Pesin astiat.. Kävinsuihkussa ja imuroin
Kun ottaa huomioon tuon vakavan masennukseni
Poikkeuksellisen tehokas päivä
27
927
Vastaukset
- Anonyymi00001
Teit ison työn ja nyt nautit raikkaasta kodista.
Hyvä sinä. - Anonyymi00002
Kevätsiivous tuntuu raskaalta kun auringonvalo näyttää kaikki pölyt mutta tuon kun jaksaa saa se varmaan kerran pienen hymyn huulillesi.
Pöydälle vielä keltainen joku pitkäikäinen kukka väripilkuksi muistuttamaan kesän tulosta.- Anonyymi00004
Tulilatva on helppohoitoinen ja kestää pitkään kun tutustuu sen hoitoon. Narsissit ja tulppaanit ei niin kestä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tulilatva on helppohoitoinen ja kestää pitkään kun tutustuu sen hoitoon. Narsissit ja tulppaanit ei niin kestä.
Rairuoho on kiva pyöreässä astiassa ja kukka sen viereen, kukkakaupoista saa myös maljakkoon kivoja kukkivia oksia jotka kestää
- Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
Rairuoho on kiva pyöreässä astiassa ja kukka sen viereen, kukkakaupoista saa myös maljakkoon kivoja kukkivia oksia jotka kestää
https://youtube.com/shorts/iza4XzUsAOM?si=GcoopUK4NMvg50pi
Oon laittanut jugurttipurkeista lautasille mihin tahansa kasvamaan vähän eritavalla joka vuosi.
Aloita syvä ruokalautanen.
- Anonyymi00003
Masennus ja muut vastaavat mitä niitä nyt onkaan on keksittyjä että ihminen voisi olla LAISKA!
- Anonyymi00006
Kyllä ne on diagnosoituja sairauksia ympäri maailman siinä missä syöpä, diabetes tai nivelrikko
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä ne on diagnosoituja sairauksia ympäri maailman siinä missä syöpä, diabetes tai nivelrikko
Laiskuutta se on.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Laiskuutta se on.
Sairautta se on
- Anonyymi00010
Se on ylivoimaisesti suurin syy sairauslomiin ja sairauseläkkeisiin Suonessa ja monessa muussakin maassa
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se on ylivoimaisesti suurin syy sairauslomiin ja sairauseläkkeisiin Suonessa ja monessa muussakin maassa
Omaa laiskuutta se on.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Omaa laiskuutta se on.
Vaikuttaa siltä, että olet jonkin sortin mt-potilas itse
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että olet jonkin sortin mt-potilas itse
En oo vaan terve töissä käyvä mies vtun spede!
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Juuri näillä kommenteillasi näytät miten lapsellinen ja yksinkertsinen spede sinä näköjään olet
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Vaikuttaa olevan psykiatrille tarvetta
- Anonyymi00007
Jos kämpässä on täys kaaos, sotku, pöydät täynnä tavaraa, vaatteet pitkin lattioita ja iso kasa likaisia astioita, pyykkikori täynnä ja pursuaa lattioille. Huh kyllä masentaisi mutta kun kerran laittaa paikat kuntoon ja on tip top niin toista kertaa siihen ei päästä menemään
- Anonyymi00012
Hommaile maltilla vaikka tuntuu virtaa riittävän. Masis on semmonen p*rulainen, että hyökkää voimalla uudestaan päälle, jos liian aikasessa vaiheessa alkaa suorittaan liikaa. Varsinkin tää kevät ja lisääntyvä valo voi tehdä toipumiseen pakitusta. Sun elimistö sanoo lepää ja anna itsellesi aikaa olla vaan ja ihan pienet jututkin jotka saa tehtyä on erittäin hyvä. Toipumista ja malttia ❤️
- Anonyymi00015
Joo... Se sahaa sillä tavalla, että jos edellisenä päivänä on hyvin, seuraavana saattaa ollaki huonosti
Suihkussakäynnistä helposti kuluu useampi kuukausi... - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joo... Se sahaa sillä tavalla, että jos edellisenä päivänä on hyvin, seuraavana saattaa ollaki huonosti
Suihkussakäynnistä helposti kuluu useampi kuukausi...Käy huomenna uimahallissa. Hoituu pesut ja uiminen virkistää
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Suihkussakäynnistä helposti kuluu useampi kuukausi...Sade ei kestä ikuisesti
muista,
motivaatio ja yrittäminen auttaa
kaikki tuntuu mahdottomalta
kunnes se on tehty
eteenpäin on eteenpäin
vaikka hitaasti - Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Suihkussakäynnistä helposti kuluu useampi kuukausi...Tätäpä se on. Pitää vaan psyykata itteään, että pelkkä olemassaolokin on riittävä suoritus. Ja huomenna puuhaillaan...
- Anonyymi00014
Kyllä täytyy ihmisen olla tyhmä ja laiska jos ittellensä tuollaisen diagnoosin hankkii. 🥴
- Anonyymi00022
Kyllä täytyy ihmisen olla yksinkertaunen ja jollain tavalla retardi, joka näin kommentoi
- Anonyymi00019
hyvä sinä!
- Anonyymi00020
Itsensä piristäminen on tärkeää mielen hyvinvoinnille. Pienetkin teot arjessa voivat nostaa mielialaa ja lisätä energiaa. Tunnet itsesi parhaiten.
- Anonyymi00026
Mulla nuo hommat on vielä edessä. Tiedätkö sen fiiliksen, kun suihkussa sulkee silmät ja tuntuu siltä, että on jossain kaukana, tai että tuntee sen veden kautta koko kaupungin elämän.
Tosi hyvin tehty, mulla meni joskus kanssa mieli maahan, ehkä sitä ei voi diagnosoituun masennukseen verrata, mutta tulin siitä vihaiseks toivottelin sen tunteen hornan tuuttiin. Sitten vähän rakastuin, kun muistin rakastaa, vähän vaalia, kaikki oli ok. - Anonyymi00027
Hyvä juttu, nostaa mielialaa ja tulee parempi mieli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141