Kelan pitää alkaa maksaa matkoja perusturvassa!
Vähä varaisilla oikeus lomamatkoihin kuin Matuillakin
29
223
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä idea.
Lähtekää toki kaikki köyhät pakolaisiksi loisiin sinne matujen Afrikkaan! - Anonyymi00002
Palvelut ovat pettäneet.
Ei mulla muuta- Anonyymi00003
Itse olet se pettymys johon tämä yhteiskunta on pettynyt.
- Anonyymi00005
Sulla pettää rakko!
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Itse olet se pettymys johon tämä yhteiskunta on pettynyt.
PURRASTA ON TULLUT EK:n SYLIKOIRA
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
PURRASTA ON TULLUT EK:n SYLIKOIRA
No hyvä, vai luulitko että siitä tulisi joku holhouksesta sulle valehteleva viher-punikki-katurakki?
- Anonyymi00014
Ei mulla muuta - mitä tuo tarkoittaa ?
- Anonyymi00004
On epätasa-arvoa että matuille maksataan matkoja. Kun ei kantasuomalaisille!
- Anonyymi00007
Matuille vain menolippu.
- Anonyymi00009
Sekin on epätasa-arvos että toiset vaan on tyhmiä.
- Anonyymi00016
Olet oikeassa. Olen samaa mieltä. Matut ei ole oikeutettuja mihinkään.
- Anonyymi00026
Maksetaanko useinkin matulle lomamatkoja? Tuskin sentään.
- Anonyymi00010
Tuettuihin lomiin pääsevät ainostan puolueaktiivit. Vähävaraisuus taikka työttömyys ei ole peruste ja samaan aikaan ammattiosastojen luottamusmiehet kehuskelevat kuinka olivat taas tuetulla lomalla jossakin päin Suomea.
- Anonyymi00027
Liitot tukevat jäsenistönsä lomia omissa lomakohteissaan tasapuolisuus periaatteilla.
- Anonyymi00011
ALOITTAJA TÄYSIN OIKEASSA !!
- Anonyymi00012
Mamujen takia siihen ei yksinkertaisesti riitä rahat. Mamut söi sun eväät.
- Anonyymi00029
Olet jonossa viimeisenä.
- Anonyymi00013
Eikö köyhä muuta keksi kuin tuhlaus?
- Anonyymi00017
Matut ensin.
- Anonyymi00018
Täh ? Että samoja etuja ja ehtoja kuin kunniakansalaisille ? Ei ole mittaa ei määrää vaatimuksille ! Mitä ne meistä ajattelisivat jos kaikki perusjuntit pääsisivät katselemaan paremman väen lomakeitaita ! Ja vielä tietysti kertoisivat kotimaassa mitä menomestoissa ja muissa diskoissa tapahtuu , ilmankin juoruavat jos raskasta vastuuta yhteiskunnallisista asioista kantavat nyt muutaman kerran kerran kuukaudessa käyttävät luontaisetulentojaan tutustuessaan maailman menoon ja paikallisiin tapoihin lomakohteissa ympäri maailman ...
- Anonyymi00019
Miksi minulla ei ole oikeutta lomamatkoihin, tuloni on siinä 4000€/kk (brutto) ja kaikki menee elämiseen ja remontin kuluihin.
Ei siis ole varaa matkustella, miksi minun matkustelua ei tueta? - Anonyymi00020
Ei ole veronmaksajien velvollisuus rahoittaa lomailua. Pitää työskennellä tavoitteidensa eteen. Esim syksyllä voi kerätä marjoja ja säästää matkaa varten. On paljon pikkuhommia joilla voi tienata verottomasti lomamatkaa varten. Sitten voi mennä töihin tai auttaa muita rahaa vastaan.
Nyt pää pois perseestä- Anonyymi00021
Matuille ne silti maksetaan.
- Anonyymi00022
Mamut vei sun eväät.
- Anonyymi00023
Kela matkat roodokselle
- Anonyymi00024
Vain vieraille.
- Anonyymi00025
Tottakai Kelan pitää maksaa sinulle koko elämäsi ja ulkomaan lomasi.
- Anonyymi00028
Persut ovat aloittaneet vaalikamppiksen kovin aikaisin, hihii!
- Anonyymi00030
Tasa-arvo kunniaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372021
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1311696Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881433- 321431
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321254Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet571184- 251140
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031- 57942