Raamattu on totta

Se on oikea oppi, että pitää uskoa Raamattuun. Mutta vain Raamattuun on väärä oppi. Sen lisäksi on Pyhän Hengen johdatus, saarnat jne. Ja Jumala elää ja toimii, voi ilmoittaa lisää milloin haluaa. Lisäilmoituksen pitää tietysti olla Raamatun opin mukaista.

Kirkkojen traditioiden mukaista sen ei tarvitse olla. Sehän oli vika Jeesuksen aikanakin.

25

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Hieno aloitus, mutta miksi sanot että Lisäysten pitää olla Raamatun opin mukaista. On monia aitoja apokryfejä jotka eivät ole. Sekä gnostilaisuus. Ne on kuitenkin paratiisista saatuja salaisuuksia.

Itse pidän virsiä ja hengellisiä lauluja merkittävänä lisänä.

Kristus toimii ajassa eri sykleissä. Ja antaa lisäyksiä joita ei Raamattu tunnusta.

5-10 v välein ilmestyy
      2-3 kertaa kutsuu jokaista 50 vuoden elämän kuluessa
      100 v välein Mujaddid uudistajan
      250 v välein vitsaus tai koetus
      300 v välein inkarnaatio ja uusi laki
      490 v välein aika ja asia muuttuu
      700 v välein uudet temppelit ja pyhäköt
      1000 v välein ylösnousun voima sekä kirkkaus polyteistinen
      2000 v välein uudestisynty uuteen tähdistöön esim Vesimies

Aika harvoin mitään suurta tapahtuu. Harvoin yhden ihmiselämän aikana. Siksi Raamattuun luotetaan koko elämä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Ja nyt on Raamatun lopun aikojen sota jota uskotellaan ameriikkalaisille sotilaille.

• Anonyymi00003
      UUSI

Jeesus ilmoitti oikeille 12 apostolilleen kaiken mahdollisen. Mitä siihen jälkikäteen on lisätty esim. Paavalin toimesta, se on pahasta.

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

• Anonyymi00009
        UUSI

Tuo kohta Johanneksen evankeliumia saattaa olla profetia joka koskee vasta tulevaa hetkeä. Joskus tulevaisuudessa kaikki ilmoitetaan. Johannes kirjoitti Herran päivässä 3333-4444 jKr. Ja saattoi sanoillaan tarkoittaa mitä tahansa hetkeä välillä 30-3333 jKr.

Joka tapauksessa Jeesus lupasi lähettää Pyhän Hengen paljastamaan synnin, tuomion ja vanhurskauden sekä saattamaan täyteen tietoon.

Raamattu ei todellakaan ollut mikään viimeinen ja lopullinen ilmoitus. Sen vahvuus on iankaikkisuus eräässä mielessä. Se lohduttaa ja virvoittaa jokaisessa ajassa. Muut ilmoitukset eivät ole yhtä iankaikkisia vaan ajallisia.

Gnostilaisuus ja Mormonin kirja olivat nekin merkittäviä ilmoituksia ja samoin 2000 tieteellistä teosta humanismin ajan.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuo kohta Johanneksen evankeliumia saattaa olla profetia joka koskee vasta tulevaa hetkeä. Joskus tulevaisuudessa kaikki ilmoitetaan. Johannes kirjoitti Herran päivässä 3333-4444 jKr. Ja saattoi sanoillaan tarkoittaa mitä tahansa hetkeä välillä 30-3333 jKr.

Joka tapauksessa Jeesus lupasi lähettää Pyhän Hengen paljastamaan synnin, tuomion ja vanhurskauden sekä saattamaan täyteen tietoon.

Raamattu ei todellakaan ollut mikään viimeinen ja lopullinen ilmoitus. Sen vahvuus on iankaikkisuus eräässä mielessä. Se lohduttaa ja virvoittaa jokaisessa ajassa. Muut ilmoitukset eivät ole yhtä iankaikkisia vaan ajallisia.

Gnostilaisuus ja Mormonin kirja olivat nekin merkittäviä ilmoituksia ja samoin 2000 tieteellistä teosta humanismin ajan.

Sulla taitaa olla kielioppi hukassa?

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

Kyllä siinä puhuta tapahtuneista asioista...sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

Jeesuksella oli vain 12 luotettavaa ystävää, joille hän kertoi kaikki salaisimmatkin asiat ja puhalsi suustaan Totuuden Hengen lahjan.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi00004
      UUSI

Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Moosekseen, ei mihinkään hurmahenkisiin hihhuleilin ja heidän tarinoihinsa.

Luuk. 16:31

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Joh. 5:46

Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00005
      UUSI

Jenkkilahkoilla on kaikilla omat pyhät kirjat ja "raamatut", mihinkä ne oppinsa perustaa.

Ei pidä uskoa sitä sitä hokemaa, raamattu, raamattu, raamattu....että he ovat oikeita kristittyjä.

• Anonyymi00006
        UUSI

Jer. 7:4

Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'

• Anonyymi00007
      UUSI

Oikeita profeettoja vainotaan. Eivät ole mitään suosittuja evankelistoja.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

• Anonyymi00008
      UUSI

Kyllä sielä Raamatussa on valheitakin. Käärme julisti paratiisissa, että mitään perisyntiä ei ole olemassa, syökää ihan vapaasti kaikista paratiisin puista, niin tulette yhtä viisaiksi kuin Jumala on.

Nainen tuli uskoon ja käännytti miehensäkin samaan uskoon:

1. Moos. 3:6

Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi.

• Anonyymi00010
      UUSI

Eiks täällä hitto vie ole satukirja osastoa jossain.

• Anonyymi00011
        UUSI

Raamatun kirjoitukset on sieltä luettavissa, mutta pitää olla ymmärrystä, ei niitä kaikki ymmärrä.

Se on hyvin pieni jouko ihmisiä, jotka ymmärtää Ramaattua oikein.

Jes. 29:11

Niin on kaikki ilmoitus teille niinkuin lukitun kirjan sanat; jos se annetaan kirjantaitavalle ja sanotaan: "Lue tämä", niin hän vastaa: "Ei voi, sillä se on lukittu",

Dan. 12:10

Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.

• Anonyymi00015
        UUSI

Sakarjan kirjassa kerrotaan Jumala lähettää neljä vankkuria yhden kuhunkin ilmansuuntaan. Tämä on toteen käynyt.

Romaanit pohjoiseen
        Western suuri preeria länteen
        Buurit etelään
        Star Trek eli avaruusohjelma itään

Myös kerrotaan neljä Seppää (Smith) asetetaan viemään juutalaisia Israeliin.

John Smith
        Adam Smith
        Joseph Smith
        ??????

Näyttää kuin tuo neljäs vankkuri ja neljäs seppä yhä puuttuisi. Sen Jumala ehkä jättää varalle. Joka tapauksessa täyttä satua Raamattu ei ole. Huomattavan paljon siitä näyttää toteutuvan.

Toki se mikä toteutuu on kuin satua ja yksin Jumalan tähden toteutuu.

• Anonyymi00012
      UUSI

Moni hokee ja toistelee yksittäisiä jakeita kuin robotti, tekee aloituksia, mutta ei ymmärrä asioiden kokonaisuuksia.

• Anonyymi00016
        UUSI

Alkuperäisissä kirjoituksissa ei ole mitään erillisiä jakeita eikä välimerkkejä. Kirjoituksia luetaan oikealta vasemmalle päin.

Lahkolaiset kun kikkailee erilaisten käännösten pilkun paikalla ja sanajärjestyksillä, mitä jokin lause muka merkiksee tai ei merkikse.

Konkreettiset asiat yritetään muuttaa pelkiksi vertauskuviksi ja symbooleiksi hävittämällä asioiden todellinen merkitys jne.

• Anonyymi00014
      UUSI

Raamattu on lähes kokonaan satukirja. Tietämättömien ihmisten taikauskoista kirjoittelua. Ei perustu tietoon vaan alkeellisiin uskomuksiin.

• Anonyymi00018
        UUSI

Joo, Raamattu perustaa kaiken uskoon ja aivopesuun. Tiedettä tai tietoa se ei sisällä. Kuitenkin Jumala käyttää sitä paikka paikoin omana ohjekirjanaan ja toteen laittaa sieltä täältä jakeen tai toisen.

Tiede on hieno lahja, mutta sen tuloksia käytetään väärin ja vääriin johtotuloksiin usein.

Matematiikka on puhtain ja fysiikkakin kelvollista. Psykologia on yhä lasten kengissä. Uskonnot kykenee psykologialle pistämään kampoihin ja niin edelleen.......

• Anonyymi00017
      UUSI
    • Anonyymi00019
      UUSI

Raamatussa on hitunen historiallista totuutta ajastaan, mutta 95% pelkkää vääristeltyä satuilua joka on lähinnä suurta hulluutta ja vitsiä. Kaikkiin näihin ihmisen keksimiin uskontoihin liittyy vallan halu ja tarkoitus päästä hallitsemaan massoja.

• Anonyymi00020
        UUSI

Kyllä uskonnolla on päämääränä tuhota vieraat ajatukset ja vieraat kulttuurit sekä levittää omaa yli-ihmisen siementään kaikkialle muut tuhoten. Tämä ajatussuunta on eläimellinen. Paviaanien uusi kuningas tuhoaa aina edelliseltä kuninkaalta kaiken oman siemenensä lievittämiseksi.

Voidaan esittää olettamus että eläimet ovat oppineet ikuisen elämän salaisuuden ja että Jumala onkin eläin joka on elänyt tuhansia vuosia saavuttaen hegemonian.

Humanistinen ajattelu on korkeampaa kuin kiero Raamattu.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kyllä uskonnolla on päämääränä tuhota vieraat ajatukset ja vieraat kulttuurit sekä levittää omaa yli-ihmisen siementään kaikkialle muut tuhoten. Tämä ajatussuunta on eläimellinen. Paviaanien uusi kuningas tuhoaa aina edelliseltä kuninkaalta kaiken oman siemenensä lievittämiseksi.

Voidaan esittää olettamus että eläimet ovat oppineet ikuisen elämän salaisuuden ja että Jumala onkin eläin joka on elänyt tuhansia vuosia saavuttaen hegemonian.

Humanistinen ajattelu on korkeampaa kuin kiero Raamattu.

Jotta ymmärtäisi Raamattua pitää siis tuntea eri eläinlajit ja katsoa AVARA LUONTO dokkareita. Näin tehden alkaa ymmärtään Raamatun strategioita.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jotta ymmärtäisi Raamattua pitää siis tuntea eri eläinlajit ja katsoa AVARA LUONTO dokkareita. Näin tehden alkaa ymmärtään Raamatun strategioita.

Kyllä Raamattukin kehottaa seuraaman luonnon ilmiötä ja eläimiä, kuten lintuja, muurahaisia, kamelia, strutsia jne.

• Anonyymi00023
      UUSI

Raamattu käsittelee ihmisen ja Jumalan välistä suhdetta ihmisten välistä suhdetta, mikä on kaikista tärkein asia ihmiselle.

• UUSI

>>Lisäilmoituksen pitää tietysti olla Raamatun opin mukaista.>>

Kahvia ei saa juoda mutta Coca Colaa saa.

Amerikkalainen Jumala sallii Amerikkalaisen ikonin nauttimisen.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi00024
      UUSI

Parhami ja Olseni teki poikatyötä, mistä ne miehet tuli kuuluisaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11039
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8407
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      128
      5306
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3674
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      35
      3185
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2549
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2051
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1806
    Aihe