Vanhusten"hoito" Suomessa

Anonyymi-ap

Tähän se hallituksen leikkausinto on sitten johtanut, milloinkahan hallitus alkaa jakaa itsemurhapillereitä vanhuksille niin ei tarvitsisi kitua hoitamattomana.

"Suomalaisten luottamus vanhuspalveluiden saatavuuteen on heikko.
Uutissuomalaisen USU-gallupin mukaan vain alle viidennes, 19 prosenttia, luottaa melko paljon tai täysin siihen, että he saavat yhteiskunnalta riittäviä vanhuspalveluita, kun ovat itse vanhoja.
78 prosenttia ilmoittaa, että he luottavat riittävien palveluiden saamiseen vain vähän tai eivät lainkaan. Kolme prosenttia ei osaa sanoa kantaansa."

14

486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

- Joku tutkija/asiantuntija totesi ;

"" suuret ikäluokat alkaa mennä haudan lepoon ja vanhukset Jo vähenee ""

• Anonyymi00002

=

SDP +Vasemmisto +Vihreät ja KEPU -on Vuosia Syöttäneet -Itse-Murha-Pillereitä

=

• Anonyymi00011

Vähintään 30% esim. 1945 syntyneistä on jo kuollut. Rikkaat ne tänne vaivoikai jäävät, klyhemmät saavat niin huonoa hoitoa ja eläkettä että kuolevat kärsimyksiinsä ennen aikojaan.
        Omaisuutta kuuluu rokottaa, eikä maksattaa kaikki hoito veronmaksajilla.

• Anonyymi00003

Miksi hallituksen pitäisi ilmaisia pillereitä jakaa?
      Jokainen voi ihan omakustanteisesti elämästään luopua eikä yhteiskunnan varoja siihenkin kerjätä.

• Anonyymi00004

No miksi eivät voi iäkkäille yhtä pilleriä panna, kun miljonääreille menee lisää miljoonia monin muodoin ja tavoin. Hyh.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No miksi eivät voi iäkkäille yhtä pilleriä panna, kun miljonääreille menee lisää miljoonia monin muodoin ja tavoin. Hyh.

Niiden miljonäärien maksamilla veroilla kustannetaan sinunkin elämäsi hyvin pitkälti.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niiden miljonäärien maksamilla veroilla kustannetaan sinunkin elämäsi hyvin pitkälti.

Sehän on hyvä asia, että joku on kustantamassa, jos ei itse pärjää.
        Itse en kyllä halua elää vanhaksi ja raihnaaksi, kun mitään apuja ei varmaan enää sitten saa. Ei voi edes kuvitella, että makaisi vaan kotona vuoteessa märissä ja paskaisissa vaipoissa, ja odottaisi, tuleeko se kotihoitaja edes käymään, vai ei.
        Siihenhän tämä systeemi näyttää pahasti olevan menossa, kun kaikesta leikataan ja vähennetään.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ai hlvt, olen luullut ja kuullut, että no. ne miljonäärit käyttävät 'verosuunnittelua' yms. vippaskonstia kiertääkseen ja kaartaakseen verotuksensa. Ja piilottavat rahansa johonkin veroparatiisiin j n e .

Jotta oletettavasti ihan meidän tavallisten taneleiden olemattomista verokertymistä "kustannetaan" suurimmaksi osaksi tämä huonosti voiva yhteiskunta.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ai hlvt, olen luullut ja kuullut, että no. ne miljonäärit käyttävät 'verosuunnittelua' yms. vippaskonstia kiertääkseen ja kaartaakseen verotuksensa. Ja piilottavat rahansa johonkin veroparatiisiin j n e .

Jotta oletettavasti ihan meidän tavallisten taneleiden olemattomista verokertymistä "kustannetaan" suurimmaksi osaksi tämä huonosti voiva yhteiskunta.

Niinpä niin ja joopa joo.

Sinun parin tonnin palkastasi maksetut verot vs. miljonäärin maksamat verot... alkeellista matematiikkaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niinpä niin ja joopa joo.

Sinun parin tonnin palkastasi maksetut verot vs. miljonäärin maksamat verot... alkeellista matematiikkaa.

No woihan withu. Eikö meitä paritonnillisia ole aika hlvt:nmoinen määrä. Vai ainutko olen.

• Anonyymi00008

Kyse on siitä että delegoidaan hoitohenkilöstölle yläportaasta ja hallinnosta kaikenlaista EI-työsidonnaista Höpöhöpöä taskilistaan, eli ylikuormitetaan, sanoisin että Laiskuutta lekureissa ja hallinnossa. Sehän se yleensä..valitettavaa seon!! Voeettä!

Vähemmän sivubisneksii, enemmän omaa työtä..sais heti 10-20 % lisätehoo, eikä tarttis taksvärkkinäki tehä. Joo!

• Anonyymi00012

Nykyiset kunnalliset hoivakodit kuppaavat vanhuksien rahat.
      Virkakoneisto on ilmeisesti tajunnut miten paljon tileillä makaa rahaa ja ne täytyy kupata keinolla millä hyvänsä kiertoon ennen kuin perikunta saa mitään.
      Hyvä esimerkki on Jokioisten Intalan Kartano - niminen hoitolaitokseksi itseään kutsuva rahastuslaitos.
      Ainoa mikä kasvaa on valtion velka pahoinvoinnin ohessa.

• Anonyymi00014

Eikö sitä eutanasiia voisi polkea jo läpi. Itse en ainakaan jaksa sitten vanhana olla täällä ,kun en jaksa edes nyttenkään.

• Anonyymi00015

Hoitele itsesi jaksavaksi. Jos et, sun ei tartte odottaa vanhuutta ja eutanasiaa. Pääset pois jo paljon aikaisemmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2451
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      45
      1465
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe