Ajatella että monesti

Anonyymi-ap

Harkitsin tosissani itsaria kun tietty mustamaalaajaporukka vainosi vuosien ajan ja rekrytoi tuttuja ja entisiä kavereita mukaan toimintaansa. Palstalta löytyi usein oikeassa elämässä sanomiani /tekemiäni asioita ja ihmiset käyttäytyi todella oudosti minua kohtaan ja olin vakuuttunut että minua ja laitteitani tarkkaillaan jostain syystä, liikaa ns sattumia.
En enää pysty normaaliin elämään kun kaikki on viety ja joudun elämään yksinäisenä, hulluksi leimattuna jota kaikki vihaa vain siksi koska joku vaikutusvaltaisempi ihminen on statuksellaan voinut vaikuttaa ja manipuloida ihmiset puolelleen.

55

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Pskat ihmiset kannattaa jättää omaan arvoonsa.

• Anonyymi00002
        UUSI

Ainahan niistä ei pääse ees omas himassa. -sivu

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ainahan niistä ei pääse ees omas himassa. -sivu

Miten niin

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Miten niin

Lue vaikka uutisia ni tiedät ees jostain jotakin.

• Anonyymi00032
        UUSI

Noi tollaset porukat harvoin lopettaa vaikka itse sivuuttaisi. Yleensä vaan yltyy ja paisuu.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Noi tollaset porukat harvoin lopettaa vaikka itse sivuuttaisi. Yleensä vaan yltyy ja paisuu.

Siinähän jatkavat.

• UUSI

Mutta et tehnyt sitä, eli oot jo voittaja🫶, pahat ihmiset kannattaa jättää omaan arvoonsa.

• Anonyymi00004
      UUSI

Vain niillä on väliä kenestä sinä pidät.Itsestäsi sinun pitää pitää eniten.

• Anonyymi00005
      UUSI

Niin, tuollaiset ihmiset ensin yrittää keinolla millä hyvänsä pilata toisten elämän ja sitten kun puolustautuu niin hienosti osaavat uhriutua.

• Anonyymi00008
        UUSI

No siltä se on vaikuttanutkin. Toisaalta ei voi muuta kun kiittää koska silmät on auenneet ja nähnyt miten manipuloivia ihmiset osaa olla ja tosi paikan tullen ei voi luottaa kuin itseensä.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No siltä se on vaikuttanutkin. Toisaalta ei voi muuta kun kiittää koska silmät on auenneet ja nähnyt miten manipuloivia ihmiset osaa olla ja tosi paikan tullen ei voi luottaa kuin itseensä.

Voi että! -sivu

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Voi että! -sivu

Kappas kappas AnusAnnelikin heräsi kun tunsi piston sydämessään. Ai niin, eihän sitä ole 😂 -sivu itelles

• Anonyymi00006
      UUSI

Niin toivon ettet ole alle 40 v.Nimittäin elämässä voi vielä tapahtua mitä vaan.

• Anonyymi00010
        UUSI

Ehkä olen, ehkä en. En odota enää mitään elämältä enkä halua olla lähellä yhtäkään narsistisia / manipuloivia piirteitä omaavien ihmisten lähellä etten itse pimahda ja joudu vankilaan.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ehkä olen, ehkä en. En odota enää mitään elämältä enkä halua olla lähellä yhtäkään narsistisia / manipuloivia piirteitä omaavien ihmisten lähellä etten itse pimahda ja joudu vankilaan.

Tää kommentti kuulostaa just niiltä maalitus viesteiltä joissa esitetään uhria ja pedataan asioita siihen suuntaan että saadaan itse uhri näyttämään siltä että se murtuu tai joutuu vielä vaikeampaan asemaan. Jos joku tekee fyysisesti jotain pahaa niin petailuilla käännetään koko juttu jälleen uhrin syyksi. Sillon kun kiusaaminen tapahtuu porukalla olisi katse ja kysymykset käännettävä tekijään eikä uhriin.

• Anonyymi00009
      UUSI

eikös ne kiusaajat nyt menneet pois

• Anonyymi00011
        UUSI

Osa on jopa kuollut, ironista.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eipä tarvitse kenenkään kunnioittaa kunniattomien muistoa.

sivusta

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Vihjeitä siitä ketkä?

• Anonyymi00012
      UUSI

Suosittelenkin kaikille joista on tuntunut samalta tai kokenut samankaltaisia asioita, että ette lukisi palstaa kovinkaan usein tai ette ainakaan masentuneena / ahdistuneena koska täällä on niin paljon pskaa että se tukahduttaa mieltä vielä enemmän. Nyt vois hävitä taas pois täältä jokskin aikaa, on sen verran seko mesta.

• Anonyymi00014
      UUSI

Oisko nii että oot ansainnut sen.
      J

• Anonyymi00017
        UUSI

Hyvin harvoin tuollaisen toiminnan kohde on oikeasti itse tehnyt mitään. Tämä nyt vain sivukommenttina.

• Anonyymi00018
        UUSI

Noinhan kaikki mielipuolet perustelevat sairaita tekemisiään.

Rikosoikeus saattaa olla vähän eri mieltä.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Noinhan kaikki mielipuolet perustelevat sairaita tekemisiään.

Rikosoikeus saattaa olla vähän eri mieltä.

Tuskinpa viranomaisia tuollainen kiinnostaa. Ei saa olla niin herkkä

• Anonyymi00037
        UUSI

Tuollaisen kommentin esittäjä on yleensä itse se syyllinen. Klassinen esimerkki.

• Anonyymi00055
        UUSI

Ei multa edelleenkään T-T - J

• Anonyymi00016
      UUSI

Luulet vain. 🤗

• Anonyymi00019
      UUSI

Voin kokemuksesta sanoa, että täälä helposti luulee asian olevan niin. Ei kiva tunne, mutta kun hetkeksi ottaa palstasta taukoa niin auttaa. Nykyään en pahemmin edes enää ajattele asiaa.

• Anonyymi00020
      UUSI

Vastaavassa tilanteessa haluaisin tietää ihan jokaisen persläpi-ihmisenkuvatuksen nimen, joka on osallistunut vastaavaan touhuun.

Heille pitäisi kai kirjoittaa viimeinen heippa-lappu. Milloin pudotat jonkun jopa siitä sosiaalisen median viimeisestä yhteydestä, narsistisluonteiset ihmiset sepittävät senkin tapahtuman omaksi edukseen. Joten ilmeisesti pitäisi rautalangasta vääntää myrkyllisen käytöksen syy-yhteys ihmissuhteen elinikäiseen loppumiseen. Jollei sitäkään ymmärrä, niin osanotto, se on psykopaatin elämäntie.

• Anonyymi00021
        UUSI

P.S. Itsemurhaa on yhdenkään ihmisen turha ajatella roskaväen touhujen takia. Pikemminkin on syytä odottaa oikeuden toteutumista, kuten ylempänä joku kertoo omassa tapauksessaan osan roskaväestä ns. menneen mailleen.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

P.S. Itsemurhaa on yhdenkään ihmisen turha ajatella roskaväen touhujen takia. Pikemminkin on syytä odottaa oikeuden toteutumista, kuten ylempänä joku kertoo omassa tapauksessaan osan roskaväestä ns. menneen mailleen.

Helppo sanoa noin että on "turha" kenenkään ajatella tekevänsä. Aina tuollaiset tapaukset ei ole selvitettävissä ketkä sen touhun takana on.
        -Sivusta samaa kokeva

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Helppo sanoa noin että on "turha" kenenkään ajatella tekevänsä. Aina tuollaiset tapaukset ei ole selvitettävissä ketkä sen touhun takana on.
        -Sivusta samaa kokeva

Ei varmasti olekaan aina kaikki selvitettävissä. Ei myöskään omassa tapauksessani, kun olen tullut häirityksi raukkamaisten ali-ihmisten taholta.

Halusin vain sanoa, että häpeä on aina rikollisten puolella!!!

Joskushan se oikeus tapahtuu joidenkin uhrien kannalta liian myöhään, kuten nyt Epstein-vyyhtikin osoittaa. Giselle Pelicot'nkin tapauksessa niin ja näin... hän on hengissä, mutta tapahtunut on vaikuttanut hänen terveydentilaansa (sukupuolitauteja, se miten nukutuslääkkeet ovat vaikuttaneet juuri häneen ja vaikuttavatko lopulta loppuelämän pituuteen tai laatuun).

• Anonyymi00023
      UUSI

Harvemmin oikeus toteutuu.

• Anonyymi00038
        UUSI

Ja kuka pitää itseään niin ylivertaisena että oikeuttaa porukalla toiminnan?

• Anonyymi00024
      UUSI

Olisit valinnu seuras paremmin. Sitä saat mitä niität. 👏

• Anonyymi00028
        UUSI

Jep. Ehdottomasti kannattaa pyrkii politiikkaan.jossa suntasosia on töllit täynnä. -sivu

• Anonyymi00030
        UUSI

En tiedä aloittajan tapauksesta mitään joten en siihen ota kantaa mutta..
        Entäs kun joutuu tuollaiseen osaan ilman että on tehnyt yhtään mitään väärää tai valinnut itse ees mitään seuraa? Joutuu tuohon osaan valheisiin perustuvien asioiden vuoksi, tai jonkun katkeran ihmisen vuoksi. Mustamaalausten ja valheiden takia tai koska erehdytään henkilöllisyydestä.
        Tiedän tapauksen jossa eräästä naisesta, äidistä, keksittiin vaikka ja mitä valheita joita leviteltiin pitkin kyliä ja lopulta tuon naisen lasta alettiin
        ki u saamaan pahasti ja hän yritti tehdä im.
        Oletko edelleen samaa mieltä että itsepähän se lapsi valitsi seuransa, eli perheensä?

• Anonyymi00039
        UUSI

Ai hitsi, en tullut lukeneeksi ihmisen otsasta lappua, että sosiopaatti. Kukaan normaali ihminen ei varmasti tunnista sellaista ennen kun on jo toiminut jotenkin vahingollisesti. Tämä nyt vain sivusta pienenä herätyksenä heille jotka luulevat itse kykenevänsä tunnistamaan. Huomaatko muuten miten syyllistät uhria ja olet sairaiden ihmisten puolella. Se ei anna kovin hyvää kuvaa sinusta. Mahdatko itse olla osallisena.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ai hitsi, en tullut lukeneeksi ihmisen otsasta lappua, että sosiopaatti. Kukaan normaali ihminen ei varmasti tunnista sellaista ennen kun on jo toiminut jotenkin vahingollisesti. Tämä nyt vain sivusta pienenä herätyksenä heille jotka luulevat itse kykenevänsä tunnistamaan. Huomaatko muuten miten syyllistät uhria ja olet sairaiden ihmisten puolella. Se ei anna kovin hyvää kuvaa sinusta. Mahdatko itse olla osallisena.

Joku vika täytyy olla ihmisessä jos joutuu monien ”hampaisiin”.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ja mikähän se teille randomeille teille tuntemattomien kiusattujen "vika" sitte mahtais olla?

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Tämä ei pidä paikkaansa.Ihon väri,kateutta aiheuttavat asiat,jne on syy hyökätä kimppuun.
        Ei vanha sananlasku petä koskaan ja se menee näin:
        ' Joukossa tyhmyys tiivistyy.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Vika voi olla niissä hampaissakin.

Tietysti on hyvä, milloin rikolliset ihmiset joutuvat järjestelmän hampaisiin. Olet varmaan tästäkin eri mieltä.

• Anonyymi00026
      UUSI

Otapa yhteyttä siihen yhteen nimimerkkiin, olikohan se Mustasydän, hänellä on enemmän tietoa näistä ja kerää nimiä, keille tämmöistä on tapahtunut.

• Anonyymi00029
        UUSI

Ironista, ku "musta sydän" on yks hakkerointiohjelmakin nimeltään. -sivu

• Anonyymi00031
      UUSI

Jos tuo status perustuu kiusaamiseen, niin tyyppi on hölmö.

• Anonyymi00034
        UUSI

Niitähän palsta on muutenki täynnä.

• Anonyymi00040
      UUSI

niin jooh piikkimäiset hiukset Hassisen Kone tuo laulaja, Ismo Alanko jooh,piti miettiä hetki että kukahan olikaan, sellainen, sokerivesikin....

• Anonyymi00043
        UUSI

Hannes miettii ny vaa omia taskunpohjiaan että riittääkö kolikot ees siihen sokeripalaan.

• Anonyymi00046
      UUSI

et arvaile mitä: vahingossa meinasin syödä sikiön, siis kananmunan sisällä joku sellainen höh yöks oikein..

• Anonyymi00047
      UUSI

Tosi paikan tullen yleensä tulee selväksi että kuka kukin on.

• Anonyymi00049
        UUSI

Ja yleensä noi toisen elämän raatelijat hylkää kohteensa eikä tunnu missään.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ja yleensä noi toisen elämän raatelijat hylkää kohteensa eikä tunnu missään.

Sehän on vain tunne. Heh

• Anonyymi00053
        UUSI

Juurikin tämä.

• Anonyymi00052
      UUSI

Älä nyt ilakoi sekopåå. Meistä tulee kohta julkkiksia. Oletteko valmiita? Enpä usko 😉

• Anonyymi00054
      UUSI

Älä edes ajattele moista. Olet voittaja, jos itse et puhu toisista pahaa. Ne, ketkä puhuvat tekevät pahimman vahingon itselleen. Hyvyys voittaa aina pahuuden. Toivotaan heillekin ymmärrystä, että lopettaisivat huonon käytöksen. Ei kannata syyttää ketään, elää vain itse mahdollisimman hyvin. Olet arvokas. Kaikkea hyvää!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      32
      11606
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      62
      4190
    3. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      27
      3635
    4. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      151
      3498
    5. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      243
      2763
    6. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      138
      2489
    7. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      216
      1957
    8. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      377
      1365
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      81
      1289
    10. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      997
    Aihe