Itsetyydytys ja peili

Anonyymi-ap

Muilla vastaavaa, että koukussa itsetyydytykseen ja edgetykseen peilistä katsoen? Runkkaamiseen toki muutenkin koukussa, mutta peilin edessä tyydytys tekee siitä todella syntisen fiiliksen katsoen omaa nautintoa ja kyrvän kidutusta. Näky on tuhma. Näkee kuinka iso, käyrä ja suonikas on. Seisaaltaan voi katsoa myös käsipeilillä näkymää alapuolelta. Se vasta tuhma näky onkin kuinka terska paisuu isoksi ym. Vastaavaa fetissiä naiset/miehet?

9

544

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiva runkata peilin edessä ja ruikkia mällit peiliin josta valuvat alas...m52

• Anonyymi00005

Mahtavan kiimaista.

• Anonyymi00002

Usein runkkaan ja pyllistän peilin edessä.
      Levitän usein peppureikääni peilin edessä ja työnnän sormeni sisälle ja liukastan reikäni kunnolla ennen kuin nain itseäni dildolla.
      Ja tietysti samalla runkkaan kivikovaaa kyrpääni.
      Kyllä tekee hyvää ja olo on niin kiimainen kun näkee itsensä peilistä.
      M56V

• Anonyymi00003

Ap nyt peilin edessä tyydyttää. Tekee taivaallisen hyvää ja niin syntinen näky vuotava, suonikas ja iso laukaisua vaativa kulli

• Anonyymi00004

Mä tykkään edgettää ja kuvata kaluani.

• Anonyymi00006

Naisystäväni sai jokin aika sitten päähänpiston.
      Olin käynyt suihkussa ja otin tätä ns ilmakylpyä vielä suihkun jälkeen pelkkä pyyhe ympärilläni.
      Olin jo aikalailla valmis ja olin menossa ottamaan vaatekomerosta puhdasta vaatetta päälle, kun hän tulla tupsahtikin alastomana taakseni ja sanoi että odotas vähän. Kietoi samalla kätensä ympärilleni ja vähän silitteli, kunnes hänen kätensä siirtyi pyyhkeen alle ja hän alkoi hapuilemaan kaluani käteensä.
      Olin vähän ihmeissäni, mutta totta kai hetkessä valmis, joten sai kätensä hyvinkin nopeasti täyteen erektiossa olevaa..
      Sitten tajusin vähän jo, mitä tuleman pitää, kun hän irrotti pyyhkeen ympäriltäni päästäen sen tipahtamaan lattialle ja katselimmekin näkyä komeron koko ovan kokoisista peileistä. Näytti kyllä hyvältä, kun hän kurkki mun takaani pitäen jäykkää kaluani kädessään ja hän alkoi runkkaamaan mua.
      Ja katselimme yhdessä peilin kautta, miltä se näytti. Hänkin vaikutti olevan aikas kiihkoissaan ja olihan se rivon kiihottavaa nähdä, kuinka hän liikutti tehokkaan rivakasti kättäni kullini vartta pitkin edestakaisin, enkä meinannut malttaa pysyä aloillani.
      Odota vähän, anna mä hoitelen sut näin, hän pyysi kuiskutellen katsellen itsekin samalla toimitusta.
      Hän oli painanut lantionsa vielä tiukasti mua vasten takaa ja hänen kätensä kävi niin vikkelästi.
      Kunnes en kestänyt enää, vaan aloin tuntemaan, kuinka aloin lähestymään loppuhuipennusta, minkä hän tunsikin jo kädellään.
      Sillä seurauksella, että hän tiukensi hieman otettaan ja alkoi tumputtamaan mua melkeinpä raivokkaasti, kunnes aloin ähkimään ja huohottamaan ja sitten terskani alkoikin paisumaan ja kaluni jäykistyi hänen kädessään liikkumattomaksi hetken ajaksi ja sitten alkoi tapahtumaan.
      Kaluni alkoi nytkähtelemään roiskien paksuja limaroiskeita pitkälle, pari lensi peiliinkin, ja hän hyväili mua samalla sotkien kätensä mun spermaani.
      Hän oli painanut vielä kasvonsa mun käsivartta vasten katsellen mun siemensyöksyä samalla ja tajusinkin aika pian hänen puuskutuksestaan ja muustakin, että hän masturboi samalla toisella kädellään, kun toisella hän piti mun sykkivästä kullistani kiinni.
      Kunnes hänkin alkoi ääntelemään kunnolla ja liikahteli levottomasti painautuen tiukemmin mua vasten.
      Orkkujen jälkeen olimme hetken aikaa samassa asennossa hengittäen raskaasti, kunnes käännyin ympäri ja otin hänet syleilyyn. Sotkin hänen alavatsansakin vielä kalullani samalla, kun pussailtiin, ja hieroin sitä vielä häntä vasten.

• Myös peilin edessä mut silloin tällöin otan videokameran ja kuvaan runkkaamista kesällä luonnossa auringossa.
      Yleensä mukana myös liukkaria mukana ,sekä dildo jolla panen itseäni ja runkkaan samalla.
      Kiihottavaa ajatella että joku näkis ja vaihtaisi kovan kullin sauvan tilalle ja alkaisi panna valmiiksi liukasta reikää.
      Hyvää runkkumatskua talven pimeisiin hetkiin uutta kesää odotellessa.
      Himottaa niin että piti laittaa tappi pyllyyn...kohta sauvan vuoro..

• Anonyymi00007

Kuukausi ilman laukaisua ja päivittäin edgetystä. Nyt peilin edessä vuotava, laukaisua vaativa näky.
      Ap

• Anonyymi00008
      UUSI

Taas vuotava kulli peilissä. Koukku, josta ei pääse irti.
      Kokemuksia aiheesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7474
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1746
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1384
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe