Raamattu puhuu sodista

Anonyymi-ap

22

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Taivassakin oli sota ennen ja nyt maan päällä.

Ilm 12:7: "Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,"

• Anonyymi00007

40 vuotinen sota alkaa 2030-2033 !!!WWW
        AI-yhteenveto
        Qumranin sotakirjat (erityisesti Sotakäärö, 1QM) ovat osa Kuolleenmeren kääröjä, jotka essealaisyhteisö kätki luoliin noin 68 jaa. Ne kuvaavat lopun ajan apokalyptista taistelua "valon poikien" (esseealaiset) ja "pimeyden poikien" välillä. Tekstit sisältävät tarkkoja sotilasohjeita, strategioita ja uskonnollisia rukouksia, heijastaen voimakasta eskatologista maailmankuvaa.
        Evl.fi
        Keskeiset tiedot Qumranin sotakirjoista:
        Sotakäärö (1QM): Tunnetuin sotateksti on lähes kokonaisena säilynyt käsikirjoitus, joka kuvaa 40-vuotista sotaa. Se on luonteeltaan apokalyptinen ja teologinen, yhdistäen reaalistista sodankäyntiä ja yliluonnollista apua.
        Sisältö: Kirjoitukset sisältävät ohjeita pasuunoiden käytöstä, lipuista, ikärajojen asettamisesta sotilaille, taistelun etenemisestä ja papiston roolista taistelun aikana. Sota päättyy valon poikien lopulliseen voittoon ja Jumalan hallintavaltaan.
        Tausta: Qumranin asukkaat, todennäköisesti essealaiset, kokivat elävänsä lopun aikoja ja odottivat suoraa Jumalan puuttumista historian kulkuun, mikä selittää tekstien taisteluhengen.
        Muut löydöt: Sotakääröjä on löytynyt useita katkelmia (esim. 1Q33, 4Q491–497), mikä osoittaa aiheen olleen tärkeä yhteisölle.
        Evl.fi
        Qumranin tekstit ovat merkittäviä Vanhan testamentin tutkimukselle ja ne tarjoavat ainutlaatuisen ikkunan ajanlaskun alun juutalaiseen apokalyptiikkaan.

• Anonyymi00002

Room 12:18:

"Jos mahdollista on ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa."

• Anonyymi00003

Unohdettu lopunajan profetia Jumalan Sanasta ja tuomiosta.

"Hän hajottaa kansat, jotka sotia rakastavat."
      ~ Ps 68:30:

• Anonyymi00004
    • Anonyymi00005

Useimmat yhdysvaltalaispastorit käyttävät aseistettuja seurakuntalaisia kirkon turvatoimina.
      Tämä tarkoittaa, että yli puolet (54 %) Yhdysvaltain protestanttisista pastoreista turvautuu aseistettuihin seurakuntalaisiin suojellakseen kirkkojaan, mikä on kasvava trendi aiempaan verrattuna.

• Anonyymi00006

Ihmiset pitää tappaa ennen kuin ne tappaa meidät.

Sillä perusteella voi hyökätä melkein mihin vain.

• Anonyymi00011

Tämäkö oli Jeesuksen esimerkki seuraajilleen ?

Noin voi kyllä tehdä, mutta silloin ei ole Jeesuksen seuraaja, jolla on Jeesuksen usko.

• Anonyymi00008

Eikös hellarit ole sodassa pieniä luterilaisia vauvoja vastaan ?
      Se on vauvasotaa.

• Anonyymi00009

Amerikka hyökkäsi.
      Koko maailma kärsii ja sotaa on käyty vasta viikko Iranissa.
      Nesteytetyn maakaasun (LNG) kuljetushinnat ovat nousseet 40 000 dollarista 300 000 dollariin päivässä – 650 prosentin nousu alle viikossa – ja miehet, jotka määräsivät tämän aiheuttaneet iskut, tepastelevat edelleen Valkoisessa talossa puhuen ”voimasta”. Se ei ole voimaa. Se on katastrofin taloustiedettä, joka tapahtuu reaaliajassa, ja se saavuttaa jokaisen keittiönpöydän kaikkialla lännessä.

• Apostolisevankelikaalinen HELL jenkkihihhulismi ei ole mikään rauhanuskonto.🐷🇺🇸

• Anonyymi00010

Onko tervehenkisiä kristittyjä olemassa, minä tunnen vain lähi-idän sodan kiiman vallassa olevia uskovaisia.

• Anonyymi00014

Nämä ovat vanhan liiton lihan orjuudessa eläviä "siionistikristittyjä" - eivät siis kristittyjä lainkaan - jotka palvovat samoin lihan orjuudessa elävää maallista HAAGAR-Israelia, josta Jeesus sanoi, että heidän huoneensa on "jäävä hyljätyksi".

Nämä siionistit ja valekristityt yrittävät kuitenkin aseiden ja järjettömän väkivallan avulla pystyttää uudelleen sitä, minkä Jeesus hajotti.

Heillä on sama henki kuin Jeesuksen aikaisilla fariseuksilla ja kirjanoppineilla sekä kansalla, joka näiden uskonnollisten johtajien yllyttämänä tapatti Jeesuksen. Nämäkin valekristityt tapattavat hengessään Jeesuksen joka kerta, kun siunaavat ja oikeuttavat Israelin murhatyöt, jotka kohdistuvat varsinkin vauvoihin ja lapsiin sekä kaikkiin muihinkin avuttomiin ihmisiin, sillä Jeesus samaistuu kaikkiin kärsiviin.

Matt.25
        31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• Anonyymi00012

Sodat tehneet uskonnollisesta kentästä mleletettömän.

• Anonyymi00017

Ensin kirkkoisät tappoivat alkukristityt ja kaappasivat kristinuskon peittääkseen oman pahuutensa.

Sitten kun maallinen valta sai riistettyä näiltä psykopaateilta heidän valtansa, tilalle on jälleen noussut uskonnollisia hihhuleita, jotka peittävät omaa pahuuttaan ja ahneuttaan kristillisyyteen verhoutuneina.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ensin kirkkoisät tappoivat alkukristityt ja kaappasivat kristinuskon peittääkseen oman pahuutensa.

Sitten kun maallinen valta sai riistettyä näiltä psykopaateilta heidän valtansa, tilalle on jälleen noussut uskonnollisia hihhuleita, jotka peittävät omaa pahuuttaan ja ahneuttaan kristillisyyteen verhoutuneina.

Varhaiset kirkkoisät eivät tappaneet ketään. Murhat alkoivat vasta 325 Nikean kokouksen jälkeen vuosisadan lopulla. 395 säädettiin tappokäsky kastajille ja 425 antitrinitaareille. Keisari tappoi kirkon ohjeiden mukaan.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Varhaiset kirkkoisät eivät tappaneet ketään. Murhat alkoivat vasta 325 Nikean kokouksen jälkeen vuosisadan lopulla. 395 säädettiin tappokäsky kastajille ja 425 antitrinitaareille. Keisari tappoi kirkon ohjeiden mukaan.

No kirkkoisät olivat kuitenkin tämän tapattamisen takana aivan samoin kuin fariseukset olivat Jeesuksen tapattamisen takana.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No kirkkoisät olivat kuitenkin tämän tapattamisen takana aivan samoin kuin fariseukset olivat Jeesuksen tapattamisen takana.

Varhaiset kirkkoisät olivat itse vainojen kohteena 100-200 -luvuilla. Katolinen kirkko alkoi vainota eriuskoisia 300-luvulla.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Varhaiset kirkkoisät olivat itse vainojen kohteena 100-200 -luvuilla. Katolinen kirkko alkoi vainota eriuskoisia 300-luvulla.

No ne olivat kirkkoisiä kaikki, olivatpa sitten katolisia tai luterilaisia tai millä vuosiluvulla tahansa.

Sekä katoliset että luterilaiset KIRKKOISÄT ovat tapattaneet ihmisiä JUMALAN NIMISSÄ. Ovat siis teettäneet MURHIA !

Nyt murhia teettävät Israelia fanittavat karismaattiset siionistisekopäät, jotka ovat suurelta osin perineet oppinsa katolisuudesta, kuten luterilaisetkin.

• Anonyymi00022

Luther oli kirkkoisä.
      Luther perusteli anabaptisteille määrättyä kuolemantuomiota hengelliseltä kannalta  neljällä näkökohdalla:  1) Anabaptisteilla ei ole annettavaa Jumalan sanan saarnaviralle; 2) Anabaptisteilla ei ollut tarkasti määriteltyä oppia; 3) Anabaptistit tukahduttavat ”oikean opin” saarnaamisen; 4) Anabaptistit eivät pitäneet tärkeänä noudattaa maallisen hallinnon määräyksiä kieltäytyessään sotapalveluksesta.

Keisarikunnan valtiopäivät vahvistivat vainoamisen ja kuolemantuomiot mahdollistaneet lait Speyerin valtiopäivillä 1529. Samoilla valtiopäivillä uskonpuhdistusliikkeen puolelle asettuneet ruhtinaskunnat tekivät protestin, jossa ne kieltäytyivät noudattamasta uskonasioissa enää katolisen enemmistän opetusta. (Tästä protestista juontuu nimitys protestantit.) Tuloksena oli päätös, jossa protestanteille annettiin ensimmäistä kertaa virallisesti laillinen oikeus toteuttaa uskonpuhdistusta, eli ”luterilaisuudesta tehtiin sallittu uskonto” katolilaisessa Roomalais-Saksalaisessa Keisarikunnassa.  Päätettiin, että kunkin ruhtinaskunnan uskonto määräytyy ko. hallitsijan uskonnon mukaan.
      Mutta on paradoksaalista, että samalla anabaptistien toiminta kiellettiin kuolemantuomion uhalla. Koska kuolemantuomio koski kaikkia baptisteja, tapahtumaa on pidetty lain varjolla toteutettuna kansanmurhana. Keisari Kaarle V:n allekirjoittamassa laissa käskettiin kaikkia keisarikunnan hallitsijoita ja upseereita ”…että jokainen uudelleen kastettu tai joka kastaa uudelleen,olkoon mies tai nainen, ja ymmärtäväisessä iässä, tuomitaan ja saatetaan luonnollisesta elämästä kuolemaan tulella ja miekalla tai vastaavalla kunkin tapauksen mukaisesti, ilman sitä edeltävää hengellisen tuomarin inkvisitioita”.
      Lisäksi säädettiin, että mikäli joku ei tuo lapsiaan kastettaviksi, hän joutuu tuomituksi saman lain nojalla, ja myös ettei kukaan saa olla ilmiantamatta ketään, joka saattaa yrittää paeta näitä määräyksiä.

Lutherin hyväksyntä tällemenettelylle ilmenee hänen lausunnoistaan. Hän kirjoitti vuonna 1536:
      ”Se että kapinamielisistä opin uskonkappaleista tulee rangaista miekalla, ei tarvitse lisätodisteita. Loppujen lopuksi, anabaptistit pitävät kiinni opinkappaleista, jotka käsittelevät vauvojen kastamista, perisyntiä, ja inspiraatiota, joilla ei mitään yhteyttä Jumalan Sanaan, ja vastustavat sitä toden teolla. — Maalliset viranomaiset ovat velvoitetut estämään ja peittelemättä rankaisemaan vääristä opeista. — Sillä ajatelkaapa vain, mikä katastrofi seuraisi sitä, että lapsia ei kastettaisi? — Tämän lisäksi anabaptistit eroavat kirkoista — ja he muodostavat omia papinvirkoja ja seurakuntia, mikä on myös vastoin Jumalan käskyä. Tästä kaikesta käy ilmi selvästi, että maallisten viranomaisten pitää määrätä ruumiillinen rangaistus rikkojille –. Myös silloin, kun on kyse pelkästään hengellisestä opinkappaleesta kiinnipitämisestä, kuten vauvojen kastaminen, perisynti, ja tarpeeton erottautuminen, — me päätämme, että itsepäiset lahkolaiset täytyy näissäkin tapauksissa  tappaa.” (Armstrong; Luther: Pamphlet 1536; suomennos.)
      Jälkiä uskonpuhdistajien tuomitsevista lausumista on edelleen luettavissa luterilaisen kristinopin perusteksteistä, Tunnustuskirjoista. Esimerkiksi Augsburgin tunnustuksessa esiintyy useita anabaptistit ankarasti tuomitsevia lausuntoja.

• Anonyymi00023

Luterilaiset eivät tunne kirkkonsa veristä historiaa ja vaikka tuntisivat, niin eivät tuomitse sitä. He siis hyväksyvät baptistien vainot ja surman.

Luterilainen maailman liitto pyysi sitä anteeksi, mutta riviuskovat eivät ole tapahtuneesta pahoillaan. Tällä palstalla.

• Anonyymi00024

Puhut nyt mielikuvitusolennosta, tervehenkisestä kristitystä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe