Hän lausui hiljattain:
-"Olen perustamassa uuden kirkon.
Tämän nimeksi tulee Ortodoksis-Evankelikaalinen Kirrkko.
Olen saanut helluntailaisten kieroilemana paperit psykoosista ja pedofiliasta,joten olen helluntailaisuuden,mihin en koskaan ole kuulunutkaan,hyljännyt sydämestäni loppuelämäni ajaksi.
Uusi kirkkomme ei ole ortodoksinen kirkko,mutta se tulee olemaan lojaali Moskovan Patriarkaattia kohtaan.
Jumalamme Sanan mukaan juutalaisuus,muhamettilaisuus ja katolisuus ovat harhaoppeja.
Homoseksuaalisuus ja lesbous ovat syntiä.
Paavi on beliar,eli antikristus.
Pergamo on keskieurooppa ja siellä on saatanan valtaistuin.
Sodimme Hengessämme hävittääksemme harhaopit maan päältä.
Aamen".
SUOMEN PROFEETTA:-"PERUSTAN UUDEN KIRKON".
Anonyymi-ap
2
181
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Sofia Virta yritti pakottaa TPS:n pelaajan päälle sateenkaaripaidan.
Sofia Virta perusteli asiaa sillä,että arvot ovat asia,joista hän ei tingi. - Anonyymi00002
Sofia on oppinut pukemaan.
Itse asiassa säälittävä peittely yritys,kun ei enää kiinnosta politiikka sen jälkeen,kun kans.edustajan eläke on hankittuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520