🤣🤣😂
Ihmiskilpilauma huutaa torjuakseen ohjusiskut.
https://youtu.be/2-XtEbDbxT8?
Tämä on varmaan feministien mieleen. Näyttävät miten naisenergialla torjutaan hyökkäys.
Iran laittaa naiset torjumaan räjähdyksiä
40
193
Vastaukset
- Anonyymi00002
Sanonnalla "naiset ensin" on kaksi pääasiallista merkitystä, jotka liittyvät joko arjen kohteliaisuuteen tai historiallisesti vaaratilanteisiin.1. Arjen kohteliaisuus ja etikettiNykypäivänä lausetta käytetään useimmiten herrasmiesmäisenä eleenä, jolla mies osoittaa kunnioitusta naista kohtaan. Käytännössä tämä tarkoittaa esimerkiksi:Ovien avaamista: Mies pitää ovea auki ja antaa naisen kulkea edellä.Tervehtimistä: Sosiaalisissa tilanteissa nainen on perinteisesti tervehditty ensin.Istumista: Ravintolassa tai tilaisuuksissa naiselle tarjotaan istumapaikkaa tai annetaan hänen istua ensin.2. "Naiset ja lapset ensin" vaaratilanteissaHistoriallisesti tunnetumpi ja vakavampi muoto on "naiset ja lapset ensin" -periaate. Tämä on epävirallinen käytäntö, jonka mukaan heikoimmassa asemassa olevat tai ne, joiden elämää pidetään yhteisön jatkuvuuden kannalta kriittisimpänä, pelastetaan ensin hengenvaarallisissa tilanteissa, kuten haaksirikoissa.Tunnetuin esimerkki tästä on Titanicin uppoaminen, jossa pelastusveneisiin ohjattiin ensisijaisesti naisia ja lapsia.Vaikka periaatetta pidetään sankarillisena, sitä on myös kritisoitu nykyaikana tasa-arvon näkökulmasta.3. Muita merkityksiäPopulaarikulttuuri: "Naiset ensin" voi viitata myös televisiosarjoihin tai dokumentteihin, jotka käsittelevät naisten asemaa tai saavutuksia (esim. Yle Areenan Naiset ensin -sarja).Huumori: Joskus lausetta käytetään sarkastisesti vaarallisissa tilanteissa, kuten sanonnassa: "Naiset ensin, vaikka heikoille jäille".Haluatko tietää lisää jostakin tietystä etikettisäännöstä vai kiinnostaako sinua lauseen historiallinen tausta tarkemmin?
- Anonyymi00004
Oho, oli kiellettyä kertoa että tyttökoulu oli entisessä militarirakennuksessa vaikka usa itse kertoi toimineensa vanhojen karttojen mukaisesti.
Terroristeja rakastava ylläpito ei halua että lukijat tietäisi satanistien suunnitelmallisesta pahuudesta.- Anonyymi00005
Terroristit lymyilee koulujen ja sairaaloiden alla.
- Anonyymi00007
Jos mietit kenen lapsia on esim Pentagonin lähimmässä päiväkodissa niin alkaako aueta miksi tyttökouluun iskettiin?
- Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Terroristit lymyilee koulujen ja sairaaloiden alla.
Kyllä,tietoisesti.
- Anonyymi00006
Kannattaisi edes PalstaPöljien opetella edes vähän englantia ja laittaa päähänsä ne pullonpohjansa ennen kuin laukoo mitään idioottimaisuuksiaan!!!
"A large explosion struck Iran's capital, Tehran, on Friday Iranian state television reported. The explosion hit Ferdowsi Square, just down Enghelab Street from Tehran University, the epicenter of ongoing Quds, or Jerusalem Day demonstrations."
Tunnetusti jenkkisiat saastajutkujen kanssa eivät välitä siitä oliko kohteessa lapsia vaiko muita puolustuskyvyttömiä siviilejä todistetusti,,,- Anonyymi00018
Suurin ulina tulee,kun kohde olikin oikea.
- Anonyymi00008
Islam on epäjumalan palvontaa eli saatanan palvontaa.
- Anonyymi00011
SaastaKristittyjen raamattu on maailman suosituin orjuuttajien ja joukkomurhaajien opaskirja kautta koko historiansa ja jonka oppeihin myös islamkin perustuu!!! Turha inistä jostain uudesta testamentista kun jumalan hurmeen kyllästämät orjuuttajan käskyt löytyvät vanhasta testamentista,,,
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
SaastaKristittyjen raamattu on maailman suosituin orjuuttajien ja joukkomurhaajien opaskirja kautta koko historiansa ja jonka oppeihin myös islamkin perustuu!!! Turha inistä jostain uudesta testamentista kun jumalan hurmeen kyllästämät orjuuttajan käskyt löytyvät vanhasta testamentista,,,
Joojuuniitoki.
Esim. Kristityt itsemurhapommittajat ja terroristit on ihan maailmanlaajuinen ilmiö.
Hakeudu hoitoon. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joojuuniitoki.
Esim. Kristityt itsemurhapommittajat ja terroristit on ihan maailmanlaajuinen ilmiö.
Hakeudu hoitoon.Tietenkin SaastaKristittyt lukevat raamattunsa valikoiden, omien mieltymystensä mukaan, ohittaen vanhaa testamenttin ja unohtaen autuaasti orjuuden historian raamatullisen perusteen!!!
Valkoiset saastat ovat aina perustelleet hirmutekonsa raamatun käskyillä!!!
Huom. Kristityt pohjamaan lestat käyttävät edelleenkin lapsiaan hyväksi ja yrittävät salata sen vaikenemisen lailla!!!
Ja tietenkin se "minun" kristinuskon suuntaus on se ainut ja oikea ilman mitään hirmutekoja ja vääryyksiä,,, - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tietenkin SaastaKristittyt lukevat raamattunsa valikoiden, omien mieltymystensä mukaan, ohittaen vanhaa testamenttin ja unohtaen autuaasti orjuuden historian raamatullisen perusteen!!!
Huom. Kristityt pohjamaan lestat käyttävät edelleenkin lapsiaan hyväksi ja yrittävät salata sen vaikenemisen lailla!!!
Ja tietenkin se "minun" kristinuskon suuntaus on se ainut ja oikea ilman mitään hirmutekoja ja vääryyksiä,,,Pysy vaan siellä hindulaisuuspalstalla.
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Samaa mieltä islam EI sovellu sivistysvaltioon.
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tietenkin SaastaKristittyt lukevat raamattunsa valikoiden, omien mieltymystensä mukaan, ohittaen vanhaa testamenttin ja unohtaen autuaasti orjuuden historian raamatullisen perusteen!!!
Ja tietenkin se "minun" kristinuskon suuntaus on se ainut ja oikea ilman mitään hirmutekoja ja vääryyksiä,,,Joukkoraiskaukset,ja terroristi iskut .ketkäs teki Suomessa?
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja tietenkin se "minun" kristinuskon suuntaus on se ainut ja oikea ilman mitään hirmutekoja ja vääryyksiä,,,Kristityillä on pahatapa yrittää ymmärtää Islamia lukemalla raamattua.
Itse en käytä kokkikirjaa ratkaistakseni sähköteknistä ongelmaa. - Anonyymi00043
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kristityillä on pahatapa yrittää ymmärtää Islamia lukemalla raamattua.
Itse en käytä kokkikirjaa ratkaistakseni sähköteknistä ongelmaa.Kerro mulle islamismista ja raamatusta
Itse ateisti, mut kerro miten mun tarvis ymmärtää näitä kahta? - Anonyymi00044
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kristityillä on pahatapa yrittää ymmärtää Islamia lukemalla raamattua.
Itse en käytä kokkikirjaa ratkaistakseni sähköteknistä ongelmaa.Kerro mulle miten se islam "toimii"
Tai miten ymmärrän
- Anonyymi00010
Noi pitäis hävittää koko planeetalta.
- Anonyymi00022
Meenoo lippu,meenoo lippu🚢✈️🛫
- Anonyymi00016
Miks ne on noin sekasin🤦
- Anonyymi00027
En tiiä,kerro
- Anonyymi00032
Ei toi eroa jostain BLM mielenosoituksista muuten kuin ovat paljon rauhallisempia ja ympärillä räjähtelee TOISEN valtion pommeja.
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
En tiiä,kerro
Uskonto sekoittaa pään!!
Sen takia ovat sekaisin - Anonyymi00046
Anonyymi00034 kirjoitti:
Uskonto sekoittaa pään!!
Sen takia ovat sekaisinOot oikeessa, Se uskonto ja Money kaiken pahan takana!!
- Anonyymi00020
Terrorismi ja kuolema olisi hyvä saada pahan akselimaahan eli USA:n maaperälle.
- Anonyymi00024
Naiset on just parhaita vaimentamaan räjähdyksen aiheuttamia paineaaltoja, koska heillä on pehmeää painetta absorboivaa kudosmateriaalia sekä etu-, että takapuolella!
- Anonyymi00040
Pysähdyin miettimään aloituksen tekijää.
Kummallinen johtopäätös videosta.
Uskoisin kyseessä olevan tahallinen väärinymmärtäminen ja sen välittäminen lukijoille nätisti sanottuna.
- Anonyymi00025
Ketä kiinnostaa, toivottavasti koko maapallo tuhoutuu!!
- Anonyymi00029
Samaa mieltä ja toivon myös että sota tappaa kaikki mulkut
- Anonyymi00026
Sanoikko ton ihan oikeesti?
vai otanko ihan huumorilla??- Anonyymi00030
Riippuu mitä sanoit
- Anonyymi00031
Hiljene homo
- Anonyymi00033
Toniko kirjoitti:
Eikö muuta sanaa löydy?
Mukavaa iltaa!
- Anonyymi00036
Toniko kirjoitti:
Eikö muuta sanaa löydy?
Mä oon tosi pettyny meihin "mehän" ollaan maailman iloisin kansakunta...
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ymmärrän miks Linda "pakeni" Ruotsiin
- Anonyymi00038
Yritä kasvaa aikuiseks, kaikkee hyvää
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Yritä kasvaa aikuiseks, kaikkee hyvää
Ihan samat sanat, vittu
- Anonyymi00041
Anonyymi00036 kirjoitti:
Loisin kansakunta ehkä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Loisin kansakunta ehkä.
Oikeistoloisin. Työvoimapula vaan vaivaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794