Pelkät matkat 5,5km päässä olevaan kauppaan maksavat 69euroa, siihen sitten ostokset päälle.
Kyllä tuo kaupassa käyminen on kallista.
15
618
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuon matkan menee kylläkin pyörällä.Jos joudut liikuntarajoitteen takia meneen taxilla ni hommaa sotekortti.
- Anonyymi00002
Taksi on kyllä vähän liikkuvalle halvempi vaihtoehto kuin oman auton pitäminen.
- Anonyymi00003
Eikö voi tilata verkkokaupoista esim. Prismasta tai citymarketista ja ne ostokset tulee kotiinkuljetuksella huokeaan hintaan.
Itse olin yhden kerran monta viikkoa kuumeessa, niin tilasin prismasta ruoat kerran viikossa, niin se ei paljoa maksa, että kuljetus n.10e. - Anonyymi00004
90e menee kerta.
joka viikko käyn kaupassa.
Lotkin kaljaakin nin ne tuohon päälle ja sätkät.
-eläkeläispölvästi-- Anonyymi00005
Minulla menee noin 25€ jaksan kantaa vain yhden kaljalavan.vähemmänkin jos tulee tölkkejä palautettua. Joka päivä.
Työkyvytön eläkeläinen
- Anonyymi00006
Toimeenmenotuilla kantavat kaljaa känniinmenotuilla.
Yks eteen kaks sivulle siinä sitte hortoillaan kävellen.
jaa misä? no tosa- Anonyymi00008
Apina.🙈🐵🍌
- Anonyymi00007
Sua huijataan. Mikään taksi ei maksa noin paljon.
- Anonyymi00009
Eihän 5,5km kaupaan mikään matka polkupyörällä kun nyt kelit lämminnyt.Tainnu kaljapäiten käydä taxilla kaupassa ja nyt sitten manaa kun rahat mennyt. Itsellä lähikauppaan matkaa 350metriä.
- Anonyymi00010
Kyllä 10 km:n päässä kannattaa käydä Prismassa, sillä hintatso on edullinen.
Olen ostanut monta viikkoa jo runsaasti Naval appelsiineja hintaan 0,99 €.
Tänään piipahdin K-supermarletissa, missä nuo olivat hinnaltaan 1,39 €
Euron tuote oli peräti 40 %:a kalliimpaa eli kyseessä oli selvä K-ryöstö.
- Anonyymi00011
Yleensä käyn prisma,s-market, ja lähikaupasta jotain pientä esim, tarjoukset sitten Lidl jotain.
- Anonyymi00012
mulla on hyvä työeläke 2349e/kk netto. asun vuokralla 400ekk ja oma omistusasunto laitettu vuokralle 680e/kk hyvin pärjään
- Anonyymi00014
tosta siis poistettu vuokra ja omat vuokrasaatavat lisättynä. ja tosta 2349e menee ruokaan noin 1000e/kk niin ja puhelimeen se 40e niin eipä tolla hirveesti juhlita enkä siis saa mitään tukia
- Anonyymi00013
Höpötystä
- Anonyymi00015
Eläkeläiset höpöttävät viikatteen heilahtamiseen asti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911597
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191472Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301212
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181030Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46958- 21930
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753