Oletko Herran Jeesuksen palvelija?

Anonyymi-ap

”Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;”
2 Tim 2:24

Jos siis tahdot Herran Jeesuksen palvelija olla, et riitele!

30

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi siis Jeesus orjuuttaa ja toiset Jeesukseen uskovat ryöstävät toisten Jeesukseen uskovien rahat ja elannon?

• Anonyymi00002

Jeesus Kristus ei orjuuta vaan vapauttaa. Hän on Vapahtaja.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minäkin olen.!
        Olen vapauttanut itseni mielikuvitushahmoista ja -ongelmista.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Aamen!

• Anonyymi00006

Kirkossa vero on lainmukainen, vapaissa se on vapaaehtoinen anti.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minäkin olen.!
        Olen vapauttanut itseni mielikuvitushahmoista ja -ongelmista.

No hyvä! Aku Ankka ei siis tule enää sinulle?

• Anonyymi00003

No en tod.
      Hokkuspokkusjumala saa hoitaa pitopalvelunsa ihan ite.

• Anonyymi00008
      UUSI

Nuo jutut täytyy sanoa Paavalin valeeksi, niin silloin niitä ei tarvitse noudattaa ja voi elää kuin sika vatukossa. Niin se asia etenee eikä muuta hourimalla.

• Anonyymi00018
        UUSI

Eli suggeroit itsesi ja luulet olevasi vapaana totuudesta.

• Anonyymi00009
      UUSI

Kun herjaa, niin sitä on jo lähes uskossa silloin. Ei tarvitse kuin vähän suuntaa kääntää, niin tärähtää uskoon. Ottaa Paavalin mukaan herjoihin sekä muutamia iskulauseita, niin on paukahtanut uskoon.

Hyvällä tiellä ollaan.

• Anonyymi00019
        UUSI

Höps.

• Anonyymi00010
      UUSI

Noudatatko papin vain Jumalan antamia ohjeita, jos ovat ristiriidassa?

• Anonyymi00011
        UUSI

Ei papilta mitään neuvoa kysytä.

Pappi horisee saarnaspöntössä ja seurakunta joko nyökyttelee tai pitää kahelina.

• Anonyymi00012
        UUSI

En noudata papin ohjeita, puhumattakaan jonkun mielikuvitus olennon ohjeiden noudattamisesta. Älyän kyllä itse mikä on oikein ja mikä väärin, normaalin rehellisen ihmisen moraali määrittelee sen.

• Anonyymi00020
        UUSI

Mikäs ihmeen kysymys tuo oli? Pappi voi hyvinkin erehtyä ja jopa langeta.

• Anonyymi00013
      UUSI

Jeesus oli tapauskovainen, Juutalainen uskoltaan, kävi tapansa mukaan kerran viikossa kotikirkossaan, luki Tooraa ja maksoi kirkollisveroa.

Ei Jeesus mitään muuta seurakuntaa perustanut.

Jeesus oli huolestunut, löytääkö enää omaa Juutalaista uskoa, kun tulee takaisin maan päälle, koska harhaoppiset yrittää käännyttäää Juutalaisetkin pois Isiensä uskosta.

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
      ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi00021
        UUSI

Jeesus Kristus on kuningasten Kuningas ja herrain Herra, maailman Vapahtaja ja Jumala!

• Anonyymi00014
      UUSI

Ei alkuseurakunta pysynyt pystyssä ilman Juutalaisten temppeliä.
      Kaikki helluntaina 3000 kastettua olivat Juutalaisia.

Alkuseurakunna kokeilu luhistui ja katosi samalla kun Jerusalemin temppeli hajotettiin noin 70 jKr. Ei siellä Jerusalemissa ole enää mitään alkuseurakuntaa eikä sen kaltaisia viritelmiä. Ne hävisi omaan mahdottomuuteensa. Antikristukset teki niistä selvää hyvin nopeasti.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi00015
        UUSI

Matt. 26:31

Silloin Jeesus sanoi heille: "Tänä yönä te kaikki loukkaannutte minuun; sillä kirjoitettu on: 'Minä lyön paimenta, ja lauman lampaat hajotetaan'.

• Anonyymi00016
        UUSI

Jeesus kuoli noin 30 jKr. ja alkuseurakunta ja temppeli hajosi 70 jKr. Niin eihän sitä iloa kestänyt kuin 40 vuotta. Yhden sukupolven aikainen järjestely.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jeesus kuoli noin 30 jKr. ja alkuseurakunta ja temppeli hajosi 70 jKr. Niin eihän sitä iloa kestänyt kuin 40 vuotta. Yhden sukupolven aikainen järjestely.

Joh. 10:12

Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jeesuksen Kristuksen seurakunta ei ole hävinnyt mihinkään, koska Jeesus on sille uskollinen, eikä heitä pois.
        ”Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.”
        Matt 16:18

Et sinä Teuvo voi valheillasi Jumalan morsianta tyhjäksi tehdä. Häviät onnettoman ja turhan taistelusi Jumalaa vastaan. Itse asiassa olet jo hävinnyt sen.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jeesuksen Kristuksen seurakunta ei ole hävinnyt mihinkään, koska Jeesus on sille uskollinen, eikä heitä pois.
        ”Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.”
        Matt 16:18

Et sinä Teuvo voi valheillasi Jumalan morsianta tyhjäksi tehdä. Häviät onnettoman ja turhan taistelusi Jumalaa vastaan. Itse asiassa olet jo hävinnyt sen.

Ei Pietarin uskon varaan mitään seurakuntia voitu perustaa.

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Jeesus tarkoitti Kalliolla itseään, johon ihmiset kasteessa liitetään.

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei Pietarin uskon varaan mitään seurakuntia voitu perustaa.

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Jeesus tarkoitti Kalliolla itseään, johon ihmiset kasteessa liitetään.

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

On oleva yksi lauma ja yksi paimen.

Katolinen tarkoittaa yhtä ainoata suurta Kristuksen omaksi kastettujen joukkoa.

Kyriakee, Herran omat, Kirkko,
        tarkoittaa Kristukseen kasteessa liitettyjen suurta joukkoa.

• Anonyymi00025
      UUSI

Koko 2,5 milj. Israelin kansa muodosti yhden seurakunnan.

Joel 2:16

Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

• Anonyymi00026
      UUSI

Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä, uskonlahkoa ja uskonkulttia.

Jos ne kaikki kuuluisivat Kristuksen ruumiiseen, niin Jeesushan olisi kuin tuhatjalkainen mato.

• Anonyymi00027
        UUSI

Hääpuvun ompelemisessa olisi iso urakka, kun siinä olisi monta erilaista väriä, laskosta, saumaa ja koristetta.

• Anonyymi00028
      UUSI

Jeesus ja Aabraham kehottavat uskomaan Moosesta.

Luuk. 16:31

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Joh. 5:46

Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00029
      UUSI

Jeesuskin kyllä sanoi juurikin fariseuksille kovia sanoja. Ei Jeesus mikään pehmo ollut. Hänen motiivinsa oli kuitenkin puhdas. Hän pyrki herättelemään ihmisiä valheen pauloista.

• Anonyymi00030
      UUSI

Tarkkana pitää olla, kuka on oikea Jumalan palvelija.

13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      28
      11133
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      49
      8677
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5415
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3714
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3574
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3298
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2618
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      53
      2190
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1826
    Aihe