Menevä on matutaksi

Anonyymi-ap

Samanlainen kuin Bolt.

11

292

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samalainen kuin lähitaksi

• Anonyymi00002

Bolt ja Uber:
      Halvempia käyttäjälle. Kalliimpia veronmaksajille. Voitot/tuotot yksityistetty - kulut ja palkanmaksu sosialisoitu.

• Anonyymi00003

Hölmölässä tää on mahdollista. Sit ihmetellään suu auki kun verotulott pienenee ja ottajia olisi enemmän ja enemmän.

• Anonyymi00006

Onhan se mukava ajaa taksia, kun vero ja vakuutukset on 0% ja lisäksi tulee kelan korvaukset. Ainoa ammatti missä voi toimia verovapaasti valtion suojeluksessa.

• Anonyymi00004

eikö voi normaalisti maksaa ilman lippus-lappus-juttuja kuskille matkojaankin, kuitin kun asiakas saa niin sitten itse jos kokeilee hakea jotain niillä

minä olen nähnyt aika monia erilaisia taksiautojen kojelautoja... joskus jotkin kuskit: minäpä vähän "pedal to the metal" vähän kaasua tässä risteyksestä lähtiessä...

• Anonyymi00005

Mikä on ongelma? Eduskunnan päätöksellä tätä tilattiin ja tätä saatiin. Peräkamarien persut kun eivät alipalkattuja töitä tee. Kelasta rahat irtoaa vaivattomammin.

• Anonyymi00009

Matut ajavat pimeästi ja ottavat kelarahat, kuten sinäkin sossurahat.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Matut ajavat pimeästi ja ottavat kelarahat, kuten sinäkin sossurahat.

Älä kauppaa tapojasi muille!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Älä kauppaa tapojasi muille!

hullu rotta pitää varastamista fiksuna

• Anonyymi00008

5 tai 10 vuoden päästä ei Suomessa ole enää yhtään valkoihoista taksikuskia, joten parempi vaan tottua tähän.

• Anonyymi00011

joku outo tapahtuma kai joku ukrainalainen pallonmuotoinen tilasi taksin, ei rahaa eikä henkilöpapereita, eikä edes itsekään tiennyt minne olisi menossa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe