Jälkeen suomi pääsi mailman kartalle ikäänkuin ne olisi tehnyt jotain ainutlaatuista päinvastoin hulluus huipussaan kaiken mailman paskat otetaan vastaan mitä tästä seuraa
Suomi on mailman tunkio
20
522
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin. Afrikasta ja arabimaista tänne on ängennyt roskaväkeä.
- Anonyymi00003
Italian mafia rantautunut roskat mukana.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Italian mafia rantautunut roskat mukana.
Eipä taida liittyä ydinvoimaan mitenkään.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eipä taida liittyä ydinvoimaan mitenkään.
Liittyypä hyvinkin.LUT ja Keskustapuolue ajaa tänne pienydinvoimaloita joita ei vielä ole edes olemassa.Siitä vasta ongelma syntyy kun agrologit johtaa näitä kokeita.Jokaiseen kylään on jo tehty tonttivaraukset kaikille jätteille.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Italian mafia rantautunut roskat mukana.
Tuli puhdistaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuli puhdistaa
Kovin vanha ja väärä käsitys.Tuli vain muuttaa aineen koostumusta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eipä taida liittyä ydinvoimaan mitenkään.
Tarkoittanee niitä pähkinänkuoria joita tänne on rahdattu Afrikasta korvaamaan haketta ja turvetta. IS paljasti kyseisen skandaalin.
- Anonyymi00002
Mitähän mahdat tarkoittaa!
- Anonyymi00005
On ihme, jos maailma välttää 3. maailmansodan.
Viittaan lähinnä putinin ja trumpin hulluuteen. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
On ihme, jos maailma välttää 3. maailmansodan.
Viittaan lähinnä putinin ja trumpin hulluuteen.Eipä kai kumpikaan mitään ulosteita ole Suomeen tunkemassa, ainakaan tällä hetkellä, eli viittauksesi on vähintään epäselvä!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eipä kai kumpikaan mitään ulosteita ole Suomeen tunkemassa, ainakaan tällä hetkellä, eli viittauksesi on vähintään epäselvä!
Italiasta kaupungit ovat jo tuoneet Nzpolin mafian jätteitä pilaamasta Napolin turistimaisemia.Suomessa kun Ilmansaastutus on hyväksyttävää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Italiasta kaupungit ovat jo tuoneet Nzpolin mafian jätteitä pilaamasta Napolin turistimaisemia.Suomessa kun Ilmansaastutus on hyväksyttävää.
Italiassa puretaan ydinvoimaloita ja jätteet viedään ties minne kuten on tapana. Suomeenhan jotkut suorastaan houkuttelevat tällaisia jätteitä.Suuret määrät rautajätettä kiinnostaa masuuneita.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Italiassa puretaan ydinvoimaloita ja jätteet viedään ties minne kuten on tapana. Suomeenhan jotkut suorastaan houkuttelevat tällaisia jätteitä.Suuret määrät rautajätettä kiinnostaa masuuneita.
Joopa joo! Ja muita hassuja heittoja?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Italiassa puretaan ydinvoimaloita ja jätteet viedään ties minne kuten on tapana. Suomeenhan jotkut suorastaan houkuttelevat tällaisia jätteitä.Suuret määrät rautajätettä kiinnostaa masuuneita.
Enpä noilla tiedoilla kehuisi raudanvalmistuksen osaamisellani.
Mahdatkohan oikeasti tietää edes teoriassa, mitä masuunissa tapahtuu? - Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eipä kai kumpikaan mitään ulosteita ole Suomeen tunkemassa, ainakaan tällä hetkellä, eli viittauksesi on vähintään epäselvä!
Paljon pahempaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Enpä noilla tiedoilla kehuisi raudanvalmistuksen osaamisellani.
Mahdatkohan oikeasti tietää edes teoriassa, mitä masuunissa tapahtuu?Huomautan vaan etukäteen ettei säteily häivy raudasta kuumentamalla.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Huomautan vaan etukäteen ettei säteily häivy raudasta kuumentamalla.
Ei, eikä maauunia panosteta romuraudalla.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei, eikä maauunia panosteta romuraudalla.
Eikun masuunia.
- Anonyymi00016
Sitä aikoinaan luuli, että esim Saksa fiksusti hoitaisi loppusijoitukset ym. Törkeää toimintaa. Ei ihme, että elintaso ollut siellä hyvä, kun ovat laiminlyöneet kaikki velvoitteet.
- Anonyymi00020
Merkel mokasi täysin kun antoi periksi sikäläisille vihepössyttelijöille. Vauras valtio on nyt vaikeuksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381