Se on oikea oppi, että pitää uskoa Raamattuun. Mutta vain Raamattuun on väärä oppi. Sen lisäksi on Pyhän Hengen johdatus, saarnat jne. Ja Jumala elää ja toimii, voi ilmoittaa lisää milloin haluaa. Lisäilmoituksen pitää tietysti olla Raamatun opin mukaista.
Kirkkojen traditioiden mukaista sen ei tarvitse olla. Sehän oli vika Jeesuksen aikanakin.
Raamattu on totta
25
106
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hieno aloitus, mutta miksi sanot että Lisäysten pitää olla Raamatun opin mukaista. On monia aitoja apokryfejä jotka eivät ole. Sekä gnostilaisuus. Ne on kuitenkin paratiisista saatuja salaisuuksia.
Itse pidän virsiä ja hengellisiä lauluja merkittävänä lisänä.
Kristus toimii ajassa eri sykleissä. Ja antaa lisäyksiä joita ei Raamattu tunnusta.
5-10 v välein ilmestyy
2-3 kertaa kutsuu jokaista 50 vuoden elämän kuluessa
100 v välein Mujaddid uudistajan
250 v välein vitsaus tai koetus
300 v välein inkarnaatio ja uusi laki
490 v välein aika ja asia muuttuu
700 v välein uudet temppelit ja pyhäköt
1000 v välein ylösnousun voima sekä kirkkaus polyteistinen
2000 v välein uudestisynty uuteen tähdistöön esim Vesimies
Aika harvoin mitään suurta tapahtuu. Harvoin yhden ihmiselämän aikana. Siksi Raamattuun luotetaan koko elämä. - Anonyymi00002UUSI
Ja nyt on Raamatun lopun aikojen sota jota uskotellaan ameriikkalaisille sotilaille.
- Anonyymi00003UUSI
Jeesus ilmoitti oikeille 12 apostolilleen kaiken mahdollisen. Mitä siihen jälkikäteen on lisätty esim. Paavalin toimesta, se on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.- Anonyymi00009UUSI
Tuo kohta Johanneksen evankeliumia saattaa olla profetia joka koskee vasta tulevaa hetkeä. Joskus tulevaisuudessa kaikki ilmoitetaan. Johannes kirjoitti Herran päivässä 3333-4444 jKr. Ja saattoi sanoillaan tarkoittaa mitä tahansa hetkeä välillä 30-3333 jKr.
Joka tapauksessa Jeesus lupasi lähettää Pyhän Hengen paljastamaan synnin, tuomion ja vanhurskauden sekä saattamaan täyteen tietoon.
Raamattu ei todellakaan ollut mikään viimeinen ja lopullinen ilmoitus. Sen vahvuus on iankaikkisuus eräässä mielessä. Se lohduttaa ja virvoittaa jokaisessa ajassa. Muut ilmoitukset eivät ole yhtä iankaikkisia vaan ajallisia.
Gnostilaisuus ja Mormonin kirja olivat nekin merkittäviä ilmoituksia ja samoin 2000 tieteellistä teosta humanismin ajan. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuo kohta Johanneksen evankeliumia saattaa olla profetia joka koskee vasta tulevaa hetkeä. Joskus tulevaisuudessa kaikki ilmoitetaan. Johannes kirjoitti Herran päivässä 3333-4444 jKr. Ja saattoi sanoillaan tarkoittaa mitä tahansa hetkeä välillä 30-3333 jKr.
Joka tapauksessa Jeesus lupasi lähettää Pyhän Hengen paljastamaan synnin, tuomion ja vanhurskauden sekä saattamaan täyteen tietoon.
Raamattu ei todellakaan ollut mikään viimeinen ja lopullinen ilmoitus. Sen vahvuus on iankaikkisuus eräässä mielessä. Se lohduttaa ja virvoittaa jokaisessa ajassa. Muut ilmoitukset eivät ole yhtä iankaikkisia vaan ajallisia.
Gnostilaisuus ja Mormonin kirja olivat nekin merkittäviä ilmoituksia ja samoin 2000 tieteellistä teosta humanismin ajan.Sulla taitaa olla kielioppi hukassa?
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Kyllä siinä puhuta tapahtuneista asioista...sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Jeesuksella oli vain 12 luotettavaa ystävää, joille hän kertoi kaikki salaisimmatkin asiat ja puhalsi suustaan Totuuden Hengen lahjan.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
- Anonyymi00004UUSI
Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Moosekseen, ei mihinkään hurmahenkisiin hihhuleilin ja heidän tarinoihinsa.
Luuk. 16:31
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Joh. 5:46
Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut. - Anonyymi00005UUSI
Jenkkilahkoilla on kaikilla omat pyhät kirjat ja "raamatut", mihinkä ne oppinsa perustaa.
Ei pidä uskoa sitä sitä hokemaa, raamattu, raamattu, raamattu....että he ovat oikeita kristittyjä.- Anonyymi00006UUSI
Jer. 7:4
Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'
- Anonyymi00007UUSI
Oikeita profeettoja vainotaan. Eivät ole mitään suosittuja evankelistoja.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. - Anonyymi00008UUSI
Kyllä sielä Raamatussa on valheitakin. Käärme julisti paratiisissa, että mitään perisyntiä ei ole olemassa, syökää ihan vapaasti kaikista paratiisin puista, niin tulette yhtä viisaiksi kuin Jumala on.
Nainen tuli uskoon ja käännytti miehensäkin samaan uskoon:
1. Moos. 3:6
Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi. - Anonyymi00010UUSI
Eiks täällä hitto vie ole satukirja osastoa jossain.
- Anonyymi00011UUSI
Raamatun kirjoitukset on sieltä luettavissa, mutta pitää olla ymmärrystä, ei niitä kaikki ymmärrä.
Se on hyvin pieni jouko ihmisiä, jotka ymmärtää Ramaattua oikein.
Jes. 29:11
Niin on kaikki ilmoitus teille niinkuin lukitun kirjan sanat; jos se annetaan kirjantaitavalle ja sanotaan: "Lue tämä", niin hän vastaa: "Ei voi, sillä se on lukittu",
Dan. 12:10
Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät. - Anonyymi00015UUSI
Sakarjan kirjassa kerrotaan Jumala lähettää neljä vankkuria yhden kuhunkin ilmansuuntaan. Tämä on toteen käynyt.
Romaanit pohjoiseen
Western suuri preeria länteen
Buurit etelään
Star Trek eli avaruusohjelma itään
Myös kerrotaan neljä Seppää (Smith) asetetaan viemään juutalaisia Israeliin.
John Smith
Adam Smith
Joseph Smith
??????
Näyttää kuin tuo neljäs vankkuri ja neljäs seppä yhä puuttuisi. Sen Jumala ehkä jättää varalle. Joka tapauksessa täyttä satua Raamattu ei ole. Huomattavan paljon siitä näyttää toteutuvan.
Toki se mikä toteutuu on kuin satua ja yksin Jumalan tähden toteutuu.
- Anonyymi00012UUSI
Moni hokee ja toistelee yksittäisiä jakeita kuin robotti, tekee aloituksia, mutta ei ymmärrä asioiden kokonaisuuksia.
- Anonyymi00016UUSI
Alkuperäisissä kirjoituksissa ei ole mitään erillisiä jakeita eikä välimerkkejä. Kirjoituksia luetaan oikealta vasemmalle päin.
Lahkolaiset kun kikkailee erilaisten käännösten pilkun paikalla ja sanajärjestyksillä, mitä jokin lause muka merkiksee tai ei merkikse.
Konkreettiset asiat yritetään muuttaa pelkiksi vertauskuviksi ja symbooleiksi hävittämällä asioiden todellinen merkitys jne.
- Anonyymi00014UUSI
Raamattu on lähes kokonaan satukirja. Tietämättömien ihmisten taikauskoista kirjoittelua. Ei perustu tietoon vaan alkeellisiin uskomuksiin.
- Anonyymi00018UUSI
Joo, Raamattu perustaa kaiken uskoon ja aivopesuun. Tiedettä tai tietoa se ei sisällä. Kuitenkin Jumala käyttää sitä paikka paikoin omana ohjekirjanaan ja toteen laittaa sieltä täältä jakeen tai toisen.
Tiede on hieno lahja, mutta sen tuloksia käytetään väärin ja vääriin johtotuloksiin usein.
Matematiikka on puhtain ja fysiikkakin kelvollista. Psykologia on yhä lasten kengissä. Uskonnot kykenee psykologialle pistämään kampoihin ja niin edelleen.......
- Anonyymi00017UUSI
Tässä on vedetty yhteen hyvin tämän maailman eri uskomukset:
https://www.youtube.com/watch?v=CEdHiMXNsdo&t=73s - Anonyymi00019UUSI
Raamatussa on hitunen historiallista totuutta ajastaan, mutta 95% pelkkää vääristeltyä satuilua joka on lähinnä suurta hulluutta ja vitsiä. Kaikkiin näihin ihmisen keksimiin uskontoihin liittyy vallan halu ja tarkoitus päästä hallitsemaan massoja.
- Anonyymi00020UUSI
Kyllä uskonnolla on päämääränä tuhota vieraat ajatukset ja vieraat kulttuurit sekä levittää omaa yli-ihmisen siementään kaikkialle muut tuhoten. Tämä ajatussuunta on eläimellinen. Paviaanien uusi kuningas tuhoaa aina edelliseltä kuninkaalta kaiken oman siemenensä lievittämiseksi.
Voidaan esittää olettamus että eläimet ovat oppineet ikuisen elämän salaisuuden ja että Jumala onkin eläin joka on elänyt tuhansia vuosia saavuttaen hegemonian.
Humanistinen ajattelu on korkeampaa kuin kiero Raamattu. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä uskonnolla on päämääränä tuhota vieraat ajatukset ja vieraat kulttuurit sekä levittää omaa yli-ihmisen siementään kaikkialle muut tuhoten. Tämä ajatussuunta on eläimellinen. Paviaanien uusi kuningas tuhoaa aina edelliseltä kuninkaalta kaiken oman siemenensä lievittämiseksi.
Voidaan esittää olettamus että eläimet ovat oppineet ikuisen elämän salaisuuden ja että Jumala onkin eläin joka on elänyt tuhansia vuosia saavuttaen hegemonian.
Humanistinen ajattelu on korkeampaa kuin kiero Raamattu.Jotta ymmärtäisi Raamattua pitää siis tuntea eri eläinlajit ja katsoa AVARA LUONTO dokkareita. Näin tehden alkaa ymmärtään Raamatun strategioita.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jotta ymmärtäisi Raamattua pitää siis tuntea eri eläinlajit ja katsoa AVARA LUONTO dokkareita. Näin tehden alkaa ymmärtään Raamatun strategioita.
Kyllä Raamattukin kehottaa seuraaman luonnon ilmiötä ja eläimiä, kuten lintuja, muurahaisia, kamelia, strutsia jne.
- Anonyymi00023UUSI
Raamattu käsittelee ihmisen ja Jumalan välistä suhdetta ihmisten välistä suhdetta, mikä on kaikista tärkein asia ihmiselle.
>>Lisäilmoituksen pitää tietysti olla Raamatun opin mukaista.>>
Kahvia ei saa juoda mutta Coca Colaa saa.
Amerikkalainen Jumala sallii Amerikkalaisen ikonin nauttimisen.
😊😊😊😊😊- Anonyymi00024UUSI
Parhami ja Olseni teki poikatyötä, mistä ne miehet tuli kuuluisaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611039- 428407
- 1285306
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 353185
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806