Suomi on mailman tunkio

Anonyymi-ap

Jälkeen suomi pääsi mailman kartalle ikäänkuin ne olisi tehnyt jotain ainutlaatuista päinvastoin hulluus huipussaan kaiken mailman paskat otetaan vastaan mitä tästä seuraa

20

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Niin. Afrikasta ja arabimaista tänne on ängennyt roskaväkeä.

      • Anonyymi00003

        Italian mafia rantautunut roskat mukana.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Italian mafia rantautunut roskat mukana.

        Eipä taida liittyä ydinvoimaan mitenkään.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Eipä taida liittyä ydinvoimaan mitenkään.

        Liittyypä hyvinkin.LUT ja Keskustapuolue ajaa tänne pienydinvoimaloita joita ei vielä ole edes olemassa.Siitä vasta ongelma syntyy kun agrologit johtaa näitä kokeita.Jokaiseen kylään on jo tehty tonttivaraukset kaikille jätteille.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Italian mafia rantautunut roskat mukana.

        Tuli puhdistaa


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Tuli puhdistaa

        Kovin vanha ja väärä käsitys.Tuli vain muuttaa aineen koostumusta.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Eipä taida liittyä ydinvoimaan mitenkään.

        Tarkoittanee niitä pähkinänkuoria joita tänne on rahdattu Afrikasta korvaamaan haketta ja turvetta. IS paljasti kyseisen skandaalin.


    • Anonyymi00002

      Mitähän mahdat tarkoittaa!

      • Anonyymi00005

        On ihme, jos maailma välttää 3. maailmansodan.

        Viittaan lähinnä putinin ja trumpin hulluuteen.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        On ihme, jos maailma välttää 3. maailmansodan.

        Viittaan lähinnä putinin ja trumpin hulluuteen.

        Eipä kai kumpikaan mitään ulosteita ole Suomeen tunkemassa, ainakaan tällä hetkellä, eli viittauksesi on vähintään epäselvä!


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Eipä kai kumpikaan mitään ulosteita ole Suomeen tunkemassa, ainakaan tällä hetkellä, eli viittauksesi on vähintään epäselvä!

        Italiasta kaupungit ovat jo tuoneet Nzpolin mafian jätteitä pilaamasta Napolin turistimaisemia.Suomessa kun Ilmansaastutus on hyväksyttävää.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Italiasta kaupungit ovat jo tuoneet Nzpolin mafian jätteitä pilaamasta Napolin turistimaisemia.Suomessa kun Ilmansaastutus on hyväksyttävää.

        Italiassa puretaan ydinvoimaloita ja jätteet viedään ties minne kuten on tapana. Suomeenhan jotkut suorastaan houkuttelevat tällaisia jätteitä.Suuret määrät rautajätettä kiinnostaa masuuneita.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Italiassa puretaan ydinvoimaloita ja jätteet viedään ties minne kuten on tapana. Suomeenhan jotkut suorastaan houkuttelevat tällaisia jätteitä.Suuret määrät rautajätettä kiinnostaa masuuneita.

        Joopa joo! Ja muita hassuja heittoja?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Italiassa puretaan ydinvoimaloita ja jätteet viedään ties minne kuten on tapana. Suomeenhan jotkut suorastaan houkuttelevat tällaisia jätteitä.Suuret määrät rautajätettä kiinnostaa masuuneita.

        Enpä noilla tiedoilla kehuisi raudanvalmistuksen osaamisellani.
        Mahdatkohan oikeasti tietää edes teoriassa, mitä masuunissa tapahtuu?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Eipä kai kumpikaan mitään ulosteita ole Suomeen tunkemassa, ainakaan tällä hetkellä, eli viittauksesi on vähintään epäselvä!

        Paljon pahempaa.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Enpä noilla tiedoilla kehuisi raudanvalmistuksen osaamisellani.
        Mahdatkohan oikeasti tietää edes teoriassa, mitä masuunissa tapahtuu?

        Huomautan vaan etukäteen ettei säteily häivy raudasta kuumentamalla.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Huomautan vaan etukäteen ettei säteily häivy raudasta kuumentamalla.

        Ei, eikä maauunia panosteta romuraudalla.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ei, eikä maauunia panosteta romuraudalla.

        Eikun masuunia.


    • Anonyymi00016

      Sitä aikoinaan luuli, että esim Saksa fiksusti hoitaisi loppusijoitukset ym. Törkeää toimintaa. Ei ihme, että elintaso ollut siellä hyvä, kun ovat laiminlyöneet kaikki velvoitteet.

      • Anonyymi00020

        Merkel mokasi täysin kun antoi periksi sikäläisille vihepössyttelijöille. Vauras valtio on nyt vaikeuksissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe