Mikä tuli siinä ruskeassa pahvilaatikossa sinulle?
Oletko nainen testannut sitä uutta leluasi?
15
283
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se oli uusi teltta ja makuupussit, oisko kaveria telttaretkelle 🌞?
- Anonyymi00002
En ole vielä saanut. Kyllä voitais lähtee ⭐️
- Anonyymi00006
Ei ole!! Ei kiinnosta telttailut kenenkään kanssa!
- Anonyymi00003
Tipottain lutkutellaan tuttipullosta mitä litkua se pitää sisällään. -sivu
- Anonyymi00007
Onko äitisi pitänyt liian tiukkoja rajoja vai eikö niitä ole ollut ollenkaan? Veikkaan jälkimmäistä kun poika ollut aina vähän spesiaali, niin on vältelty pettymyksiä ja raivokohtauksia loputtomiin ja hyvä lopputulos tuli😬
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko äitisi pitänyt liian tiukkoja rajoja vai eikö niitä ole ollut ollenkaan? Veikkaan jälkimmäistä kun poika ollut aina vähän spesiaali, niin on vältelty pettymyksiä ja raivokohtauksia loputtomiin ja hyvä lopputulos tuli😬
Sinähän et veikkaa ku toisten lapiolla. ;)
-E tonne Moi! - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sinähän et veikkaa ku toisten lapiolla. ;)
-E tonne Moi!Jaha nyt tuli lapioata päähän hiekkalaatikolla autsista🤦♀️
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jaha nyt tuli lapioata päähän hiekkalaatikolla autsista🤦♀️
"Oli Tiina Ti-Ti-Tyy ja Manipulasilmäpyy...". -soraäänet
- Anonyymi00004
Olen, monta kertaa.
- Anonyymi00005
Aika kiva on.
- Anonyymi00008
Minun trooni ei saanut laskeutumislupaa kun on tämä maailmantilanne vägän tällainen, että pärräilyym suhtaudutaan nuivasti nykyään. Kannatti varmaan elokuun elostelijat. Pilveen meni suoraan, kasetin kalibrointi ei pal auta
- Anonyymi00009
En omista sellaisia. Koska muka voisin käyttää niitä? Päivällispöydässä tai iltaisin perheen kanssa tv: tä katsoessani?Ainoastaan hierova suihku toimii "leluna". Onneksi sen kanssa " leikkiessä" ei kestä kauaa, ettei oven takana aleta koputella.
- Anonyymi00011
Nekin on kuulemma parempia kuin huono seksi
- Anonyymi00013
Nukuin viime yön sen alla.
- Anonyymi00015
Ei oo tullut mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151