Ei voi kuin hämmästellä mitä pahaksi levinneen tulipalon aikaiseksi saaneiden pahvilaatikolla leikkineiden 15-vuotiaiden poikien päässä liikkuu. Ovat jo siinä iässä, että ajatusten pitäisi olla aivan muissa asioissa kuin pahvilaatikkoleikeissä koulun pihalla.
Pieni oli rahallinen korvaus teon haittoihin nähden. Syyllinen , jos varakkaasta perheestä on, ei opi mitään kun pikkurahalla selviää. Tilannetta seurannut paloon syytön kaveri olisi voinut ottaa luurin käteensä ja ilmoittaa 112 ja sammuttajat heti paikalle.
Tulella leikkijät Laurinlahdessa
3
145
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Se sivusta toimettomana asiaa seuraillut poika on tämän tapauksen suurimpia vahingontekijöitä ja vastuun pakoilijoita. Miksi ei soittanut ja ilmiantanut kavereitaan?
- Anonyymi00002
Luultavasti oli pelkäsi seurauksia ilmiantamisen jälkeen, mikä on raukkamaista.
Sama ilmiö huonoin seurauksin on rattijuoppojen nuorten kuolonkolareissa pelkurit menevät kyytiin tai seuraavat sivusta lähtötilanteessa.
Pahinta pelkuruutta on olla puuttumatta tilanteisiin. Voi hyvin lähteä rauhallisesti pois ja soittaa syrjemmässä hälytyskeskukseen. Siinä on kyse vastuullisuudesta, joka osoittaa kypsää toimintaa. Myös tekijä välttyy huomattavasti pahemmilta seurauksilta ja ehkä jopa osaa kiittää puuttumisesta. - Anonyymi00003
Kyllä tekijä, pääpiru kuitenkin on se suurin vahingontekijä ja aloitteleva kriminaalisia taipumuksia omaava luuseri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493