... ihmisiä Pride kannattajiksi. Sofia Virta oli väärässä.
En minäkään mene Pride kulkueeseen, eikä kukaan voi minua siihen pakottaa, eikä kantamaan Pride myönteistä paitaa.
Sofian pitää myöntää virheensä.
Vihreissä on seinät leveällä ja katto korkealla ja vapaus. Vihreä asia on luonnonsuojelu, demokratia, kansan etu, valtakunnan ja EUn etu eli isänmaallisuus, kansainvälisyys, kehitysmaat, ydinsodan vastustaminen, ilmastoasiat, järkevyys, perheiden tukeminen, rakkaus jne., maapallon pelastaminen, ei sateenkaariasiat ja Israelvastaisuus, niistä ollaan monta mieltä.
Päättäjät eivät saa pakottaa
2
97
Vastaukset
Kaikissa puolueissa jo puolet ovat vihreitä. Vihreät ovat tarpeettomia paitsi omatuntona ja varaa kielenä ja muiden puolueiden ryhmäkurin takia, siksi erillinen puoluekin edelleen tarvitaan.
Vihreät ovat tehneet itsensä tarpeettomiksi, kuten ohjelmaan kuuluikin. 10% kannatus riittää puolueelle. Liike on suuri, oikea ja vaikutusvaltainen silti. Monta hienoa johtajaa alusta alkaen, ja varsinkin perustason puurtajaa. Sofia on ihan hyvä kans.- Anonyymi00001
- Kaikki - MYRKYN-Vihreät joutaa SONTA-Tuokioon - ! - - varsinkin Sofi Virta - !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419