kielen käyttö aika ronskia mutta en kellekään halua mitään pahaaa..... en vois kärpäsellekään mitään tehdä..... sori jos tuo kevennys nyt loukkasi jotain..... mie olen ihan normaali ihminen enkä paha kellekään ellei joku minua loukkaa.... sori näin yleisesti jos vitsini jotain loukkas....
T.... Brune......
mulla joskus on.....
4
260
Vastaukset
- ykköslulu
vitsejä ...Ei nuuta!!
- !Soo soo tuhma tyttö!
Aijaijaijai...nyt kyllä heitit niin ruman vitsin että mä en oo enää sun kaveri....ihan varmaa tarkotit hei mua!!!!!!!!!!!Ihan varmaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Miks alat haukkuu mun "niitä" vaikket oo ees nähny????????Minkä takia minkä takia minkä takia??????????ENÄÄ YHTÄÄ VITSII ET KYL HEITÄ MEIKÄLÄISESTÄ!!!!!!
- nauraa
tämä on just tätä itse arvostelevat muut eivät saa laittaa tikkua ristiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744207
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans823908Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572448Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642286Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik371988- 491879
- 1071769
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551653- 561652
- 611521