Köyhille ei ole enää riittävästi jaettavaa ruokaa, ihmiset toteuttaa tehokkaasti hävikkiruokaa ja punalaputettuja tuotteita. Ruokaa ei jää enää jaettavaksi ja Myllypuron Ruoka-apu lopetetaan.
Kuitenkin Myllypurossa on seissyt säässä kuin säässä sadottain ihmisiä ! Nyt se loppuu huhtikuun loppuun asti tai niin kauan kuin ruokaa riittää. iHAN KARMEETA TOUHUA !
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruoka-apu-lopetetaan-helsingin-myllypurossa-ruokaa-ei-riita-enaa-jaettavaksi/9309132
Myllypuron Ruoka-apu lopettaa
14
99
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo, ei siellä kukaan ole huvikseen seissyt sateessa ja pakkasessa. On tämä kova maa.
- Anonyymi00002
Kyllä tää Suomen touhu on suoraan sanottuna PERSEESTÄ, köyhiltä on leikattu niin paljon että ei ole enää varaa ruokaa mutta rikkaille on annettu veronalennukset😡Kyllä pistää vihaksi, tämä on jo sairasta meininkiä ei voi muuta sanoa🤔
- Anonyymi00003
Ja varsin hyvin tiedettiin ennakkoon, mihin johtaa hävikkiruoan tehokäyttö. Ei leipäjonoihin enää juuri muuta riitäkään kuin pelkkää leipää. Tämä hallitus olisi pitänyt jo kaataa. Ja seuraavia hallituksia uhkaa vielä pahemmat leikkaukset, mutta Euroopan korkeimmat verot muistetaan kyllä kantaa ! Kaikki kuluttaminen ja se Orpon kuuluisa "ostovoima" menee ihan pakostakin poikki. Huutakoon niille parempiosaisille kokoomuslaisille ostovoimaa !
- Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja varsin hyvin tiedettiin ennakkoon, mihin johtaa hävikkiruoan tehokäyttö. Ei leipäjonoihin enää juuri muuta riitäkään kuin pelkkää leipää. Tämä hallitus olisi pitänyt jo kaataa. Ja seuraavia hallituksia uhkaa vielä pahemmat leikkaukset, mutta Euroopan korkeimmat verot muistetaan kyllä kantaa ! Kaikki kuluttaminen ja se Orpon kuuluisa "ostovoima" menee ihan pakostakin poikki. Huutakoon niille parempiosaisille kokoomuslaisille ostovoimaa !
" mutta Euroopan korkeimmat verot muistetaan kyllä kantaa !"
Ei tuo paljon lompakkoa rasita jos kunnallisvero korkeintaan 10% luokkaa. Missä muussa Euroopan valtiossa on niin matala kunnallisvero?
- Anonyymi00004
Ruokajonoissa on myös paljon niitäkin, joilla on todistetusti varaa ostaa ihan omilla rahoilla ruokansa kaupoista mutta ovat ääripihejä ja ahneita. Toki aidosti köyhiä suurin osa.
- Anonyymi00006
Itse olen Audilla käynyt tuolla säännöllisesti hakemassa ilmaiset lounaat. No säästyy bensarahat jatkossa, jos ei muuta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itse olen Audilla käynyt tuolla säännöllisesti hakemassa ilmaiset lounaat. No säästyy bensarahat jatkossa, jos ei muuta.
Minä en kahtaisi millään Audilla käydä ruoka-avussa. BMW vähintään pitää olla.
- Anonyymi00008
Ennen aikojaan ainakin mannet ajoi mersulla leipäjonoihin , eikä suinkaan jonon hännille.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mulla on jopo, mutta sitä ei saa mihinkään parkkiin. Se kähvelletään heti.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
En minä pienimunaisten munanjatkeellä ilkeäisi ajaa ainakaan ihmisen ilmoilla.
- Anonyymi00005
Sosiaaliturvan leikkaukset ovat saaneet kaikki menemään töihin Myllypurossa, siellä ei enää tarvitse jaella ilmaista ruokaa.
Jumalakin kiittää kristityn Sari Essayahin hallitusta saavutuksesta. - Anonyymi00011
Sitten kun ruokaa ei saa ilmaiseksi, se pitää ostaa rahalla.
- Anonyymi00012
Tai dyykata roskiksista.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tai dyykata roskiksista.
Roskikset on nykyään tuon takia lukkojen takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708