Oletko Herran Jeesuksen palvelija?

Anonyymi-ap

”Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;”
2 Tim 2:24

Jos siis tahdot Herran Jeesuksen palvelija olla, et riitele!

50

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi siis Jeesus orjuuttaa ja toiset Jeesukseen uskovat ryöstävät toisten Jeesukseen uskovien rahat ja elannon?

• Anonyymi00002

Jeesus Kristus ei orjuuta vaan vapauttaa. Hän on Vapahtaja.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minäkin olen.!
        Olen vapauttanut itseni mielikuvitushahmoista ja -ongelmista.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Aamen!

• Anonyymi00006

Kirkossa vero on lainmukainen, vapaissa se on vapaaehtoinen anti.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minäkin olen.!

No hyvä! Aku Ankka ei siis tule enää sinulle?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Aamen. Jeesus on hyvä Paimen ja Vapahtaja.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minäkin olen.!

Aameen!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi00003

No en tod.
      Hokkuspokkusjumala saa hoitaa pitopalvelunsa ihan ite.

• Anonyymi00031

Itsepähän valitset osasi.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Näin on.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Näin me tervejärkiset teemme.

• Anonyymi00008

Nuo jutut täytyy sanoa Paavalin valeeksi, niin silloin niitä ei tarvitse noudattaa ja voi elää kuin sika vatukossa. Niin se asia etenee eikä muuta hourimalla.

• Anonyymi00018

Eli suggeroit itsesi ja luulet olevasi vapaana totuudesta.

• Anonyymi00009

Kun herjaa, niin sitä on jo lähes uskossa silloin. Ei tarvitse kuin vähän suuntaa kääntää, niin tärähtää uskoon. Ottaa Paavalin mukaan herjoihin sekä muutamia iskulauseita, niin on paukahtanut uskoon.

Hyvällä tiellä ollaan.

• Anonyymi00019

Höps.

• Anonyymi00010

Noudatatko papin vain Jumalan antamia ohjeita, jos ovat ristiriidassa?

• Anonyymi00011

Ei papilta mitään neuvoa kysytä.

Pappi horisee saarnaspöntössä ja seurakunta joko nyökyttelee tai pitää kahelina.

• Anonyymi00012

En noudata papin ohjeita, puhumattakaan jonkun mielikuvitus olennon ohjeiden noudattamisesta. Älyän kyllä itse mikä on oikein ja mikä väärin, normaalin rehellisen ihmisen moraali määrittelee sen.

• Anonyymi00020

Mikäs ihmeen kysymys tuo oli? Pappi voi hyvinkin erehtyä ja jopa langeta.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mikäs ihmeen kysymys tuo oli? Pappi voi hyvinkin erehtyä ja jopa langeta.

Totta!

• Anonyymi00013

Jeesus oli tapauskovainen, Juutalainen uskoltaan, kävi tapansa mukaan kerran viikossa kotikirkossaan, luki Tooraa ja maksoi kirkollisveroa.

Ei Jeesus mitään muuta seurakuntaa perustanut.

Jeesus oli huolestunut, löytääkö enää omaa Juutalaista uskoa, kun tulee takaisin maan päälle, koska harhaoppiset yrittää käännyttäää Juutalaisetkin pois Isiensä uskosta.

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
      ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi00021

Jeesus Kristus on kuningasten Kuningas ja herrain Herra, maailman Vapahtaja ja Jumala!

• Anonyymi00014

Ei alkuseurakunta pysynyt pystyssä ilman Juutalaisten temppeliä.
      Kaikki helluntaina 3000 kastettua olivat Juutalaisia.

Alkuseurakunna kokeilu luhistui ja katosi samalla kun Jerusalemin temppeli hajotettiin noin 70 jKr. Ei siellä Jerusalemissa ole enää mitään alkuseurakuntaa eikä sen kaltaisia viritelmiä. Ne hävisi omaan mahdottomuuteensa. Antikristukset teki niistä selvää hyvin nopeasti.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi00015

Matt. 26:31

Silloin Jeesus sanoi heille: "Tänä yönä te kaikki loukkaannutte minuun; sillä kirjoitettu on: 'Minä lyön paimenta, ja lauman lampaat hajotetaan'.

• Anonyymi00016

Jeesus kuoli noin 30 jKr. ja alkuseurakunta ja temppeli hajosi 70 jKr. Niin eihän sitä iloa kestänyt kuin 40 vuotta. Yhden sukupolven aikainen järjestely.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jeesus kuoli noin 30 jKr. ja alkuseurakunta ja temppeli hajosi 70 jKr. Niin eihän sitä iloa kestänyt kuin 40 vuotta. Yhden sukupolven aikainen järjestely.

Joh. 10:12

Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jeesuksen Kristuksen seurakunta ei ole hävinnyt mihinkään, koska Jeesus on sille uskollinen, eikä heitä pois.
        ”Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.”
        Matt 16:18

Et sinä Teuvo voi valheillasi Jumalan morsianta tyhjäksi tehdä. Häviät onnettoman ja turhan taistelusi Jumalaa vastaan. Itse asiassa olet jo hävinnyt sen.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jeesuksen Kristuksen seurakunta ei ole hävinnyt mihinkään, koska Jeesus on sille uskollinen, eikä heitä pois.
        ”Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.”

Et sinä Teuvo voi valheillasi Jumalan morsianta tyhjäksi tehdä. Häviät onnettoman ja turhan taistelusi Jumalaa vastaan. Itse asiassa olet jo hävinnyt sen.

Ei Pietarin uskon varaan mitään seurakuntia voitu perustaa.

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Jeesus tarkoitti Kalliolla itseään, johon ihmiset kasteessa liitetään.

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei Pietarin uskon varaan mitään seurakuntia voitu perustaa.

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Jeesus tarkoitti Kalliolla itseään, johon ihmiset kasteessa liitetään.

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

On oleva yksi lauma ja yksi paimen.

Katolinen tarkoittaa yhtä ainoata suurta Kristuksen omaksi kastettujen joukkoa.

Kyriakee, Herran omat, Kirkko,
        tarkoittaa Kristukseen kasteessa liitettyjen suurta joukkoa.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Aamen, Jeesus on uskollinen Morsiammelleen ( seurakunnalleen ).

• Anonyymi00025

Koko 2,5 milj. Israelin kansa muodosti yhden seurakunnan.

Joel 2:16

Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

• Anonyymi00026

Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä, uskonlahkoa ja uskonkulttia.

Jos ne kaikki kuuluisivat Kristuksen ruumiiseen, niin Jeesushan olisi kuin tuhatjalkainen mato.

• Anonyymi00027

Hääpuvun ompelemisessa olisi iso urakka, kun siinä olisi monta erilaista väriä, laskosta, saumaa ja koristetta.

• Anonyymi00028

Jeesus ja Aabraham kehottavat uskomaan Moosesta.

Luuk. 16:31

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Joh. 5:46

Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00029

Jeesuskin kyllä sanoi juurikin fariseuksille kovia sanoja. Ei Jeesus mikään pehmo ollut. Hänen motiivinsa oli kuitenkin puhdas. Hän pyrki herättelemään ihmisiä valheen pauloista.

• Anonyymi00030

Tarkkana pitää olla, kuka on oikea Jumalan palvelija.

13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00032

Pelastuu jokainen joka avuksi huutaa Herran nimeä....

Joka ottaa vastaan saa Jumalan lapseuden...... Mutta Herra ylentää ja Herra alentaa....yleensä puhutaan vain uudestisyntymisen ihanuudesta mutta Herra myös alentaa. Tätä menestysteologia ei kykene ottamaan huomioon lainkaan.....

• Anonyymi00033

Teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.

• Anonyymi00034

Ps. 18:42

He huutavat, mutta pelastajaa ei ole, huutavat Herraa, mutta hän ei heille vastaa.

• Anonyymi00038

Herjaajat kuvittelevat olevansa Jumalan palvelijoita, vaikka on työsopimus saatanan kanssa.

• Anonyymi00040

Jenkkilahkot eivät ole mitään Kristuksen morsiamia.

Gal.5:20...sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.

• Anonyymi00041

Eivät varsinkaan yhden miehen lahkot, joiden porukka hajoaa heti kättelyssä. Miksi sellaiset hajoavat? Koska Taivaallinen Isä ei ole niitä istuttanut.

• Anonyymi00042

Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa ja uskonkulttia.

Jeesus oli Juutalaisen synagoogan jäsen ja maksoi sille kirkollisveroa.

Ei Jeesus mikään hihhuli ollut.

Matt.17
      24 Ja kun he saapuivat Kapernaumiin, tulivat temppeliveron kantajat Pietarin luo ja sanoivat: "Eikö teidän opettajanne maksa temppeliveroa?"
      25 Hän sanoi: "Maksaa"

Kävi kerran viikossa kotikirkossaan ja luki pelkästään Vanhan Testamentin kirjoituksia.

Luuk. 4:16

Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

• Anonyymi00045

Sitten on lisäksi miehiä, jotka eivät sopeudu Jumalan seurakuntaan, kun katkeruus ja viha on heille niin mieluista.

• Anonyymi00043

Raamattu varoittaakin pakanoiden tavasta rukoilla ja harjoittaa uskontoaan.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi00044

"oletko tuhansia vuosia kuolleen populistin palvelija"?
      Kovin sairasta ajattelua.

• Anonyymi00047

Mitä tarkoitat populistilla?

• Anonyymi00046

Aabraham ja Jeesus kehotti uskomaan Mooseksen lakeja ja niitä noudattamaan.

Ei mitään sen jälkeen tehtyjä erilaisia sepitelmiä ja peitetarinoita.

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Joh. 5:46

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00050

Aamen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      123
      3067
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1445
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1309
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1037
    5. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1037
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1027
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      957
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      767
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      743
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      730
    Aihe