Myydään akvaario terraarioksi. Lasit ovat siistit ja terrassa hopeiset listat, silikonisaumat kuluneet joten ei akvaario käyttöön. Mitat 60x35x35cm. Terra Keravalla. Hp. 20 euroa
Onko mahdollisuutta postittaa kauemmas? (vaikkapa tänne lappiin asti). Voisin maksaa 20e, mikäli postikulut sis. hintaan.
0Äänestä
Kellis
En rupea postittamaan ja postikulut olisi jo tuon verran.
0Äänestä
Kellis
Tiputetaan hintaa 15 euroon. Mukaan saa halutessaan metallisen juoksupyörän ja pesämökin.
0Äänestä
Nena
Sijainti etelä-suomi, voin hakea. Mailaatko mulle osoitteeseen: [email protected] niin voidaan keskustella. Terra tulisi mulle käyttöön tarantelloille. Millainen kansilevy siinä on? Verkkoko?
0Äänestä
Kellis
Nena kirjoitti:
Sijainti etelä-suomi, voin hakea. Mailaatko mulle osoitteeseen: [email protected] niin voidaan keskustella. Terra tulisi mulle käyttöön tarantelloille. Millainen kansilevy siinä on? Verkkoko?
Vastaukset 5
Vanhimmat
Onko mahdollisuutta postittaa kauemmas? (vaikkapa tänne lappiin asti). Voisin maksaa 20e, mikäli postikulut sis. hintaan.
En rupea postittamaan ja postikulut olisi jo tuon verran.
Tiputetaan hintaa 15 euroon.
Mukaan saa halutessaan metallisen juoksupyörän ja pesämökin.
Sijainti etelä-suomi, voin hakea. Mailaatko mulle osoitteeseen: [email protected] niin voidaan keskustella.
Terra tulisi mulle käyttöön tarantelloille. Millainen kansilevy siinä on? Verkkoko?
Terra on myyty jo!