Siellä se saa pyydystää hiiriä ja on onnellinen. Niin myös ihminen menee taivaaseen kuoltuaan. Ei haittaa vaikka taivaankantta ei ole vaan suuri avaruus. Kyllä se taivas jossakin siellä on: Jumalan taivas.
Meidän kissa meni taivaaseen
27
138
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kissan pääsyn hyvään paikkaan voin piip, mutta rottia ja hiiriä en halua enää koskaan nähdä siellä missä on autuasta ihmisen elää.
Tämä aihe ei aluksi kiinnosta pölhökustaita, mutta hetkessä kiinnostus herää, aihe on mykistävä.
https://www.youtube.com/watch?v=VL9ighWw8Ho
ehdoton ei homostelulle ja murhaamiselle.- Anonyymi00002
Ate-koirien valheelliset Iänmääritykset radiohiiliajoituksineen osoittautuvat valheiksi....
ap. - Anonyymi00003
Jumalattomien valhehuudot 2000-2028 muistamme kun he kutsuivat radiohiiliajoitusta tieteeksi.
tuntematon sotilas vuodessa 2029
- Anonyymi00004
En halua pyydystää hiiriä taivaassa!
- Anonyymi00005
Sanoivat eräät että helvetissä on rottia, käärmeitä, hämähäkkejä, ilkeitä ja pahoja otuksia mitkä syövät lihaa, matoja mitkä syövät lihaa koko ajan mikä aiheuttaa kipua ja tuskaa, liekit palavat kokoajan ja aina on paha olla, eikä ole lepoa, ei vettä vaan tulta ja pimeyttä.
Ikuisen tulen rangaistus jumalattomille - Anonyymi00006
Ikuinen ero Jumalasta paikassa missä on ruumis, ja tietoisuuus missä kidutetaan ja rotat purevat, madot vilisevät silmäkuopissa, eivätkä ne kuole, demonit koko ajan piinaavat, ja ihmiset ovat selleissä kahleissa ja lattialla on matoja ja purevia matoja ja muita sanoinkuvaattoman vääristyneitä ja pahoja hiriöirä
- Anonyymi00007
Koirat eivät pääse taivaaseen.
- Anonyymi00009
Raamatussa koira symboloi jumalatonta pakanaa, ja yleisesti koira sanalla osoitetaan halveksuntaa, alhaisuutta, varoittavana esimerkkinä.
Jumalattomat ovat kovia tekemään rikoksia vs. kristityt, joiden prosentuaalinen rikos osuus on n. nolla prosenttia.
Jumalattomat usein sitten keksii jonkun jumalattomn, joka teeskentelee kristittyä ja sanoo että se on kristitty, tuo kristittyä teeskentelevä ja että onhan hän sentään vankilassa jumalattomien koirien seassa. - Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Raamatussa koira symboloi jumalatonta pakanaa, ja yleisesti koira sanalla osoitetaan halveksuntaa, alhaisuutta, varoittavana esimerkkinä.
Jumalattomat ovat kovia tekemään rikoksia vs. kristityt, joiden prosentuaalinen rikos osuus on n. nolla prosenttia.
Jumalattomat usein sitten keksii jonkun jumalattomn, joka teeskentelee kristittyä ja sanoo että se on kristitty, tuo kristittyä teeskentelevä ja että onhan hän sentään vankilassa jumalattomien koirien seassa.Kristityt ovat jopa yliedustettuna vankiloissa.
- Anonyymi00008
Ei mene taivaaseen vaan henkimaailmaan.
Henkimaailma on ympärillämme eri värähtely tasolla. "Verhon takana". Ei taivaassa.- Anonyymi00015
Taivas ja henkimaailma ovat synonyymejä. Jumala on Henki, jonka näkymätön valtakunta on henkien, eli enkeleitten ja edesmenneitten ihmishenkien valtakunta. Raamattu puhuu kolmannesta taivaasta, jossa Jumala asuu ja pahuuden henkivalloista taivaan avaruuksissa. Sitä, missä ko. taivas tarkalleen maapalloon nähden, ei Raamatussa kerrota. Mutta jos kerran pahuuden henkivallat asuvat taivaan avaruuksissa eli lähiavaruuden henkimaailmoissa, niin siitä voi päätellä, että Jumala asuu nitä korkeammalla.
- Anonyymi00016
>> Henkimaailma on ympärillämme eri värähtely tasolla. "Verhon takana". <<
Ainakin Raamattu sanoo siten, että Herra hävittää eräänä päivänä Siionin vuorella verhon, joka verhoaa kaikki kansat, ja peiton, joka peittää kaikki kansakunnat. Näkymätön tulee siis joskus kaikille näkyväksi. Kaikille se ei kuitenkaan ole siunaus, mutta pelastetuille se on siunaus ja ilon päivä. Synteihinsä jääneistä ihmisistä taas sanotaan, että he pyrkivät piiloutumaan valtaistuimella istuvalta. - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Taivas ja henkimaailma ovat synonyymejä. Jumala on Henki, jonka näkymätön valtakunta on henkien, eli enkeleitten ja edesmenneitten ihmishenkien valtakunta. Raamattu puhuu kolmannesta taivaasta, jossa Jumala asuu ja pahuuden henkivalloista taivaan avaruuksissa. Sitä, missä ko. taivas tarkalleen maapalloon nähden, ei Raamatussa kerrota. Mutta jos kerran pahuuden henkivallat asuvat taivaan avaruuksissa eli lähiavaruuden henkimaailmoissa, niin siitä voi päätellä, että Jumala asuu nitä korkeammalla.
Sitä, missä ko. taivas tarkalleen maapalloon nähden, ei Raamatussa kerrota. "
Suoraan Jerusalemin yllä. Sinne Jeesus nousi.
- Anonyymi00010
Jos kissa tappaisi hiiriä taivaassa, niin ihminenkin voisi siellä jatkaa kansanmurhaa.
- Anonyymi00011
Eläimet eivät mene taivaaseen, ne ainoastaan häviävät eli lakkaavat olemasta Raamatun mukaan. Taivaaseen ei mene edes kaikki ihmiset, vaan vain ne, jotka ovat tehneet parannuksen synneistään.
Mutta saahan sitä elätellä mitä tahansa toivoa. Se vain saattaa olla turhaa.- Anonyymi00013
Markku Veilo sanoo että tapahtukoon sinulle tahtosi mukaan. Olen unen nähnyt ilmeisesti joko taivaassa tai uudessa maassa olevasta omakotialueesta, jolla oli kissakin viihtyisyyttä luomassa. Sen muistan että siellä oli tosi hyvä mun olla.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Markku Veilo sanoo että tapahtukoon sinulle tahtosi mukaan. Olen unen nähnyt ilmeisesti joko taivaassa tai uudessa maassa olevasta omakotialueesta, jolla oli kissakin viihtyisyyttä luomassa. Sen muistan että siellä oli tosi hyvä mun olla.
Korjaan nyt, Markku sanoo siis usein että " tapahtukoon sinulle uskosi mukaan."
Ei tietenkään oman tahdon mukaan.Kirjoitin ajatuksissa omiani väsyneenä. - Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja uni kuvaa tietenkin todellisuutta. Kristityllä ja muslimilla tosin erilaiset.
- Anonyymi00012
Ihan tuollaisia helvettikuvauksia ei ole Raamatussa, mitä täällä parissa kommentissa luki.
- Anonyymi00017
Jotain kaatopaikka kuvauksia siellä on.
Siellä voi jatkaa pahuuttaan ja kantaa siitä seuraukset. - Anonyymi00020
”Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. Aika tulee, jolloin minä kokoan kaikki kansat ja kielet, ja ne tulevat ja näkevät minun kunniani.
Minä teen tunnusteon heidän keskellään ja lähetän eloon jääneitä heidän joukostaan vieraiden kansojen luo Tarsiiseen, Puuliin ja Luudiin, jousenjännittäjien luo, Tuubaliin ja Jaavaniin, kaukaisiin merensaariin, jotka eivät ole kuulleet minusta kerrottavan eivätkä ole nähneet minun kunniaani.
He ilmoittavat minun kunniani kansojen keskuudessa. He tuovat kaikki teidän veljenne kaikista kansoista hevosilla, avoimilla vaunuilla ja katetuilla vankkureilla, muuleilla ja ratsukameleilla uhrilahjana Herralle minun pyhälle vuorelleni Jerusalemiin, niin kuin israelilaiset tuovat ruokauhrin puhtaassa astiassa Herran huoneeseen, sanoo Herra. Ja heitäkin minä otan leeviläisiksi papeiksi, sanoo Herra.
Niin kuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, niin pysyvät teidän siemenenne ja teidän nimenne.
Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina kaikki ihmiset tulevat ja kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. Ja he lähtevät ulos katselemaan minusta luopuneiden ruumiita. Niiden mato ei kuole eikä niiden tuli sammu, ne ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.”
Jesaja 66:18-24 FINRK - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
”Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. Aika tulee, jolloin minä kokoan kaikki kansat ja kielet, ja ne tulevat ja näkevät minun kunniani.
Minä teen tunnusteon heidän keskellään ja lähetän eloon jääneitä heidän joukostaan vieraiden kansojen luo Tarsiiseen, Puuliin ja Luudiin, jousenjännittäjien luo, Tuubaliin ja Jaavaniin, kaukaisiin merensaariin, jotka eivät ole kuulleet minusta kerrottavan eivätkä ole nähneet minun kunniaani.
He ilmoittavat minun kunniani kansojen keskuudessa. He tuovat kaikki teidän veljenne kaikista kansoista hevosilla, avoimilla vaunuilla ja katetuilla vankkureilla, muuleilla ja ratsukameleilla uhrilahjana Herralle minun pyhälle vuorelleni Jerusalemiin, niin kuin israelilaiset tuovat ruokauhrin puhtaassa astiassa Herran huoneeseen, sanoo Herra. Ja heitäkin minä otan leeviläisiksi papeiksi, sanoo Herra.
Niin kuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, niin pysyvät teidän siemenenne ja teidän nimenne.
Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina kaikki ihmiset tulevat ja kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. Ja he lähtevät ulos katselemaan minusta luopuneiden ruumiita. Niiden mato ei kuole eikä niiden tuli sammu, ne ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.”
Jesaja 66:18-24 FINRK”Hyväksykää sen tähden toinen toisenne, niin kuin Kristuskin on hyväksynyt teidät Jumalan kunniaksi. Haluan sanoa tämän: Kristus on tullut ympärileikattujen palvelijaksi Jumalan totuuden tähden, että hän vahvistaisi isille annetut lupaukset ja että myös pakanat ylistäisivät Jumalaa hänen laupeudestaan, niin kuin on kirjoitettu: ”Sen tähden minä ylistän sinua pakanoiden keskuudessa ja laulan kiitosta sinun nimellesi.”
Ja vielä on sanottu: ”Riemuitkaa, pakanat, hänen kansansa kanssa.” Ja vielä: ”Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat, ja ylistäkää häntä, kaikki kansat.”
Myös Jesaja sanoo: ”On tuleva Iisain juurivesa, hän, joka nousee hallitsemaan pakanoita. Häneen pakanat panevat toivonsa.”
Toivon Jumala täyttäköön teidät kaikella ilolla ja rauhalla uskossa, niin että teillä olisi runsas toivo Pyhän Hengen voimassa.
Omasta puolestani olen kyllä varma teistä, veljeni, että olette täynnä hyvyyttä ja kaikkea tietoa ja myös kykenette neuvomaan toinen toistanne.
Kuitenkin olen paikka paikoin kirjoittanut teille melko rohkeasti muistuttaakseni teitä uudestaan näistä asioista.
Olen tehnyt näin sen armon perusteella, minkä Jumala on minulle antanut, ollakseni Kristuksen Jeesuksen palvelija pakanoiden keskuudessa ja toimittaakseni Jumalan evankeliumin pappispalvelua, jotta pakanakansoista tulisi Jumalalle mieluinen, Pyhässä Hengessä pyhitetty uhri.
Minun kerskaukseni on siis Kristuksessa Jeesuksessa palvellessani Jumalaa. En näet rohkene puhua mistään muusta kuin siitä, mitä Kristus, saattaakseen pakanat kuuliaisiksi, on minun kauttani vaikuttanut sanalla ja teoilla, tunnustekojen ja ihmeiden voimalla, Jumalan Hengen voimalla, niin että minä Jerusalemista ja sen ympäristöstä alkaen Illyriaan saakka olen saattanut päätökseen Kristuksen evankeliumin julistamisen.
Olen pitänyt kunnia-asianani julistaa evankeliumia siellä, missä Kristuksen nimeä ei ole vielä mainittu, etten rakentaisi toisen laskemalle perustukselle, vaan niin kuin on kirjoitettu: ”Ne, joille ei ole julistettu hänestä, saavat nähdä, ja ne, jotka eivät ole kuulleet, tulevat ymmärtämään.””
Kirje roomalaisille 15:7-21 FINRK - Anonyymi00023
””Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoon pellavaan ja vietti iloista elämää loisteliaasti päivästä toiseen.
Mutta hänen porttinsa pieleen oli jätetty virumaan köyhä mies, nimeltään Lasarus, täynnä paiseita.
Hän halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitaan.
Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Abrahamin helmaan.
Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
Kun hän tuonelassa tuskissaan kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
Hän huusi: ’Isä Abraham! Armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormenpäänsä veteen ja vilvoittamaan kieltäni, sillä minä kärsin tuskaa tässä liekissä.’
Mutta Abraham sanoi: ’Poikani, muista, että sinä sait eläessäsi osaksesi hyvää, Lasarus sen sijaan pahaa. Nyt hän saa täällä lohdutusta, mutta sinä kärsit tuskaa.
Kaiken tämän lisäksi teidän ja meidän välillemme on asetettu suuri kuilu, etteivät ne, jotka tahtovat, voisi tulla täältä teidän luoksenne eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.’
Rikas mies sanoi: ’Pyydän siis sinua, isä, että lähettäisit hänet isäni taloon – onhan minulla viisi veljeä – varoittamaan heitä, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.’ Abraham vastasi: ’Heillä on Mooses ja profeetat, kuulkoot heitä.’ Mies sanoi: ’Ei, isä Abraham, mutta jos joku kuolleista menisi heidän luokseen, niin he kääntyisivät.’ Mutta Abraham sanoi: ’Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, eivät he suostu uskomaan, vaikka joku kuolleista nousisi ylös.’””
Luukas 16:19-31 FINRK
https://bible.com/bible/1745/luk.16.22-31.FINRK
- Anonyymi00024
”Mutta Iisain kannosta nousee verso, ja vesa puhkeaa sen juurista.
Hänen päällään lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, taidon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
Herran pelko on hänen ilonsa.
Ei hän tuomitse silmämitalla eikä jaa oikeutta korvakuulolta, vaan hän tuomitsee köyhien asiat vanhurskaasti ja jakaa oikein oikeutta maan nöyrille. Suunsa sauvalla hän lyö maata, surmaa jumalattomat huultensa henkäyksellä.
Vanhurskaus on hänen kupeittensa vyö, totuus vyönä hänen lanteillaan.
Silloin susi asuu karitsan kanssa ja pantteri makaa vohlan vieressä. Vasikka, nuori leijona ja syöttöhärkä kulkevat yhdessä, ja pieni poika paimentaa niitä.
Lehmä ja karhu käyvät samalla laitumella, niiden vasikat ja pennut makaavat vierekkäin.
Leijona syö rehua kuin härkä. Imeväinen leikkii kobran kolon luona, ja vieroitettu lapsi kurottaa kätensä kyyn onkaloon.
Missään minun pyhällä vuorellani ei tehdä pahaa eikä vahinkoa, sillä maa on täynnä Herran tuntemista, niin kuin vedet peittävät meren.
Sinä päivänä seisoo Iisain juurivesa kansojen viirinä. Kansat etsivät häntä, ja hänen asumuksensa on täynnä kunniaa.”
Jesaja 11:1-10 FINRK
https://bible.com/bible/1745/isa.11.7.FINRK- Anonyymi00026
Mielelläni pohdin näitä asioita. Voisi juorukellot, urkkijat ja ns toisella omasta mielestään paremmalla tasolla olijat olla kanssani.
Vanhojen ystävien kanssa mielelläni tätä pohtisin
- Anonyymi00025
Kelan pääjohtaja on oppinut käymään lähellä. Hän opettaa muitakin ihan pian.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011877013.html- Anonyymi00027
Onnitellut Lasse Lehtoselle. Hän on nyt elävien kirjoissa kun uskossa on Jeesukseen. On ilo enkeleillä suuri taivaassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697