Päivämiehessä keskiaukeaman laaja artikkeli

Anonyymi-ap

Päivämiehessä kirjoitettiin väkivallasta, jota voi joutua kokemaan avioliitossa.
Nyt joku entinen vl-nainen on uskaltanut kertoa, mitä hän joutui kokemaan ja ympäristö sulki siltä silmät.
https://www.is.fi/perhe/art-2000011766142.html

104

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Koulussa vanha miesopettaja sanoi:" Sanon teille tytöt, jos mies lyö kerran, niin se on sitten siinä".

• Anonyymi00003

Nupessa, opistoissa, näistä asioista pitäisi puhua.

• Anonyymi00002

Seuroissa tästä asiasta ei ole puhuttu, miksi vaietaan järkyttävistä asioista?

• Anonyymi00005

paavalin kurjeitä luettu ahkerasti

• Anonyymi00004

Avioliitto on niin pyhä, ettei siitä voi erota, siihen on sitoutunut Jumalan edessä.

• Anonyymi00006

Vl-ihmiset kyyristyy siilipuolustukseen, ihan samalla tavalla kuin pedofiliaongelman kanssa, ei tämmöistä jumalanvaltakunnassa tapahdu, media hyökkää taas kimppuun.

Vl-liikkeessä on paljon piilorikollisuutta, rikollisuutta, joista ei pystytä puhumaan.

• Anonyymi00007

siili tappaa käärmeitä tässä siilin piikit ovat jumalan sanan miekka joka tappaa hyökkääviä käärmeitä käärme on maailman peto

• Anonyymi00100
        Anonyymi00007 kirjoitti:

siili tappaa käärmeitä tässä siilin piikit ovat jumalan sanan miekka joka tappaa hyökkääviä käärmeitä käärme on maailman peto

No niin siilit. Lapsellisia juttujanne . Hinduilla on kundalin käärmeet ja Kiinassa lohikäärme . Kyllä . Egyptin ajoilta asti . Juudakset varastaa eksyttää eikä voi uskoa koska peite. Siksi heitä on kultajumalissa . Arabian Babylon. KLEOPATRAT pitää orjia edelleen ja heitä tuodaan tänne Suomeen. Ikävää jos saat kätilöksi sellaisen .

• Anonyymi00008

Lestadiolaisuus on lahko uskonto. Manipuloitu, aivopesty. Sen jäsenet on siihen aidosti uskovia/ helvettiä pelkääviä , väärin kohdeltuja peloteltuja uhreja. Rakkautta ei tämä lahko tunne. Tuomio on lahkon pelote.🤷‍♀️

• Anonyymi00009

tee sinäkin kalliissa armon veressä parannua

• Anonyymi00009 kirjoitti:

parannua 😹👍

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ai mistä? Siitäkö etten usko lahkoihin jotka rakastamisen sijasta tuomitsee? Kukaan ei sinulle antanut lupaa tuomita muita,ei kukaan muut ,kuin lahko johtajasi. Herää.🤷‍♀️

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ai mistä? Siitäkö etten usko lahkoihin jotka rakastamisen sijasta tuomitsee? Kukaan ei sinulle antanut lupaa tuomita muita,ei kukaan muut ,kuin lahko johtajasi. Herää.🤷‍♀️

tuletko mun kanssa lauantaina seuroihin

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

tuletko mun kanssa lauantaina seuroihin

En voi koska juopottelen. Maanantaina voisi tavata jos sinulla on apua tärrään.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

En voi koska juopottelen. Maanantaina voisi tavata jos sinulla on apua tärrään.

en sua halyiskaan

• Anonyymi00101
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kuule verityyppi. Täällä sivuja pitää muslimit juutalaiset hellarit budhat jne ja lukee. Piraattia syntyy aina kopion kopioita .

• Anonyymi00014
      • Anonyymi00016

julkisuus kuva jonka lestadiolaiset antavat on sairas ja musta maalaavat ne kunnolliset jota porukassa on

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

julkisuus kuva jonka lestadiolaiset antavat on sairas ja musta maalaavat ne kunnolliset jota porukassa on

"...musta maalaavat ne kunnolliset jota porukassa on"

Tämä on täysin totta! Kateelliset hoitohäiriköt räyhäävät ja yrittävät kaikin keinoin muun muassa tehtailemalla hoitoja mustamaalata esimerkillisesti käyttäytyviä vain siksi, että oma osa näyttäisi vähän paremmalta. Tunnen näin toimineita hoitajia, joilla on edelleen asiansa korjaamatta ja korvaamatta.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

"...musta maalaavat ne kunnolliset jota porukassa on"

Tämä on täysin totta! Kateelliset hoitohäiriköt räyhäävät ja yrittävät kaikin keinoin muun muassa tehtailemalla hoitoja mustamaalata esimerkillisesti käyttäytyviä vain siksi, että oma osa näyttäisi vähän paremmalta. Tunnen näin toimineita hoitajia, joilla on edelleen asiansa korjaamatta ja korvaamatta.

miten hoito miehen synti elämä muuttuu paremmaksi vaikka järjestäisi hoitoja se on vaan lisä synti

• Anonyymi00102
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ulkokultaisuus on juutalaisuus ! Se vanha hapatus .

• Anonyymi00103

Vähintään idioottia laulaa SIION VUORELLA ON MOSKEIJA koska juutalaisia ei kiinnosta se paikka Sodoman. ( Taivaassa on leikki Siion sitten ) j JEESUS RISTIIN NAULITTIIN SIIONIN VUORELLA PÖLLÖT .

• Anonyymi00104
        Anonyymi00021 kirjoitti:

miten hoito miehen synti elämä muuttuu paremmaksi vaikka järjestäisi hoitoja se on vaan lisä synti

No syntiset kivittää syntisiä mitä Jeesus sanoi antaa anteeksi 777 kertaa .

• Anonyymi00018

lestadiolaiseen uskoon ei kuulu oikeuden tunto oikeassa olemisessaan suljetaan silmät lähimmäisen elämään lestadiolaisen moraali ei kestä tarkastelua kun opitaan vl uskon mukainen toisten tuomitseminen ei nähdä omia virheitä ja sitä ettei se oma usko olekkaan oikea vaan hyväksyminen että vl usko on väärä usko on kova paikka kun on lapsesta pitäen aivo pesty noudattamaan sääntöjä joilla ei ole uskon kanssa mitään tekemistä

• Anonyymi00019

julkisuudessa näitten väki valta tapausten kirjoittaminen kwrtoo että vl uskon moraali on löysä opittujen sääntöjen takia aivo pesu tuottaa risti riitoja normaalin elämän suhteen ja psykoosissa asääntöihin aivo pesty vl usko on kaukana elävästä uskosta joka on oikea kristin usko

• Anonyymi00022

onneksi on joitakin, jotka uskaltavat kertoa julkisuuteen asioita, joita vl-liikkeessä piilotellaan

• Anonyymi00024

En jaksa lukea tuota Päivämiehen kirjoitusta, mutta olen itse toistakymmentä vuotta väkivaltaa avioliitossa kokenut, eronnut, ison perheen yksin kasvattanut ex-lestadiolaisäiti. Siihen aikaan kun erosin, ei ollut siioneissa vielä eronneita kuin aniharva. Jaksoin muutaman vuoden lapsiani seuroissa kuljettaa, kunnes en enää kestänytkään seurakunnan hiljaista arvostelua minua kohtaan, erilaisuuden tunnetta, enkä sitä että monen myötätunto olikin yllättäen väkivallan tekijän puolella (ikuisen ja erottamattoman avioliiton tähden).
      Tulin kurkistamaan tätä palstaa noin vuoden tauon jälkeen.
      Voi hyvänen aika, mitä sikoja täältä löytyy. Miksi tuhlaatte aikaanne näin inhottaviin sivistymättömiin keskusteluihin. Tuokin kommentoija, joka suoltaa samaa p*skaa, et kykene edes tuottamaan selvää luettavaa tekstiä välimerkkeineen, ja toistat samaa kuin joku puupää. Tarvitset apua, eikö kukaan läheisesi näe että tarvitset apua. Ja yleistät pedofilian koskevan kaikki lestadiolaisia seurakuntia. Sinulla on vakavia ongelmia itselläsi. Todella kovia kokenut olen itsekin, mutts älysin sentään hakea apua että pääsin eroon lafkasta.

• Anonyymi00026

olwt sairas

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

olwt sairas

Itse olet ihan säälittävä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Itse olet ihan säälittävä.

koita lesta huora paremoaa selitystä

• Anonyymi00031

Mistä sinä tiedät, kuinka laaja pedofiliaongelma on vl-liikkeessä, oletko sen alan asiantuntija?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

koita lesta huora paremoaa selitystä

Siis olen huora, kun olin aviomiehelleni uskollinen?

• Anonyymi00035

ihan jeesuksen sanoin

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, kuinka laaja pedofiliaongelma on vl-liikkeessä, oletko sen alan asiantuntija?

En ole muutoin asiantuntija, kuin että tunnen ihmisiä (lestadiolaisuuden piireistä myös), jotka ovat kokeneet seksuaalista hyväksikäyttöä alaikäisenä. Silti olen tietoinen myös tutkimustuloksista, jotka on päteviä. Pedofilia ei ole lestadiolaisuudessa yhtään sen yleisempää kuin muissakaan ahtaissa uskonnoissa (jehovat, helluntailaiset jne). Hyväksikäyttöä tapahtuu myös ihan maailmallisissa piireissä, esim urheiluseuroissa. Että todella lapsellista täällä vaahdota ja leimata kaikki lestadiolaiset. Enkä itse ole lesta kun tämän sanon.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

En ole muutoin asiantuntija, kuin että tunnen ihmisiä (lestadiolaisuuden piireistä myös), jotka ovat kokeneet seksuaalista hyväksikäyttöä alaikäisenä. Silti olen tietoinen myös tutkimustuloksista, jotka on päteviä. Pedofilia ei ole lestadiolaisuudessa yhtään sen yleisempää kuin muissakaan ahtaissa uskonnoissa (jehovat, helluntailaiset jne). Hyväksikäyttöä tapahtuu myös ihan maailmallisissa piireissä, esim urheiluseuroissa. Että todella lapsellista täällä vaahdota ja leimata kaikki lestadiolaiset. Enkä itse ole lesta kun tämän sanon.

Eihän täällä kukaan ole sanonut, että kaikki ovat. Paljon kuitenkin on ja yhtään ei saa olla.

• Anonyymi00041

Sinusta vois tehdä rikosilmoituksen.

• Anonyymi00042

Näitä pedofiilejä kiertelee täälläkin, yrittävät mitätöidä todellisen ongelman

• Anonyymi00044

sut voi taas sulattaa rikki happoon

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

sut voi taas sulattaa rikki happoon

Sunt voi laittaa vankilaan, pojat hoitelee

• Anonyymi00048
        Anonyymi00035 kirjoitti:

ihan jeesuksen sanoin

Sinähän sen tiedät, saasta.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Sunt voi laittaa vankilaan, pojat hoitelee

pojatvarmasti tappaa itsensä vuoksesi sanotvain et ne ampuu ittensä niin tulee samalla nappi päähän sano et tappaa sutkin

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

pojatvarmasti tappaa itsensä vuoksesi sanotvain et ne ampuu ittensä niin tulee samalla nappi päähän sano et tappaa sutkin

ammutte toisenne päästään lutkista eroon

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

voin käydä kusemassa haudalle

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Todella outoja kommentteja. Et käy täysillä.

• Anonyymi00105

Kyllä moni nainen lähtee kun silmät lyödään mustaksi !

• Anonyymi00106
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Romanit harrasti lasten raiskausta metsissä . Varmaan nykyäänkin. Ne kun on hindiheimo.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Naiset on ollut mukana kiroamassa lapsensa saatanalle .

• Anonyymi00122
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Toistan vielä. Eli siis olen huora, kum olin ehdottoman uskollinen aviomiehelleni, vaikka useampi lapsistani on saanut alkunsa niin että minut on raiskattu? Ja tämän jälkeen, vielä näiden vuosikymmenten jälkeen, kun yritin olla se kaunis siionin äiti, uskovainen, ja uskollinen miehelleni, niin jälkeen kerrsn kuulen olevani huora, kum irtisanoudun väkivallasta. Kaikki kasvattamani lapset ovat samalle miehelle. En ikinä käynyt vieraissa, en edes olisi pystynyt siinä kuplassa tekemään noin. Silti minua saa täällä kutsua huoraksi?

• Anonyymi00025

Pojat kentällä valehtelee rahan takia. Voisiko tästäkin ottaa puheenaiheen.

• Anonyymi00029
    • Anonyymi00037

En halua enää omalta osaltani jatkaa keskustelua, käyn vuoden kuluttua katsomassa onko palstan älykkyysosamäärä yhtään kasvanut. Hyvästi. Tukehtukaa tuohon katkeruuteenne, apinat.

• Anonyymi00040

Oletko siitä tietonen, srk johto piilotellut pedofiliaongelmaa

• Anonyymi00047
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Oletko siitä tietonen, srk johto piilotellut pedofiliaongelmaa

Olen tietoinen todellakin. Mutta pääjehut niin vanhoja, jotka salailleet, että mahdotonta heitä saada konkreettisesti oikeuden eteen. En jaksa omien haasteiden takia päätäni vaivata tuolla. Ajattelen niin, että nuo rikolliset joutuvat vastaamaan järkyttävistä synneistään ja laiminlyönneistään viimein Jumalan edessä. Jos srk:ssa joku ihminen on pappi tai puhuja, niin hänellä on vastuu myöskin suurempi. Haluan luottaa Raamatun sanaan, että Jumalan tuomio on aina oikeudenmukainen. Hän näkee kaiken sen vääryyden, mitä irstaat kaksinaamaiset vastuunkantajat seurakunnissa ovat tehneet. Hän näkee ja ymmärtää myös uhrien kärsimyksen.

• Anonyymi00055

Ja toistan vielä, että nyt en kommentoi enää. Näen, että palstalla on henkisesti sairaita ihmisiä, joiden kommentit on uhkaavia ja väkivaltaisia ja pelottavia. Haluan sanoutua irti tällaisten ihmisten seurasta. Siunausta viikonloppuunne. Hiljennytään paastonajan sanomaan.

• Anonyymi00056

herran pwlko on viisauden alku

• Anonyymi00057

Aseita ei voi laskea, niin monia uhreja, joita ei ole nähty.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Aseita ei voi laskea, niin monia uhreja, joita ei ole nähty.

Uhrien takia tehdään työtä täällä, vihollinen on voimakas.
        Ei se ole oikein, että suljetaan silmät pahuudelta.

• Anonyymi00061

kyllä minä näen suuremman ongelman srk:ssa. normaalit ihmiset olisivat uhrien puolella, mutta srk ei ole ollut. normaalit ihmiset olisivat tuoneet ongelman esille, että ihmiset pystyvät varautumaan siihen, suojelemaan lapsiaan. srk piilotteli ongelmaa. aivan sairasta, ei mitään empatiaa uhreja kohtaan.
        silmiä ei saa sulkea pahuudelta, vedoten, että Jumala kostaa.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

kyllä minä näen suuremman ongelman srk:ssa. normaalit ihmiset olisivat uhrien puolella, mutta srk ei ole ollut. normaalit ihmiset olisivat tuoneet ongelman esille, että ihmiset pystyvät varautumaan siihen, suojelemaan lapsiaan. srk piilotteli ongelmaa. aivan sairasta, ei mitään empatiaa uhreja kohtaan.
        silmiä ei saa sulkea pahuudelta, vedoten, että Jumala kostaa.

Kerropa nyt, ihan konkreettisesti, kun täällä annat neuvojasi, että mitä ITSE teit omassa seurakunnassasi, kun näit vääryyksiä tapahtuvan? Helppo se on täällä muita neuvoa, sen sijaan, että aikanaan omassa seurakunnassasi olisit ottanut asiat puheeksi. Otitko yhteyttä srk:n johtokuntaan? Entäs kunnan sosiaaliviranomaisiin? Kai sentään poliisiin kuitenkin. Entäs lapsiasiavaltuutettuun?
        Ihan turha täälä ohjeistaa muita, jos itsekin nau’ut vasta jälkeenpäin. Tällaisella henkisesti vajaiden palstalla, jossa saat tappouhkauksen, jos et myötäile aloittajan perseennuolijoita.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Kerropa nyt, ihan konkreettisesti, kun täällä annat neuvojasi, että mitä ITSE teit omassa seurakunnassasi, kun näit vääryyksiä tapahtuvan? Helppo se on täällä muita neuvoa, sen sijaan, että aikanaan omassa seurakunnassasi olisit ottanut asiat puheeksi. Otitko yhteyttä srk:n johtokuntaan? Entäs kunnan sosiaaliviranomaisiin? Kai sentään poliisiin kuitenkin. Entäs lapsiasiavaltuutettuun?
        Ihan turha täälä ohjeistaa muita, jos itsekin nau’ut vasta jälkeenpäin. Tällaisella henkisesti vajaiden palstalla, jossa saat tappouhkauksen, jos et myötäile aloittajan perseennuolijoita.

Olen tehnyt kaikki minkä olen pystynyt. Olen ollut yhteydessä kouluun, lapsia-asianvaltuutettuun, polisiin ja srk:n.
        srk on järjestö, jolla on johtokunta, he lähtivät porukalla piilottelemaan rikoksia, uhreista välittämättä.
        Ei vaeta, asia on vakava, uhreja ei saa jättää yksin.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Olen tehnyt kaikki minkä olen pystynyt. Olen ollut yhteydessä kouluun, lapsia-asianvaltuutettuun, polisiin ja srk:n.
        srk on järjestö, jolla on johtokunta, he lähtivät porukalla piilottelemaan rikoksia, uhreista välittämättä.
        Ei vaeta, asia on vakava, uhreja ei saa jättää yksin.

Mitä tarkoittaa tuo sana ”vaeta”. Onko se jokin uusi suomen kielen termi?
        En usko, että olet tehnyt kaikkesi.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Olisin lukenut siitä jo Iltalehdestä, että sua ei kukaan uskonut.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Ainahan sitä voi ja pitää tehdä vielä enemmän, siksi olen myös täällä.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00062 kirjoitti:

eihän se saa mitään aikaseksi lykkii maailman täyteen kakaroita ja valittaa kun ihmiset tuijottaa tyhmästä päästä kärsii koko ruumis en ihmettele jos lesta idiootti saa kenkää mieheltä kun jako rasia haarat levällään lykkii maailman täyteen kakaroita ilman mitään vastuuta

• Anonyymi00109

Juutalaisuus kadottaa kadonnut paratiisi . Vihreitä niittyjä et löydä mistään.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Juutalaisuus kadottaa kadonnut paratiisi . Vihreitä niittyjä et löydä mistään.

Eihän ne tiedä missä on luvattu maa edes.

• Anonyymi00058

Pojat on keksineet ok- taloihin liittyvistä huoltohommista mukavan oloisen rahasammon. Onko jo kaikki keksitty? Voisiko esim. puutarhassa olla jotain mitä maallikko ei huomaa tai ymmärrä sen olevan ongelma?

• Anonyymi00060

alaston mies juoksee puu tarhassa

• Anonyymi00064
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Oli lestatiolaisen vastaus aiheelliseen kysymykseen.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Titityy…
        Kääkkä ei tiedä edes sitä, että jos jokin kommentissaan on yhdyssana. Lukihäiriöinen vähintäänkin. Mutta muitakin diagnooseja sais.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Titityy…
        Kääkkä ei tiedä edes sitä, että jos jokin kommentissaan on yhdyssana. Lukihäiriöinen vähintäänkin. Mutta muitakin diagnooseja sais.

väärä diagnoosi mutta susta en epäile ettetkö osaisi lukea koeta syödä lääkkeesi niin luetun ymmärtäminen sujuu paremmin

• Anonyymi00111
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Harmageddon on SODOMASSA se JISREEL LAAKSO SIELLÄ . OTA KOMPASSI JOS ET ÄLY KARTTAA .

• Anonyymi00115
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Harmageddon on SODOMASSA se JISREEL LAAKSO SIELLÄ . OTA KOMPASSI JOS ET ÄLY KARTTAA .

Temppelivuorella on Sodoman eikun moskeija .

• Anonyymi00116
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Oli lestatiolaisen vastaus aiheelliseen kysymykseen.

Egyptin orjia on nykyään kätilönä . Oletteko antanut rahaa YK lle?

• Anonyymi00067

Olet vielä tyhmempi kuin saapas. Mutta yritän ymmärtää, että olet ihminen ja samalla tavalla armon varassa kuin kaikki muutkin, niin älykääpiö kuin oletkin.

• Anonyymi00068

ymmärryksesi on vajavaista sitä ei voi epäillä

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

ymmärryksesi on vajavaista sitä ei voi epäillä

puoli tusinaa sinun laisiasi mahtuu mustaan mieheen

• Anonyymi00070

et tajuaisi vaikka ihminen kävelisi vastaan niin sekaisin olet

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

et tajuaisi vaikka ihminen kävelisi vastaan niin sekaisin olet

et liiemmin edes tiedä mikä jumalan armo on sen tajuaminen vaatisi liikaa hoksottimia

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

et liiemmin edes tiedä mikä jumalan armo on sen tajuaminen vaatisi liikaa hoksottimia

ei ole sinua älyn lahjoilla siunattu niin tyhmä kuin oletkin

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

ei ole sinua älyn lahjoilla siunattu niin tyhmä kuin oletkin

joku vatussi lesta hörhö varmaan

• Anonyymi00074
        Anonyymi00069 kirjoitti:

puoli tusinaa sinun laisiasi mahtuu mustaan mieheen

Musta mies olis 100% kiinnostavampi kuin sinunlaisesi älyllisesti heikko.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Musta mies olis 100% kiinnostavampi kuin sinunlaisesi älyllisesti heikko.

se sopii väri virhe on luotaan työntävää katsella

• Anonyymi00075

Niin kauan kuin on ollut elämää on ollut myös kuolemaa. Älykkyyden kasvun seurauksena on haaveiltu ikuisesta elämästä ja jokuhan sen on sitten ideoinut. Lestatiolaiset on ottanut omansa tästä fantasiasta. Voisiko Päivämies ottaa kantaa tavanomaiseen kuolemaan ja selventää ettei se syntymää ihmeellisempää ole.

• Anonyymi00078

sitä uudesti syntyy kun ajaa rekan keulaan

• Anonyymi00083

itse olen seka sikiö eli väliin putoaja joka ei mahdu oikein mihinkään

• Anonyymi00084

en silti vihaa venäläisiä vaikka ovat koppavia

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

en silti vihaa venäläisiä vaikka ovat koppavia

ei sitä venäläisestä eikä suomalaisesta saa sen kummemmin ystävää natsaa jos natsaa

• Anonyymi00080

Eikö toi ny ole normaalia kun avioliittoa kerran omistussuhteena pidetään noin käy avoliitoissakin joissa toinen luulee/kuvittelee toisen omistavansa monesti avoliitosta on helpompi lähteä jos toinen erehtyy edes kerran nurkillä lyömään pitäisin sitä jo tahallisena

• Anonyymi00087

muslimit sanoo et naisia kuuluu läpaiä pysyvät paremmin kotona

• Anonyymi00089
        Anonyymi00087 kirjoitti:

muslimit sanoo et naisia kuuluu läpaiä pysyvät paremmin kotona

naisille pitää tehdä ympäri leikkaus muslimien mukaan heillä tunteet liittyy seksiin kun ei ole akalla tunteita se on aina valmis pantavaksi jää arpominen koska akan pää nuppi on niin selvä että se kykenee seksiin

• Anonyymi00097
        Anonyymi00089 kirjoitti:

naisille pitää tehdä ympäri leikkaus muslimien mukaan heillä tunteet liittyy seksiin kun ei ole akalla tunteita se on aina valmis pantavaksi jää arpominen koska akan pää nuppi on niin selvä että se kykenee seksiin

Et itsekään ymmärrä naisen seksuaalisuudesta yhtään mitään.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Nainen kypsyy seksuaalisesti vasta kun ei tarvitse pelätä raskaaksi tulemista, eli noin 50v jälkeen. Sinun täytyy osata käsitellä naista oikein, sen jälkeen kun hän herää. Nainen pystyy laukeamaan sarjassa 5-6 kertaa, ja parhaimillaan 20x vuorokaudessa. Jos mies ymmärtää tämän, niin nainen on hänelle 100% uskollinen. Tosin tuollaisen session jälkeen voi olla 7 pv tauko mutta ei pidempää.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00089 kirjoitti:

NAISTEN HORMONIT EI EDES OLE VIRTSAPUTKESSA TAI VAIKUTA ! PÖLLÖ TYHMÄ ! EIHÄN NYT TUNTEET MISSÄÄN PILLUSSA OLE !

• Anonyymi00113
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Nainen kypsyy seksuaalisesti vasta kun ei tarvitse pelätä raskaaksi tulemista, eli noin 50v jälkeen. Sinun täytyy osata käsitellä naista oikein, sen jälkeen kun hän herää. Nainen pystyy laukeamaan sarjassa 5-6 kertaa, ja parhaimillaan 20x vuorokaudessa. Jos mies ymmärtää tämän, niin nainen on hänelle 100% uskollinen. Tosin tuollaisen session jälkeen voi olla 7 pv tauko mutta ei pidempää.

1tiitus1:10 nyt YK pakkosiirtolaiset palautetaan heti.

• Anonyymi00114
        Anonyymi00089 kirjoitti:

PILLUSSAKO NE TUNTEET ON ? NO MIEHILLÄ VARMAAN SITTEN TERSKASSA.

• Anonyymi00119
        Anonyymi00112 kirjoitti:

NAISTEN HORMONIT EI EDES OLE VIRTSAPUTKESSA TAI VAIKUTA ! PÖLLÖ TYHMÄ ! EIHÄN NYT TUNTEET MISSÄÄN PILLUSSA OLE !

kun nainen pelleilee pimppa looransa kanssa se ei tiedä itsekkään panettaako vai onko vain rakastunut

• Anonyymi00099

Esikoiset. Rauhan sanalaiset . Rauhanyhdistykset. Uusheräys. Kososlaiset. Leeviläiset . Missä kohtaa tulee se rauha ? Hajaannusta riitoja vääriä oppeja eri seuroja omia maallikkokasteita sapattiaterioilla Mooses kemuilee . Mikä ihme se on että ei pysy muiden joukossa 1 tiitus1:10 .

• Anonyymi00118

Eriseurat on tuhonnut vl-liikkeen, valtataistelut. Niistä räikein esimerkki oli heikki saari.
        Seurakuntaa on aina kuritettu, sen vuoksi seurakunta ei toimi oikein, seurakunta on pelon vallassa.
        Mikään ei enää voi korjata asioita, koska srk ei halua avoimesti avata menneisyyttään.

• Anonyymi00120
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Eriseurat on tuhonnut vl-liikkeen, valtataistelut. Niistä räikein esimerkki oli heikki saari.
        Seurakuntaa on aina kuritettu, sen vuoksi seurakunta ei toimi oikein, seurakunta on pelon vallassa.
        Mikään ei enää voi korjata asioita, koska srk ei halua avoimesti avata menneisyyttään.

seurakunnan tuntema pelko näkyy mykkyytenä esim. seurakuntailloissa ei uskalleta tuoda omia mielipiteitä esille, ollaan hiljaa.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00120 kirjoitti:

seurakunnan tuntema pelko näkyy mykkyytenä esim. seurakuntailloissa ei uskalleta tuoda omia mielipiteitä esille, ollaan hiljaa.

minäkin olisin halunnut käydä sanomassa, että kaikki ihmiset ovat meidän lähimmäisiämme ja meidän kuuluu rakastaa heitä niin kuin itseämme, mutta en uskaltanut

• Anonyymi00123
        Anonyymi00121 kirjoitti:

minäkin olisin halunnut käydä sanomassa, että kaikki ihmiset ovat meidän lähimmäisiämme ja meidän kuuluu rakastaa heitä niin kuin itseämme, mutta en uskaltanut

srk valvoo tiukasti puhujien jakamaa uskoa jos sinulla on henkilö kohtainen usko se on srk lle kestämätön paikka joudut heti srk johto kunnan ja hoito miesten silmä tikuksi srk valvoo ettei kukaan pääse kiinni henkilö kohtaiseen uskoon vaan kaikki noudattavat srkn syntilistoja ja sääntöjä joita he tuputtavat ihmisille seura puheissaan kun pääset heidän laatimaan uskoon olet taivas kelpoinen vaikka oma tuntosi sanoisi mitä näin he paaduttavat kuulijan sydämmen opetuksillaan ja oman tunnon ääni hiljenee lopulta ja joudut epä uskoon joka srkn kannalta on elävää uskoa

• Anonyymi00124
        Anonyymi00123 kirjoitti:

srk valvoo tiukasti puhujien jakamaa uskoa jos sinulla on henkilö kohtainen usko se on srk lle kestämätön paikka joudut heti srk johto kunnan ja hoito miesten silmä tikuksi srk valvoo ettei kukaan pääse kiinni henkilö kohtaiseen uskoon vaan kaikki noudattavat srkn syntilistoja ja sääntöjä joita he tuputtavat ihmisille seura puheissaan kun pääset heidän laatimaan uskoon olet taivas kelpoinen vaikka oma tuntosi sanoisi mitä näin he paaduttavat kuulijan sydämmen opetuksillaan ja oman tunnon ääni hiljenee lopulta ja joudut epä uskoon joka srkn kannalta on elävää uskoa

voi olla että olen väärässä

• Anonyymi00125
        Anonyymi00124 kirjoitti:

voi olla että olen väärässä

kerran yksi nuori nainen kävi sanomassa, että raamattu on meidän ensimmäinen ohjenuora, niin sen puhe käytiin mitätöimässä, joku puhuja sanoi, mennään niin kuin on ennenkin menty

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      229
      1104
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      909
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      68
      777
    Aihe