Itsetyydytys ja peili

Anonyymi-ap

Muilla vastaavaa, että koukussa itsetyydytykseen ja edgetykseen peilistä katsoen? Runkkaamiseen toki muutenkin koukussa, mutta peilin edessä tyydytys tekee siitä todella syntisen fiiliksen katsoen omaa nautintoa ja kyrvän kidutusta. Näky on tuhma. Näkee kuinka iso, käyrä ja suonikas on. Seisaaltaan voi katsoa myös käsipeilillä näkymää alapuolelta. Se vasta tuhma näky onkin kuinka terska paisuu isoksi ym. Vastaavaa fetissiä naiset/miehet?

7

332

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiva runkata peilin edessä ja ruikkia mällit peiliin josta valuvat alas...m52

• Anonyymi00005

Mahtavan kiimaista.

• Anonyymi00002

Usein runkkaan ja pyllistän peilin edessä.
      Levitän usein peppureikääni peilin edessä ja työnnän sormeni sisälle ja liukastan reikäni kunnolla ennen kuin nain itseäni dildolla.
      Ja tietysti samalla runkkaan kivikovaaa kyrpääni.
      Kyllä tekee hyvää ja olo on niin kiimainen kun näkee itsensä peilistä.
      M56V

• Anonyymi00003

Ap nyt peilin edessä tyydyttää. Tekee taivaallisen hyvää ja niin syntinen näky vuotava, suonikas ja iso laukaisua vaativa kulli

• Anonyymi00004

Mä tykkään edgettää ja kuvata kaluani.

• Anonyymi00006

Naisystäväni sai jokin aika sitten päähänpiston.
      Olin käynyt suihkussa ja otin tätä ns ilmakylpyä vielä suihkun jälkeen pelkkä pyyhe ympärilläni.
      Olin jo aikalailla valmis ja olin menossa ottamaan vaatekomerosta puhdasta vaatetta päälle, kun hän tulla tupsahtikin alastomana taakseni ja sanoi että odotas vähän. Kietoi samalla kätensä ympärilleni ja vähän silitteli, kunnes hänen kätensä siirtyi pyyhkeen alle ja hän alkoi hapuilemaan kaluani käteensä.
      Olin vähän ihmeissäni, mutta totta kai hetkessä valmis, joten sai kätensä hyvinkin nopeasti täyteen erektiossa olevaa..
      Sitten tajusin vähän jo, mitä tuleman pitää, kun hän irrotti pyyhkeen ympäriltäni päästäen sen tipahtamaan lattialle ja katselimmekin näkyä komeron koko ovan kokoisista peileistä. Näytti kyllä hyvältä, kun hän kurkki mun takaani pitäen jäykkää kaluani kädessään ja hän alkoi runkkaamaan mua.
      Ja katselimme yhdessä peilin kautta, miltä se näytti. Hänkin vaikutti olevan aikas kiihkoissaan ja olihan se rivon kiihottavaa nähdä, kuinka hän liikutti tehokkaan rivakasti kättäni kullini vartta pitkin edestakaisin, enkä meinannut malttaa pysyä aloillani.
      Odota vähän, anna mä hoitelen sut näin, hän pyysi kuiskutellen katsellen itsekin samalla toimitusta.
      Hän oli painanut lantionsa vielä tiukasti mua vasten takaa ja hänen kätensä kävi niin vikkelästi.
      Kunnes en kestänyt enää, vaan aloin tuntemaan, kuinka aloin lähestymään loppuhuipennusta, minkä hän tunsikin jo kädellään.
      Sillä seurauksella, että hän tiukensi hieman otettaan ja alkoi tumputtamaan mua melkeinpä raivokkaasti, kunnes aloin ähkimään ja huohottamaan ja sitten terskani alkoikin paisumaan ja kaluni jäykistyi hänen kädessään liikkumattomaksi hetken ajaksi ja sitten alkoi tapahtumaan.
      Kaluni alkoi nytkähtelemään roiskien paksuja limaroiskeita pitkälle, pari lensi peiliinkin, ja hän hyväili mua samalla sotkien kätensä mun spermaani.
      Hän oli painanut vielä kasvonsa mun käsivartta vasten katsellen mun siemensyöksyä samalla ja tajusinkin aika pian hänen puuskutuksestaan ja muustakin, että hän masturboi samalla toisella kädellään, kun toisella hän piti mun sykkivästä kullistani kiinni.
      Kunnes hänkin alkoi ääntelemään kunnolla ja liikahteli levottomasti painautuen tiukemmin mua vasten.
      Orkkujen jälkeen olimme hetken aikaa samassa asennossa hengittäen raskaasti, kunnes käännyin ympäri ja otin hänet syleilyyn. Sotkin hänen alavatsansakin vielä kalullani samalla, kun pussailtiin, ja hieroin sitä vielä häntä vasten.

• UUSI

Myös peilin edessä mut silloin tällöin otan videokameran ja kuvaan runkkaamista kesällä luonnossa auringossa.
      Yleensä mukana myös liukkaria mukana ,sekä dildo jolla panen itseäni ja runkkaan samalla.
      Kiihottavaa ajatella että joku näkis ja vaihtaisi kovan kullin sauvan tilalle ja alkaisi panna valmiiksi liukasta reikää.
      Hyvää runkkumatskua talven pimeisiin hetkiin uutta kesää odotellessa.
      Himottaa niin että piti laittaa tappi pyllyyn...kohta sauvan vuoro..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4760
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3384
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3190
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2627
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      73
      2343
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1255
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1128
    Aihe