M: akvaario terraksi

Myydään akvaario terraarioksi. Lasit ovat siistit ja terrassa hopeiset listat, silikonisaumat kuluneet joten ei akvaario käyttöön. Mitat 60x35x35cm. Terra Keravalla. Hp. 20 euroa
5637
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Onko mahdollisuutta postittaa kauemmas? (vaikkapa tänne lappiin asti). Voisin maksaa 20e, mikäli postikulut sis. hintaan.

Äänestä
  • En rupea postittamaan ja postikulut olisi jo tuon verran.

Äänestä

Tiputetaan hintaa 15 euroon.
Mukaan saa halutessaan metallisen juoksupyörän ja pesämökin.

Äänestä
  • Sijainti etelä-suomi, voin hakea. Mailaatko mulle osoitteeseen: [email protected] niin voidaan keskustella.
    Terra tulisi mulle käyttöön tarantelloille. Millainen kansilevy siinä on? Verkkoko?

Äänestä

• Nena kirjoitti:

Sijainti etelä-suomi, voin hakea. Mailaatko mulle osoitteeseen: [email protected] niin voidaan keskustella.
    Terra tulisi mulle käyttöön tarantelloille. Millainen kansilevy siinä on? Verkkoko?

Terra on myyty jo!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Kellis kirjoitti:

Myydään akvaario terraarioksi. Lasit ovat siistit ja terrassa hopeiset listat, silikonisaumat kuluneet joten ei akvaario käyttöön. Mitat 60x35x35cm. Terra Keravalla. Hp. 20 euroa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu