppujen lopuks olet. Kun sen meinaan välillä unohtaa. Tylsää mulla kyllä on, sitä en voi kieltää ja se v.tuttaa. Siks täälläkin roikun vaikka mitään sellasta pakottavaa syytä mulla ei ole täällä olla. Mun pitäis nyt oikeesti keksiä jotain muuta tekemistä kun tälle tylsyydelle ei taida vieläkään tulla loppua vaikka vähän aikaa sitten vielä muuta luulin.
Anteeks se kaikki. En kuitenkaan halua loukata tms. V.tuttaa vaan niin välillä siinä joutuu kärsiä syyttömätkin osapuolet. Ei sun elämä ja se miten elät, kuulu mulle oikeesti yhtään mitenkään. Enkä ole itsekään täydellinen. Kaukana siitä. Pärjäile.
t. elämäänsä kyllästynyt naisoletettu v.tun palstagubbe
ps. laitan tämänkin nyt tähän valmiiks niin ei kenenkään tarvi sitä erikseen enää tähän kommentoida kun sehän on taas odotettavissa - Anonyymi00023
eksaktamentto
- Anonyymi00024
Se tuntuu niin pahalta, jos haluaa toisen kanssa jonkinlaisen yhteyden, lähestymisen vaikka viestin lähettämällä. Kun ei saa mitään vastausta, se tuntuu loukkaavalta.
Putoaa ulos mun pelikirjalta. - Anonyymi00025
Mut sinun kanssa ei olisi tylsää.
- Anonyymi00026
Ei kannata kuvitella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91872Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22728