Sisarpuolueen ja mestarin luo. Saatte leipää.
Maalaisliittolaiset tulkaa
22
176
Vastaukset
- Anonyymi00001
Poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa
- Anonyymi00003
Lukutaidossa puutteita? Ei sitäpaitsi sisarpuoluelaisuudessa häpeämistä ole.
Samaa sakkia olette. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Samaa sakkia olette.Ei ole, aate kohtaa, asiat paljon asamoja mm turpeesta jonka käyttöä laajentaa. Keskusta tulee vielä suurin puolue. nyt 35 % yteensä..
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole, aate kohtaa, asiat paljon asamoja mm turpeesta jonka käyttöä laajentaa. Keskusta tulee vielä suurin puolue. nyt 35 % yteensä..
Sulla on persutrolli edelleen oppimista suomen kielessä.
- mm jälkeen tulee piste.
- "jonka käyttöä laajentaa", sivulause erotetaan päälauseesta pilkulla, myös predikaatti puuttuu. - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
- "jonka käyttöä laajentaa", sivulause erotetaan päälauseesta pilkulla, myös predikaatti puuttuu.Kommunistipoika nyt äidinkielen lehtorina.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
- "jonka käyttöä laajentaa", sivulause erotetaan päälauseesta pilkulla, myös predikaatti puuttuu.Pilkkua ei tule jonka sanan eteen.
Aleksis Stenvallin aikaan saattoi näin olla mutta ei nykyaikaisessa kielenkäytössä . - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pilkkua ei tule jonka sanan eteen.
Aleksis Stenvallin aikaan saattoi näin olla mutta ei nykyaikaisessa kielenkäytössä .Pilkkulla erotetaan edelleen sivulause päälauseesta, jonka-sanan eteen tulee pilkku silloin, kun se aloittaa sivulauseen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pilkkua ei tule jonka sanan eteen.
Aleksis Stenvallin aikaan saattoi näin olla mutta ei nykyaikaisessa kielenkäytössä .Pst,
Mutta-sanan eteen kuuluu edelleen pilkku. - Anonyymi00021
Anonyymi00003 kirjoitti:
Samaa sakkia olette.Juuri näin, maalaisia kaikkonen ja muutkin . . . .
- Anonyymi00022
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole, aate kohtaa, asiat paljon asamoja mm turpeesta jonka käyttöä laajentaa. Keskusta tulee vielä suurin puolue. nyt 35 % yteensä..
BBUUUUAAAHHHHAAHHHHAAAAA!!!!!
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pilkkulla erotetaan edelleen sivulause päälauseesta, jonka-sanan eteen tulee pilkku silloin, kun se aloittaa sivulauseen.
"jonka sanan" väliin ei laiteta viivaa!!!!!
- Anonyymi00032
Anonyymi00022 kirjoitti:
BBUUUUAAAHHHHAAHHHHAAAAA!!!!!
Dinge dong daiju nauraa itsekseen.
- Anonyymi00007
Niin ja Maalaisliito kuopattiin jo 1960-luvulla.
- Anonyymi00009
Oliko jotain mielenkiintoisempaa sanottavaa?
Pitkästytät minua. - Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pitkästytät minua.Poistu palstalta, jos pitkästyttää!
Kukaan ei sinua täällä kaipaa. - Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pitkästytät minua.Eikös sitten kuopattu?
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pitkästytät minua.Kulta Katriina 500g kahvipaketeissa saattaa olla metallia, palauta ostopaikkaan, jookos!!!
- Anonyymi00019
Paitulin natsismin hunaja-ansa.
- Anonyymi00020
Jos joku kehuu olevansa korkeakoulun käynyt ja lukenut kirkkosalaavia niin onko sellainen oikeasti jotenkin hyödyllistä?Minä vaan kysyn!
- Anonyymi00025
Väärä paikka, kysy essayahin palstalta!!!
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Väärä paikka, kysy essayahin palstalta!!!
Sielläkö halla-aholainen fillarikommunisti pitää päämajaansa?
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sielläkö halla-aholainen fillarikommunisti pitää päämajaansa?
En pidä. Olen agnostikko.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392832Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs272651100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442306Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201891Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401773Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521605- 381513
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä291399- 441326
- 261191