Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Joh 14:6
JEESUS KRISTUS ON TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ
4
122
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiehän se on umpikujakin.
- Anonyymi00004
Miksi sitten et KÄÄNNY?
- Anonyymi00002
Olisko paljon pyydetty jos maallisten asioitten hoitoon ei sekoitettaisi?
Maailman kansat toivoo rauhaa ja leipää.
Ja vaikea uskoa sitäkään kahden kalan ja viiden leivän juttua. Kahdessa kilon painoisessa villilohessa on jotain 3600 kcal ja yhden rievän paino on jotain puoli kiloa.
Viiden 2,5 kg. Kaloreita viidessä leivässä on siis jotain 5500 kcal. Yhtensä 9100 kcal. 5000 miehelle. Yksi mies sai 1, 82 kcal.
Oikeessa elämässä yksi kuppi (n. 2 dl) mustaa, suodatettua kahvia sisältää noin 2 kcal. - Anonyymi00003
Perheenäidille lasten ruokkiminen on se juttu. Jos Jeesus auttais, ei haittais. Hallitus ei auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626