Putin hyökkää Suomeen pian?

Anonyymi-ap

14

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko kaikilla venäläisillä sitten syytesuoja ja kannattaa kaksi kertaa mietti että heidät tuomitaan jostain rikoksesta Ja jos venäläinen syyllistyy 'suomessa vähänkin vakampaan rikokseen, hänet karkoteaan Venäjälle, ei tarvitse tulla Putinin hakemaan.

• Anonyymi00008

Mooseksen synnit nousee taivaaseen asti. Z

• Anonyymi00002

Se on iltapäivälehti.. Mutta eihän tuo silti olisi mikään ihme, kun Suomeen tuodaan jatkuvasti ulkomaalaisia hyökkäyssotajoukkoja pitämään häiritseviä hyökkäyssotaharjoituksia vastoin suomalaisten tahtoa.

• Anonyymi00003

Joo, me olemme omien, epäpätevien pelkuripäättäjiemme uhreja, Stubbin hallituksineen ja eduskuntineen, emme Putinin.

• Anonyymi00009

Arabia on Babylon edelleen vaikka muuta väittää.

• Anonyymi00004

1. Korinttilaiskirje 1:18-21
      'Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi". Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi? Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat, '

Etsikää Jumalaa ajoissa. Elämä voi tuntua itsestäänselvyydeltä, kunnes se ei enää sitä ole.

2. Korinttilaiskirje 5:19-21
      'Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa. Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.'

Jos sota tulee, niin se tulee siksi, että suomalaiset elivät epäuskossa ja jatkuvassa synnissä.

1. Timoteuskirje 2:1-7
      ' Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta, kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa. Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden. Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa, ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu — minä puhun totta, en valhettele — pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa. '

Eikä maanpäällinen rangaistus synnistä ole mitään siihen verrattuna, mitä Jumala tekee jumalattomille lopulta.

• Anonyymi00006

Satukirjalla ei ryZZiä torjuta. Tarvitaan järeämpää kalustoa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mannerheim sanoi että nyt sitä lähdetään stalinisteja silmien väliin tähtää ! Palmroth terveiset 100 vuotta sitten.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nehän lavastaa muut syylliseksi synteihinsä . Näyttelee TV sarjoissakin pappeja vaikkei ole .

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

"Satukirja" joka onkin oikeassa:

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-15598847/noah-ark-blood-types-human-origins.html

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-14704603/Bombshell-discovery-site-Noahs-Ark-researchers-say-prove-Biblical-story-true.html

Mutta:

1. Korinttilaiskirje 1:18-21
        'Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi". Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi? Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat, '

Tämä tarkoittaa, että jos sana rististä, ei koskaan puhuttele sinua (on vain hullutus sinulle), kohtalosi on iankaikkinen kadotus, eikä sille kohtalolle voi kukaan mitään.

• Anonyymi00005

Amerikka käy sotaa siten, että vie joukkojaan ja tukikohtiaan toisen valtion maille ja tekee sieltä hyökkäyksiä kuten nyt Irania vastaan. Ja tietenkin ne maat saavat osakseen vastahyökkäyksiä koska ovat antaneet maansa ja alueensa amerikan käyttöön toista maata vastaan.

Siinä hieman miettimisen aihetta kun sitten tilanteen kärjistysessä amerikka vain vetäytyy ja maat jäävät tappelemaan keskenään.

• Anonyymi00011

Turkkilaiset miehittää edelleen osaa Kyprokselta mikä on varastamista . Kun joku sitä pommittaa osuu turkkilaisiin.

• Anonyymi00007

Aloittaja ei elä rakkaudessa vaan vihassa

• Anonyymi00014

Valehtelet kuin venäläinen.

Ap.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe