Rasismi valkonaamoja kohtaan on yleistä joissakin paikoissa Afrikassa.Albiinoita syrjitään ja jopa tapetaan.Eräässä dokumentissa kerrottiin että albiinoille piti järjestää turvallinen majapaikka missä on vartijoita suojelemassa heitä.Myös Suomessa valkonaamaisia haukutaan.Minulla on maidon värinen hyvin valkoinen iho.Jopa tuntemattomat ihmiset ovat tulleet sanomaan minulle että olet liian valkoinen.Kun tulin takaisin Intian matkalta niin vähän aikaa jotkut kehuivat ihoani nätiksi mutta rusketus lähti pois ja taas alkoi haukkuminen.En enää usko että ihmisiä voi edes miellyttää.Isälläni on intialaisia sukujuuria.Hänen ihonsa on tumma varsinkin kesällä.Äitini iho on vaalea ja perin häneltä vaalean ihotyypin.Mutta jos olisin perinyt isäni ihotyypin niin tulisivatko ihmiset sitten sanomaan minulle että olet liian tumma eli teen niin tai näin niin aina väärinpäin.
Olen äärimmäisen pettynyt ihmisten käytökseen.Näyttäkää minulle väri kartta ja kertokaa minulle että mikä on paras ihotyyppi.
Itsetuntoa minulla ei ole koska jo ala-asteella ulkonäköni haukuttiin täysin alas.Kukaan ei ota tarinoitani tosissaan sillä olenhan vain valkonaama joten ihmiset syrjivät minua aina.Tämän tarinan tarkoitus on osoittaa ihmisille että itseasiassa mikään ei riitä ihmisille joten ei kannata edes yrittää.
Valkoinen naama
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4175024Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1602906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912479- 411704
- 541668
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!471633- 871477
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101197MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim151117Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1641107