Raamattu varoittaa hurmahengistä.
Jer. 29:26
'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina."
Hurmahenget
28
200
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. Putin on kastettu ja elävässä uskossa.
😀😀😀😀😀- Anonyymi00002
Anabaptistin puolustajat huutavat Putinia ja Hitleriä avukseen.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
- Anonyymi00003
Uudestikasteessa Pyhä Henki poistuu ihmisestä ja tilalle tulee vieras villitsevä henki.
- Anonyymi00004
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
>>Anabaptistin puolustajat huutavat Putinia ja Hitleriä avukseen.>>
Suomalaiset huusivat Hitleriä avukseen.
😀😀😀😀😀- Anonyymi00005
Hurmahenget, kuten helluntailaiset ennustelee taivaaseen tempaamispäivää
"aika on lähellä".
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään. - Anonyymi00006
Lapsena saadusta pyhästä kasteesta eli esikoisoikeudesta ei pidä luopua, eikä vaihtaa sitä hurmoslahkojen uudestikasteisiin, höyräviin herhesvelleihin.
Silloin joutuu kerran kyselemään: Isä, yksikö kaste sinulla vain olikin? - Anonyymi00007
Hurmoshenkisiin molotusrukouksiin ei tule mitään vastauksia.
1. Kun. 18:29
Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!- Anonyymi00011
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
- Anonyymi00008
Ei ketään suoraan taivaaseen temmata. Kaikki joutuu ensin Kristuksen tuomioistuimen eteen vastaamaan mitä on eläissään tehnyt. Kaikki tuomitaan tekojensa mukaan. Mitään vihreätä linjaa taivaaseen ei ole olemassa.
2. Kor. 5:10
Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.- Anonyymi00009
Roistot ei halua tulla valkeuteen tekemään tiliä elämästään, vaan he miettivät pakopaikkoja, jonne heidät temmattaisiin piiloon.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Roistot ei halua tulla valkeuteen tekemään tiliä elämästään, vaan he miettivät pakopaikkoja, jonne heidät temmattaisiin piiloon.
Ilm. 20:12
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
- Anonyymi00012
Putinin kaste on sitten oikein hyvä kun ei ole tullut hurmahenget.
On tullut vain sotakiima ja sen kanssa kyllä pärjää. Sitä onkin paljon liikkeellä.- Anonyymi00013
Olet väärällä palstalla Putin-trolli.
- Anonyymi00014
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
Ilm. 20:12
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]
Ilm. 20:13
Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan. - Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olet väärällä palstalla Putin-trolli.
Jos kaste ei pelastaPutinia, niin silloin kaikki kastekeskutelut ovat käyty väärin.
Eikä sotakiima ole oikein.
Ompa kauhiaa.
- Anonyymi00015
Juutalainen Borat meni Amerikassa paikallisen lahkolaisten hurmoskokoukseen
ja meinasi tulla hulluksi.
Meni kokouksen jälkeen hotelliin ja luuli hotellin hissiä huoneeksi, missä hänen pitää nukkua yö. - Anonyymi00016
Perinteinen terve kristinusko, Jumalanpalvelus, sakramentit ja diakoniatyö ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin, mihin tulee addiktio, pitää saada aina vaan oudompia henkikokemuksia, joita sitten vertaillaan ja kenellä kaikista hulluimpia kokemuksia on joukon kingi.
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.- Anonyymi00018
Ei vain jotkut ja harvat, vaan MONIAAT....tarkoittaa isoa joukkoa ihmisiä, enemmistöä uskovaisista.
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina MONIAAT luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
- Anonyymi00017
On viisasta jättää raamattu kirjahyllyyn. Antaa olla sen siellä.
- Anonyymi00020
Niin on, ei tule hurmosfobiaa.
- Anonyymi00023
Raamattu on kokonansa totuus, sitä pitää tutkia asiakohtaisesti, ei vain hokea joitakin jakeita, kuten aloittajat täällä tekevät.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Raamattu on kokonansa totuus, sitä pitää tutkia asiakohtaisesti, ei vain hokea joitakin jakeita, kuten aloittajat täällä tekevät.
Alkuperäisissä kirjoituksissa ei ole mitään erillisiä numeroitua jakeita. Asiat pitää ymmärtää asioina.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Samaa mieltä.
Otsikoita kuin paarmoja heltelelä, yhden jakeen heittoja.
- Anonyymi00021
Lahkoissa ihminen kiihotetaan hurmokseen, taju kankaalla, järki narikassa voivat ryömiä penkkien välissä etsimässä sitä Jeesusta. Jopa eläinten äänillä karjahtelua on kuultu.
Se on hyvä tilaisuus ilmestyskirja pedon käydä se merkkinsä ja lukunsa painamassa ihmisen otsaan ja käsivarteen.
Älä mene lahkoihin hurmostelemaan. - Anonyymi00022
On viisainta mennä tavalliseen kirkkoon Jumalan palvelukseen ja sinnekin takapenkkiin.
Saarn. 4:17
Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa. - Anonyymi00026
Lahkopuoskarit julistavat ihmisiä parantuneeksi vakavista sairauksista Jeesuksen nimessä ja veressä ja tyhmät luulee parantuneensa ja jättää lääkkeet ottamatta ja lähettää rahaa puoskareille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh563374Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli722707Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit612500- 942354
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412114Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661755Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1421746Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1791689Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.901670Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3871646