Samanlainen kuin Bolt.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Samalainen kuin lähitaksi
- Anonyymi00002
Bolt ja Uber:
Halvempia käyttäjälle. Kalliimpia veronmaksajille. Voitot/tuotot yksityistetty - kulut ja palkanmaksu sosialisoitu.- Anonyymi00003
Hölmölässä tää on mahdollista. Sit ihmetellään suu auki kun verotulott pienenee ja ottajia olisi enemmän ja enemmän.
- Anonyymi00006
Onhan se mukava ajaa taksia, kun vero ja vakuutukset on 0% ja lisäksi tulee kelan korvaukset. Ainoa ammatti missä voi toimia verovapaasti valtion suojeluksessa.
- Anonyymi00004
eikö voi normaalisti maksaa ilman lippus-lappus-juttuja kuskille matkojaankin, kuitin kun asiakas saa niin sitten itse jos kokeilee hakea jotain niillä
minä olen nähnyt aika monia erilaisia taksiautojen kojelautoja... joskus jotkin kuskit: minäpä vähän "pedal to the metal" vähän kaasua tässä risteyksestä lähtiessä... - Anonyymi00005
Mikä on ongelma? Eduskunnan päätöksellä tätä tilattiin ja tätä saatiin. Peräkamarien persut kun eivät alipalkattuja töitä tee. Kelasta rahat irtoaa vaivattomammin.
- Anonyymi00009
Matut ajavat pimeästi ja ottavat kelarahat, kuten sinäkin sossurahat.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Matut ajavat pimeästi ja ottavat kelarahat, kuten sinäkin sossurahat.
Älä kauppaa tapojasi muille!
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Älä kauppaa tapojasi muille!
hullu rotta pitää varastamista fiksuna
- Anonyymi00008
5 tai 10 vuoden päästä ei Suomessa ole enää yhtään valkoihoista taksikuskia, joten parempi vaan tottua tähän.
- Anonyymi00011
joku outo tapahtuma kai joku ukrainalainen pallonmuotoinen tilasi taksin, ei rahaa eikä henkilöpapereita, eikä edes itsekään tiennyt minne olisi menossa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561