Hän on kärsinyt ja kuollut sinun tähtesi Golgatan ristillä. Mutta Hän nousi kuolleista, koska Häntä ei voinut kuolema pitää. Hän on synnitön Vapahtaja.
Turvaa Häneen koko sydämestäsi ja luota Hänen uskollisuuteensa.
Tunnusta Hänelle syntisi ja ylpeytesi!
Hän pitää sinusta huolen ja vie sinut iankaikkiseen elämään.
TURVAUDU HERRAAN JEESUKSEEN KRISTUKSEEN
9
154
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Sen hepun Bäst före meni ohi 2000v sitten.
- Anonyymi00002
Kun kuollaan niin ei siitä ylös nousta jos on jo kolmas päivä menossa niin on jo mätäneminen alkanut pitkälle. Sitäpaitsi sielu on jo syvällä henkimaailmassa kolmantena päivänä.
- Anonyymi00003
Jeesus Kristus on varsinkin uskovien Vapahtaja❣️
- Anonyymi00005
Jeesukseen minä turvaan. Hän vie omansa Taivaan kotiin. 😊
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jeesukseen minä turvaan. Hän vie omansa Taivaan kotiin. 😊
Pian se päivä koittaa!
- Anonyymi00007
Kyllä!
- Anonyymi00008
Jeesus pelastaa!
- Anonyymi00009
Muutoin ehkä kävisi, mutta kun Jeesus sanoi henkensä ollessa uhattauna, että joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu.
Pelastus olisi vain siinä että kyseessä käännösvirhe ja olisi tullut selkkaus, jossa Pietarilta olisi isketty pää irti ja Jeesus joukkoineen jäänyt häviölle ja siksi Jeesus joutui ylipappien ja vangitsemaksi kun ei pärjännyt opetuslapsineen tappelussa. - Anonyymi00010
Kiitos Jeesukselle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j771128- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234684Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga50555Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34542- 45528
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️75511- 23488
- 23442
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52429