Kyllä tuo kaupassa käyminen on kallista.

Anonyymi-ap

Pelkät matkat 5,5km päässä olevaan kauppaan maksavat 69euroa, siihen sitten ostokset päälle.

15

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuon matkan menee kylläkin pyörällä.Jos joudut liikuntarajoitteen takia meneen taxilla ni hommaa sotekortti.

• Anonyymi00002

Taksi on kyllä vähän liikkuvalle halvempi vaihtoehto kuin oman auton pitäminen.

• Anonyymi00003

Eikö voi tilata verkkokaupoista esim. Prismasta tai citymarketista ja ne ostokset tulee kotiinkuljetuksella huokeaan hintaan.
      Itse olin yhden kerran monta viikkoa kuumeessa, niin tilasin prismasta ruoat kerran viikossa, niin se ei paljoa maksa, että kuljetus n.10e.

• Anonyymi00004

90e menee kerta.
      joka viikko käyn kaupassa.

Lotkin kaljaakin nin ne tuohon päälle ja sätkät.

-eläkeläispölvästi-

• Anonyymi00005

Minulla menee noin 25€ jaksan kantaa vain yhden kaljalavan.vähemmänkin jos tulee tölkkejä palautettua. Joka päivä.

Työkyvytön eläkeläinen

• Anonyymi00006

Toimeenmenotuilla kantavat kaljaa känniinmenotuilla.
      Yks eteen kaks sivulle siinä sitte hortoillaan kävellen.
      jaa misä? no tosa

• Anonyymi00008

Apina.🙈🐵🍌

• Anonyymi00007

Sua huijataan. Mikään taksi ei maksa noin paljon.

• Anonyymi00009

Eihän 5,5km kaupaan mikään matka polkupyörällä kun nyt kelit lämminnyt.Tainnu kaljapäiten käydä taxilla kaupassa ja nyt sitten manaa kun rahat mennyt. Itsellä lähikauppaan matkaa 350metriä.

• Anonyymi00010

Kyllä 10 km:n päässä kannattaa käydä Prismassa, sillä hintatso on edullinen.
        Olen ostanut monta viikkoa jo runsaasti Naval appelsiineja hintaan 0,99 €.
        Tänään piipahdin K-supermarletissa, missä nuo olivat hinnaltaan 1,39 €
        Euron tuote oli peräti 40 %:a kalliimpaa eli kyseessä oli selvä K-ryöstö.

• Anonyymi00011

Yleensä käyn prisma,s-market, ja lähikaupasta jotain pientä esim, tarjoukset sitten Lidl jotain.

• Anonyymi00012

mulla on hyvä työeläke 2349e/kk netto. asun vuokralla 400ekk ja oma omistusasunto laitettu vuokralle 680e/kk hyvin pärjään

• Anonyymi00014

tosta siis poistettu vuokra ja omat vuokrasaatavat lisättynä. ja tosta 2349e menee ruokaan noin 1000e/kk niin ja puhelimeen se 40e niin eipä tolla hirveesti juhlita enkä siis saa mitään tukia

• Anonyymi00013

Höpötystä

• Anonyymi00015

Eläkeläiset höpöttävät viikatteen heilahtamiseen asti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      91
      1597
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      119
      1472
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      71
      1309
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1212
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1030
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      958
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      930
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      828
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      753
    Aihe