Olen suvaitsevainen suvakki

Anonyymi-ap

Ja mielestäni maapallolla ei tule olla keinotekoisia rajoja, vaan että ihmiset saavat asettua sinne missä viihtyvät.

Jotkut tykkää lämpimästä, toiset viileämmästä. Elelee siellä missä oleminen tuntuu hyvältä.

39

254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kauheaa, onko tuollaisia olemassa.

Minä olen valehtelevat persu.

• Anonyymi00032

"Maa luotiin auringon avulla ja se pitäisi jättää niinkuin se oli. Maa tehtiin ilman raja linjoja, eikä ole kenenkään asia ryhtyä sitä jakamaan." (Sahaptin päällikkö Joseph)

Hän oli sitten varmaan "suvaitsevainen"?

• Anonyymi00002

Aivan mielenkiintoinen ajatus. Jos tällainen olisi mahdollista, niin mihin se johtaisi?
      Mitä kaikkea sellainen vapaus sisältäisi?

• Anonyymi00033

Mene katsomaan mikä meininki Thaimaassa on. Se on tunnettu seksiturismimaa.

• Anonyymi00003

Minä olen vasemmistolainen persu ja haluan Suomen presidentiksi Kekkosen.

• Anonyymi00007

Kekkonen showssa oli viimeksi Spede.

• Anonyymi00004

Et selvästikään elätä itseäsi.

• Anonyymi00005

Voinko siis muuttaa teille.

• Anonyymi00006

Minä kans, mutta viihtyykö siellä?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä kans, mutta viihtyykö siellä?

Minä myös.

• Anonyymi00009

Sengen on avannut ovia roistoille ja pakolaisille.

• Anonyymi00010

Suomessa on pakolaisia omasta takaa, nimittäin työtä pakoilevia, noin puoli miljoonaa.

• Anonyymi00011

Rajat Kiinni!!

Olen valehteleva persu ja huusin noin yksissä vaaleissa. Ei menneet kiinni kun siinä ei olisi ollut mitään järkeä - mutta huusinpa vaan.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Rajat Kiinni!!

Olen valehteleva persu ja huusin noin yksissä vaaleissa. Ei menneet kiinni kun siinä ei olisi ollut mitään järkeä - mutta huusinpa vaan.

Ja siitä olen niin onnellinen.

• Anonyymi00012

Voiko tulla teille elätiksi.

• Anonyymi00013

Millainen olisi maailman keskiverto lainsäädäntö, jos se lasketaan nykyisten valtioiden asukasluvulla painottaen? Intia ja Kiina aika paljon painaisi siinä.

• Anonyymi00014

Minä olen perussuomalainen ja kaikilla miehillä tulisi olla tumma mies puolisona.

• Anonyymi00015

Suvakkius ja naivius on rikollisten suuri onni.

• Anonyymi00016

Sillä ehdolla että kukin pärjätköön omillaan ilman minkäänlaisia yhteiskunnan tukia.

• Anonyymi00018

Joo siis? Yltäkylläistä rakkautta ilman rajaa ja rajoja ja kaikki ylenpalttinen hippiys kunniaan. Jee! Hippiys on jees. Ja sataväriset pipot Suomen kylmissä talvissa. Jee, menee lujaa. Ihan maniaan saakka.

• Anonyymi00020

Laitatko osoitteen minne voin tulla.

• Anonyymi00021

Sinun hyvä siellä, missä olet. Lähtökohtana on se, jotta jokaisen pitäisi pärjätä hänen omassa kotimassaan ilman elintasopakolaisuutta. Ja siis sinne pitäisi heitä auttaa. Vaikka sydämeni lämpiäisikin SMP:lle, niin silti. Sillä sitä puolueellista ei enää ole. Nää on niin pitkänkantaman juttuja. Ymmärrän vaikka en ymmärrä. Skeida on niin kauan hyvä, kun se pysyy saappaitten ulkopuolella. Toki tämä ei aparhaidia tarkoittanut.
        Jumala sinua johdattakoon!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sinun hyvä siellä, missä olet. Lähtökohtana on se, jotta jokaisen pitäisi pärjätä hänen omassa kotimassaan ilman elintasopakolaisuutta. Ja siis sinne pitäisi heitä auttaa. Vaikka sydämeni lämpiäisikin SMP:lle, niin silti. Sillä sitä puolueellista ei enää ole. Nää on niin pitkänkantaman juttuja. Ymmärrän vaikka en ymmärrä. Skeida on niin kauan hyvä, kun se pysyy saappaitten ulkopuolella. Toki tämä ei aparhaidia tarkoittanut.
        Jumala sinua johdattakoon!

Aloittaja on eri mieltä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Aloittaja on eri mieltä.

Kenties mielikantamme voi demokraattisesti yhdistyä? Mutta yksi ainoa valtio ja valtakunta ei.

• Anonyymi00022

Rajat ovat aikojen aikana muodostuneet syystä. On haluttu suojella yhteisöä ja sen te haluatte tuhota.

• Anonyymi00025

Aloitus on ihan skeidaa. Maailmahan makaa niin, että sota-alueilta hengenhädässä paetaan. Joistain muslimivaltioista rikkaimmat ja keskiluokka ensin. Köyhät laittavat kaikki peliin ja keräävät yhdelle nuorelle miehelle matkarahat

Missä ihmisille on ruokaa? Euroopassa.Tulevaisuus.Työtä. Elämä.

Niin se vaan on.

• Anonyymi00030

Vain nuoret miehet näyttää olevan hädässä koska niitä vain tulee. Suomen vaikeina aikoina lähetettiin naiset ja lapset turvaan.

• Anonyymi00027

Minä olen valhteleva vajakki!

Lupaan ihan mitä vain vaaleissa ja teen sitten ihan mitä vain kun pääsen hillotolpalle.

• Anonyymi00028

Niinhän se on ensimmäisillä ihmisillä ollutkin. Ryhmäytyminen on ollut täysin luonteva ja luonnollinen prosessi. Johti erillisiin valtioihin, hallintoon ja talouteen. Miten voi kuvitella että mikään toimisi kaaoksessa jossa ihmiset kuin heinäsirkat kulkisi syömässä milloin missäkin. Resurssisotia tulisi aivan varmasti vielä tänäkin päivänä. Jos sivistys saisi kaikkialla kehittyä edes sille tasolle jossa ollaan länsimaissa, voisi haaveilla seuraavaksi miten tuo toimisi.

• Anonyymi00029

Ainaskin suomalaiset viihtyisi jossain lämpimässä. Mutta miten elatus? Muutenkin niissä paikoissa on jo ruuhkaista.

• Anonyymi00031

Laitatko osoitteen jotta voin tulla.

• Anonyymi00034

Rajattomassa maailmassa ei ole Kelaa.

• Anonyymi00035

Eikä muitakaan tukia.

• Anonyymi00036

Kela vain suomalaisille.

• Anonyymi00038

Avoimessa maailmassa ei ole sosiaaliturvaa.

• Anonyymi00039

Juuri näin, taloustieteen nobelisti Milton Friedman piti vapaata maahanmuuttoa ja hyvinvointivaltiota mahdottomana toteuttaa yhtäaikaa samassa valtiossa ottaen huomioon taloustieteen lainalaisuudet.

• Anonyymi00040

Haluatko todellakin lopettaa koko sosiaaliturvan.

• Anonyymi00041
      UUSI

Thaimaasta voi katsoa mallia minkälainen on yhteiskunta mitä haluat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      32
      11240
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      56
      8963
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5435
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3734
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3638
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3594
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3328
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      59
      2665
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      71
      2377
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      33
      1913
    Aihe