Hän lausui hiljattain:
-"Olen perustamassa uuden kirkon.
Tämän nimeksi tulee Ortodoksis-Evankelikaalinen Kirrkko.
Olen saanut helluntailaisten kieroilemana paperit psykoosista ja pedofiliasta,joten olen helluntailaisuuden,mihin en koskaan ole kuulunutkaan,hyljännyt sydämestäni loppuelämäni ajaksi.
Uusi kirkkomme ei ole ortodoksinen kirkko,mutta se tulee olemaan lojaali Moskovan Patriarkaattia kohtaan.
Jumalamme Sanan mukaan juutalaisuus,muhamettilaisuus ja katolisuus ovat harhaoppeja.
Homoseksuaalisuus ja lesbous ovat syntiä.
Paavi on beliar,eli antikristus.
Pergamo on keskieurooppa ja siellä on saatanan valtaistuin.
Sodimme Hengessämme hävittääksemme harhaopit maan päältä.
Aamen".
SUOMEN PROFEETTA:-"PERUSTAN UUDEN KIRKON".
Anonyymi-ap
2
181
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sofia Virta yritti pakottaa TPS:n pelaajan päälle sateenkaaripaidan.
Sofia Virta perusteli asiaa sillä,että arvot ovat asia,joista hän ei tingi. - Anonyymi00002
Sofia on oppinut pukemaan.
Itse asiassa säälittävä peittely yritys,kun ei enää kiinnosta politiikka sen jälkeen,kun kans.edustajan eläke on hankittuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942523- 187889
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 48528
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430