Hetkeä emme tiedä mutta voimme tietää, että hetki on oven takana. Uskossa olevat tuntevat sen että hetki on lähellä.
Jeesus teki ristintyön ollessaan 33 vuotias. Vuonna 2033 tästä tulee kuluneeksi 2000 vuotta ja momien käsitysten mukaan Hän palaa silloin näkyvästi perustamaan tuhat vuotisen valtakunnan. Koska vaivan aika on 7 vuotta, on mahdollista että tempaus tulee jo tänä vuonna. Korostan, että tämä ei ole ennustelua vaan varteenotettava mahdollisuus. joka tapauksessa hetki on lähellä.
Nyt tulisi ihmisten ymmärtää tehdä parannus eli synnissä eläminen pitäisi jättää pois. Pahat puheet, valehtelu, juoruilu, itsekkyys, kateus jne on syntiä. Kyse on ihmisen sieluista.
Onko uskossa olevien tempaus jo tänä vuonna?
25
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinun kohdallasi mitä pikemmin, sen parempi...
- Anonyymi00002
En ole itsekään ennustelija ja olen samaa mieltä, että hetki on lähellä. Se on todellakin oven takana. Itse tempaisen tänään paljaalla, kun käyn maksullisen naisen luona. Lopetan synnissä elämisen.
- Anonyymi00003
Jos se ei palannut 1033 niin miksi se palaisi 2033?
- Anonyymi00005
Koska Raamatussa annetaan viitteet siitä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Koska Raamatussa annetaan viitteet siitä.
Missä kohti ja millä tavalla on viitteet siitä?
- Anonyymi00004
Jeesus taisi olla ensimmäisiä nuoria eläkeläisiä. Vielä olisi ollut työuraa toinen mokoma jäljellä, vaan mieluummin palasi kotiin vanhempien jääkaapille.
- Anonyymi00006
Menikö hän pancolle pötköttelee... Gabriel tuo heti velliii...
- Anonyymi00011
Jeesus niminen puusepän kisälli muutti vettä viiniksi (teki kiljua) ja sitten kulki isossa jätkäporukassa pitkin kyliä räyhäämässä ja muutti pyhäkön nurkalla viiniä vedeksi.
Rooman seriffi sai lopulta tarpeekseen hulinoitsijasta ja pisti retkun kaakinpuuhun killumaan.
Ja kas, siinäpä uskovaisille jumala...
- Anonyymi00007
Tempaus kuuluu painonnostoon läheisesti.
- Anonyymi00009
Jaksaako jessekään tempaista panccopoikaa jos se painaa lähemmäs sata kiloo äiteen pöperöillä?🤔
- Anonyymi00010
Voi VIDU näitä lahkolaisia, tempaskaa nyt niin päästään teistä eroonn.
- Anonyymi00012
Muistan kun kuljin jo 8 vuotiaana kouluun ja puhelintolppiin oli niitattu julisteita että jeesus tulee pian. Ei se tullut pian vaan meni siinä 70-80-90-2000 -2010-2020- 2025 luvut joten huomasin että julistus oli täyttä valetta.
- Anonyymi00013
Entäpä jos juliste olikin tälläinen, eli muistat väärin! https://lh3.googleusercontent.com/proxy/VYscarTDTshcEpygNqD7UowBFqCZAwYL1QwiUkhSsJr0T7zyI3N_pzrAABkHHvVkyMUI1TVFwIbheA
- Anonyymi00017
Pian on suhteellinen käsite. 50 vuotta on lyhyt aika kun ajatellaan useita tuhansia vuosia taaksepäin. Olemme olleet lopunajassa jo varmasti vuosisadan. Mutta nyt olemme lopun lopunajassa. Jeesus noutaa uskossa olevat pian ja he katoaa maasta turvaan. Maassa alkaa vaivan aika. Parannus tarvitaan.
- Anonyymi00014
Noita samankaltaisia puheita piti Adolf Hitler joka ennustu tuhatvuotista valtakuntaa.
Ampui lopulta luodin päähänsä- Anonyymi00018
Aatu teki tee-se-itse-tempauksen... 😂😂
- Anonyymi00015
Uskaltaako enää ovea avata jos ne tempaisee ?
Odottaako minua helvetti vai taivas ? - Anonyymi00016
Ite aattelin tempaista muutaman kylmän huurteisen.
- Anonyymi00019
Aatun tuhatvuotinen tempaus typistyi -33 kevääseen -45
- Anonyymi00020
Saatana jäljittelee Jumalaa ja Hitler teki saatanan agenda. Siksi Hitler puhui tuhatvuotisessa valtakunnasta
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Saatana jäljittelee Jumalaa ja Hitler teki saatanan agenda. Siksi Hitler puhui tuhatvuotisessa valtakunnasta
Onko sitten nämä lieksan "kristillisten arvojen puolesta" ja kristillisdemokraateiksi itseään kutsuvat itse saatanan lähettiläitä?
Tekopyhyyttä kun näkyy heissäkin. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onko sitten nämä lieksan "kristillisten arvojen puolesta" ja kristillisdemokraateiksi itseään kutsuvat itse saatanan lähettiläitä?
Tekopyhyyttä kun näkyy heissäkin.Varmasti ovat itse saatanan kätyreitä jotka yrittää harhauttaa tavallista ihmistä. Jehovat etunenässä.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Varmasti ovat itse saatanan kätyreitä jotka yrittää harhauttaa tavallista ihmistä. Jehovat etunenässä.
Tällekkin palstalle syötetään puppua ylösnousemuksesta tai ylösotosta.
Nuo kirjoittajat on sielunvihollisen tekeleitä joka on pukeutunut uskovaisen kaapuun.
Pääpiru yrittää saada teidän valtaansa.
- Anonyymi00024UUSI
Minä kerran läksin ulkoilee kun lumisade oli pidätelly sisälle useamman tunnin ajan.
Ei muuta ko hynttyyt päälle ja ulos. Lunta oli tullu varmaan kymmenen centtiä. Suunnittelin että teen pienen lenkin, sitä tarpoessani huomasin jäljet jotka meni samaan suuntaan ja yhtä äkkiä ne jäljet loppyivat eikä ketään näkyny missään, olin ihmeissäni, todella ihmeissäni.
Tällä palstalla on puhetta ollu tempauksesta, tuli mieleen se vanha juttu silloin lenkillä. Että olisko siinä käyny juuri se tempaus toteen?! - Anonyymi00025UUSI
Nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433958Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142008Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71839
- 44794