Setaa ei enää tarvita koska seksuaalivähemmistöillä on ihan samat oikeudet

Anonyymi-ap

kuin muillakin. MUTTA se kun ei riitä Setalle, sillä tuo totalitaarinen järjestö haluaa, että kaikkien heterojen on kumarrettava näillä vähemmistöille, jos joku ei sitä tee tulee armoton hyökkäys ja leimauskampanja.

Seta haluaa priden avulla nostaa seksuaalivähemmistöt ylemmäksi kuin muut, eli vähemmistöt ovat muita parempia ihmisiä Setan mielestä.

Pride saattaa kyllä kääntyä itseään vastaan, ehkä osin jo kääntynytkin kun Pride on täysin politisoitunut ja suvaitsemattomuuttakin siellä esiintyy.

23

166

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Seta on kultti.

• Anonyymi00023

Täysin.

• Anonyymi00002

Setan toiminnan tarkoitus on kerätä johdolleen avustusrahoja. Sen vuoksi se toimii. Se on verovapaasti toimiva yhteiskuntavastuuton yhdistys, joka häiriköi ja ahdistelee normaaleita ihmisiä.

• Anonyymi00006

Asiaa!

• Anonyymi00003

Lisää rahaa että voi adoptoida(abortoida) kun varallisuus kasvaa omaisuudella. Muuten ei saada uusia poikkeuksia()poikkeavia

• Anonyymi00004

Kyllä taas aloituksessa vedotaan kakkahousujen heikkoon itsetuntoon. Ei ole ainakaan minulle kukaan mitään rukousmattoa tarjonnut, ihan on saanut suorana kulkea.

Eikä minulla ole oikeastaan mitään Prideä vastaan. Miksi olisi?

Persut taas... voisivat jonossa marssia Venäjälle, siellä on heidän mieleisensä perinteiset arvot.

• Anonyymi00007

Ressukka vassu kun ei pärjää niin vetää persut esiin.

Ja vain vasemmistolla on venäjämielisiä medioita, revi siitä.

• Anonyymi00008

Asiaa kirjoitat.

• Anonyymi00009

Heterot ovat ilmeisesti piikki homojen persauksissa. Tosiasia on, että kaikki ihmiset ovat miehen ja naisen yhtymisen tulosta.

• Anonyymi00019

Aloittaja ei vaikuta homolta, mutta tämä voi kyllä vihata itseään ja muita ja olla homo.

• Anonyymi00011

Heteroita ei haittaa, että homojakin on olemassa.

Mutta homoille heteroiden olemassaolokin on tuskallinen ja jäytävä vaiva.

• Anonyymi00013

Heteroiden vikaa siis tuo homojen syntyminen. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa hankkia abortti jos sikiö todetaan homoksi taikka muuten elinkelvottomaksi vammaiseksi.

• Anonyymi00015

Näyttäähän se vaivaavaan kun siitä pitää öyhöttää tällä palstalla joka ikinen päivä aamusta iltaan.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Näyttäähän se vaivaavaan kun siitä pitää öyhöttää tällä palstalla joka ikinen päivä aamusta iltaan.

Seta-lepsohan kaiken aloitti.

• Anonyymi00012

Seta yrittää nostaa suuntauksen takia olevat muita ylemmälle ja pakottaa kaikkiheitä ylistämään. Heteroilka ei ole omaa lippua, eikä kulkueita, Meitä sorretaan.

• Anonyymi00014

Minä olen hetero, eikä kukaan ole minua sortanut, eikä myöskään pakottanut homoja ylistämään. Te homoja raivona vihaavat olette vastenmielisiä ihmisiä.

• Anonyymi00021

Heteroilla on lippu ja näitä kulkueita on järjestetty. Ongelma on se, että nämä kulkueet käyttävät blutfahnea eikä mustavalkoraita-lippua.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minä olen hetero, eikä kukaan ole minua sortanut, eikä myöskään pakottanut homoja ylistämään. Te homoja raivona vihaavat olette vastenmielisiä ihmisiä.

Tässä on kyse Setasta, hei pässi.

Seta ei ole terve järjestö.

• Anonyymi00016

Niin kauan kun homot ovat syrjitty, sorrettu ja vainottu ryhmä, tarvitaan Setaa.

Turha mölistä että homoilla olisi muka samat oikeudet, kun he kohtaavat jatkuvasti erilaista syrjintää ja vihapuhetta, joka näkyy tälläkin palstalla joka päivä.

Ketään ei ole pahoinpidelty siksi että on hetero, mutta homot kokevat jatkuvasti erilaista väkivaltaa vain siksi että ovat homoja.

• Anonyymi00017

Näiden järjestöjen toiminnassa on samoja piirteitä kuin ääriuskonnollisissa liikkeissä. Tiukkaa moralisointia ja määräilyä, esimerkiksi vaaditaan eri mieltä olevia katumaan syntejään ja pyytämään anteeksi.

• Anonyymi00018

Kiitos kun osoitat, että setalle on tarvetta.

Lakimuutokset ei riitä vaan asenteiden myös. Seksuaalivähemmistöjä pitää kohdella kuin muita ihmisiä kohdellaan eli ihmisinä, vasta sitten työ on valmis.

• Anonyymi00020

Ai hakata paskaksi jos ulkonäkö tai tyyli ei miellytä. Kun seksuaalivähemmistöjä hakataan ja haukutaan niin silloin niitä kohdellaan niinkuin muitakin ihmisiä.

Jos niitä määrät huomioiden hakataan tai tapetaan liian vähän niin silloin niitä ei kohdella kuin muita ihmisiä.

• Anonyymi00022

Hyvä avaus.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      349
      2081
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      47
      1649
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1331
    4. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1181
    5. 143
      1178
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1161
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      85
      1082
    8. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1057
    9. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1018
    10. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      972
    Aihe