kannattaa seurata kuinka käy .nyt syyte törkeä raiskaus .mutta se liero pääsee lopuksi taas luikerteleen jotenkin ilman mitään tuomioo.sama kun putkakuolemat ei niistä poliisia syytetä vaikka ovat syyllisiä.
poliisi syytteessä raiskauksesta.
12
315
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistähän johtuu että poliiseissa on nykyään niin paljon mätää ainesta?
- Anonyymi00002
Mitä enemmän yhteiskunta menee oikealle sitä enemmän kaikenlainen kusipäisyys lisääntyy.
- Anonyymi00003
Lestat paskat
- Anonyymi00004
Kyllä Lestat omista huolta pitää.. takuuvarmasti painetaan villasella. Veljiä otetaan hommiin vaikka poliisikoulun käyneitäkin olisi tulossa. Siviiliveljjille junnaillaan työpaikkoja.
- Anonyymi00005
Oli kyllä kuvottava äijä joka pahoinpiteli sitä puolustuskyvytöntä nuorta siinä Ylen dokumentissa.
Poliisijohtaja vaan silitteli ja selitteli.- Anonyymi00006
Kovasti tuolla fb:n puolella persut puolustaa omiaan.
- Anonyymi00007
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18638563/mtv-rikospaikka-kertoo-hyvaa-maahanmuuttoa
aika paljon se poliisi myös selvittää...- Anonyymi00008
Ikävä että mätä aines on lisääntynyt poliisissa.Sen myötä on selvä että kunnioitus poliisia kohtaan vähenee.Toivottavaa olisi että sieltä sisältä päin lähtisi muutos mutta poliisipäällikkö Heikinheimon lausunnot eivät kyllä tue ajatusta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ikävä että mätä aines on lisääntynyt poliisissa.Sen myötä on selvä että kunnioitus poliisia kohtaan vähenee.Toivottavaa olisi että sieltä sisältä päin lähtisi muutos mutta poliisipäällikkö Heikinheimon lausunnot eivät kyllä tue ajatusta.
Poliiseista 25 % äänestää persuja ja 25 % kokoomusta. Muille puolueille jakaantuu loput äänestäjät. Persut on ainoa puolue, jolla on monta poliisikansanedustajaa ja jopa ministerinä poliisi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Poliiseista 25 % äänestää persuja ja 25 % kokoomusta. Muille puolueille jakaantuu loput äänestäjät. Persut on ainoa puolue, jolla on monta poliisikansanedustajaa ja jopa ministerinä poliisi.
Huolestuttava ilmiö yhteiskunnan ja kansan kannalta.
Poliisivaltion tiellä ollaan. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Huolestuttava ilmiö yhteiskunnan ja kansan kannalta.
Poliisivaltion tiellä ollaan.Pahalta näyttää.
- Anonyymi00012
Telkkarissa ovat niin mukavia olevinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112