Joka oli valinnut toisen. Valitsen hänet joka on jo valinnut minut, jo ennen aikojen alkua hän on minut valinnut. Mielessään ja kehossaan minut valinnut.
Kaikkea hyvää teille, jotka ihastuitte ❤️
T. Tuomo
En voinut valita naista
6
273
Vastaukset
Näin minäkin ajattelin.... mutta kävi ilmi, että sekin oli vain harhaa. Ei se Kiaa kaivannutkaan mua, vaikka ehdin jo rakastua :,(
- Anonyymi00001
Kuule Tuomo jos täällä kirjoitellaan normaalisti ja niin moni tekee ja ilman tunnisteita. Ei se suhdetta tee jos vastauksia saat omiin aloituksiin.
- Anonyymi00002
Interaktio on aina jonkinlainen suhde, mutta yleisesti "suhde" sanalla tarkoitetaan parisuhdetta. Olen ihastunut, minuun on ihastuttu ja asioita on jäänyt sanomatta. Kyllä on hyvä asia tunnustaa tosiasiat ja antaa tunnustusta myös niille, joiden kanssa ei parisuhteeseen edetty. Yleensä on aina syy, että miksi ei ja toin oman syyni tässä esille. Ilmaistakseni että välitän, arvostan ja muistan ihmisiä, vaikka ei parisuhdetta tullut.
Ja olen sitä mieltä, että ensin täytyy olla rakkaussuhde, josta sitten parisuhde. Niin tapahtuu Taivaallinen tahto maanpäällä.
T. Tuomo
- Anonyymi00003
Meidän sielu on yhteinen mutta hän pysyy toisen kanssa hamaan harmaaseen asti. Tähän jäänee minun arvostus valittuja ja kohtaloa kohtaan.
Viisainta opetella yhden illan taidot. Rakastaja rakastajan perään!- Anonyymi00004
Ei ap
- Anonyymi00005
Kun tunnet itsesi, niin tiedät tasantarkkaan millainen oikeasi on. Jos yhden illan jutut ovat mielestäsi valitsemasi tie, niin tiedä että hän tekee saman valinnan.
T. Tuomo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181