Lieksa-Nurmes tieltä Pieliselle päin lähtevällä latu-uralla on ajettu valkoisella telamönkijällä useita kertoja ja latu on särjetty. Miten nämä ajelijat saataisiin kuriin? Latu on Lieksan kaupungin tekemä.
Kevätniemessä ladulla mönkijällä ajelija
35
598
Vastaukset
- Anonyymi00002
Eiköhän olisi hyvä syy ilmoittaa poliisille asiasta, sillä tuskin niitä valkoisia telamönkijöitä niin tuhottomasti paikkakunnalla on etteikö syyllinen löytyisi.
- Anonyymi00021
Törkyturpa kertomansa mukaan tietää. Miksiköhän ei tee ilmoitusta?
- Anonyymi00033
Toivottavasti Poliisi tekee selväksi ettei toisten maalla saa ajaa. Ranta alue on Keväniemen sahan aluetta , voi olla ettei omistaja tykkää, siellä näkyy olevan kieltomerkit.
- Anonyymi00003
Mitähän päässä liikkuu, kun Kaupunki tekee ladut ja ylläpitää asukkaiden viihtyvyyden lisäämiseksi. Voi vaan ihmetellä näitä ladun särki öitä.
- Anonyymi00004
Mitäkö päässä liikkuu.. Jos se lasista olisi, niin näkyisi kun kusi siellä loiskuu laidasta toiseen!
- Anonyymi00005
Lieksa-Nurmes tieltä on kylän asukkaat tehnyt ladun, ei kaupunki. On näitä moottorikelkkailijoitakin näkynyt ihan julkisella tiellä Kotolassa (keltainen moottorikelkka) aikuinen ja lapsi? kyydissä.
- Anonyymi00006
Kaupunki käy latukoneella vetämässä uran Pieliselle Talttatielle.
- Anonyymi00008
Eikö kukaan tiedä kenellä on siinä lähistöllä sellainen ajopeli? Ottakaa kiinjni ja hajottakaa se rakkine ja annatte kuskille turpaan.
- Anonyymi00027
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä kenellä on siinä lähistöllä sellainen ajopeli? Ottakaa kiinjni ja hajottakaa se rakkine ja annatte kuskille turpaan.
Tiedetään ja on joku ilmoittanut poliisille
- Anonyymi00009
Valkeita telamönkijöitä tuskin montaa tässä kylässä eli helppo tavoittaa ladun särkijä.
- Anonyymi00010
Vinksahtaneita riittää...
- Anonyymi00011
Säännöt koskevat kaikkea, myös kusipäitä.
- Anonyymi00012
Miksi yleensä kaupunki kustantaa latu-maijalle ladun? Ennemmin tehkää yhteys latu Kotola Saava.
- Anonyymi00013
Kalastajien pitää päästä Pieliselle.
- Anonyymi00014
Kun toisten maalla ei saa ajaa ilman lupaa
- Anonyymi00015
Laitettu tarkkailu listalle...
- Anonyymi00017
Mä tarkkailen sua.
- Anonyymi00016
KAIKILLE on samat säännöt , ei poikkeuksia vaikka jotkut luulevat itsestään ISOJA!
- Anonyymi00018
Joukossa tyhmyys tiivistyy !
Nimi on muuttunut
Se on nykyään "X"- Anonyymi00019
Iso sika on se ladun rikkoja.
- Anonyymi00024
Otatte sen kuskin "puhutteluun".
- Anonyymi00026
Puhuttelu lieksalaisten "perämiesten" tehtäväksi.😆
- Anonyymi00037
Anonyymi00026 kirjoitti:
Puhuttelu lieksalaisten "perämiesten" tehtäväksi.😆
Parrulla hanuriin moiselle sialle.
- Anonyymi00029
Lieksan työttömät ne vaan siellä ryllää uusilla can-am kelkoilla ja mönkkäreillä.
- Anonyymi00031
Lieksan työttömät ajelee latuja pitkin ruosteisella, kitisevällä ja rämisevällä polkupyörällä. Kostivat Kelalle sillä tavoin.😱
- Anonyymi00032
Olen Jouko eikä nimeni ole muuttunut enkä ole X 🤠
- Anonyymi00036
Taidat olla Touko ja haaveilet jo kevätkylvöstä, siementä vakoon ☝️
- Anonyymi00035
Miksi moottorikelkkailijat eivät käytä laillista kelkkauraa vaan ajavat miten sattuu vieraalla maalla ja jopa kadulla.
- Anonyymi00039
Niillä ei järki riitä moiseen ajatteluun.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Niillä ei järki riitä moiseen ajatteluun.
On kelkkailijoissakin suuri osa fiksuja, sitten on seassa kusipäitä . Tämä on ajanut telamönkijällä jolla taas ei saa ajaa kelkkareitillä. Jollakin erityisoikeudella saa ajaa.
- Anonyymi00038
Pallit vasten palleja pum pum
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268