Mitä helvettiä YLE:ssä oikein touhutaan, kun kesken Salpausselän lähetysten täytyy vähän väliä tunkea "PIPOVISA" mainoksia ruutuun. Ei mitään järkeä !!!
Ja sama sählinki jatkuu Kontiolahden ah-kisoissa. Ai perkele, me katsojat todellakin varmaan "himoitaankin" niitä pinkkejä pipojanne ???
YLEN PINKKI PIPOVISA
5
396
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Yle osaa pilata kaikki urheilohjelmat.
Milloin on mitäkin tietokilpailuja,arvaa voittaja.
Äänestä suosikkiasi.Voit voittaa jonkun urheilijan hikiset verkkarit.
Parhaitten yle veti överiksi,kun oli pariisin olympiakisat.
Kesken kentällä olevien tapahtumien.YLE alkoi esittämään Krista Pärmäkosken hiintoa.
Sitten osan selostajista,kommentaattoreista vois potkia pois.
Vois ne pinkit pipot tunkea,sinne syvälle mihin ei aurinko paista,eikä kuutamo loista.- Anonyymi00002
Hirvaskankaan huutokauppaan prosenttimyyntiin kyllä Aki ja Heli saa ne myytyä annetaan Markullekin oma ja tottakai etupenkin Erkille.
- Anonyymi00004
Se on sitä interaktiivista ohjelmatuotantoa. Katsojia osallistetaan ohjelman tekoon eli toisin sanoen ajetaan pois kuvaruudun äärestä. Hyvinhän tuo kyllä toimii.
- Anonyymi00003
Kuka lie ne pipot valmistanut. Pitää saada tietää mikä yhteys Ylellä ja piponkutojilla on. Ettei olisi taas sitä kuuluisaa kaverikapitalismia
- Anonyymi00005
EI PERKELE HIMOITA!!!Jakakaa ne YLE:n työntekijöille pois kuleksimasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013358Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721073- 441009
- 70845
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit79722- 94687
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50670Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29605- 47584
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.90554