Silloin kannattaa nöyrtyä Jumalan käden alla, tehdä parannus ja vasta silloin voit jatkaa iloiten, ilman katkeruutta ja kaunaa. Suosittelen!
Kun Jumalan sana koskettaa
15
76
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on Jumalan suurta armoa ja rakkautta, että Hän vielä välittää ja rakastaa ja tarvittaessa kurittaa.
- Anonyymi00002
Mutta kun sanalla mätkittää päähän.
- Anonyymi00003
Mutta saako Jumala sanalla ihmisiä koskettaa?
- Anonyymi00004
Ei, koska ei usko ole tunteita. Kun ihminen uskoo, hän ei tunteile, häneltä katoaa kaikki tunteet ja hän vain kylmän raitionaalisesti ajattelee mikä on oikeaa oppia. Tuijottaa kylmän tylysti ihmisiä, puhuu kuin kone eikä mikään hetkauta häntä millään tavalla.
Sellaista saa mätkiä Raamatulla, niin ei tunnu missään eikä vaikka tykillä ammutaan läpi. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei, koska ei usko ole tunteita. Kun ihminen uskoo, hän ei tunteile, häneltä katoaa kaikki tunteet ja hän vain kylmän raitionaalisesti ajattelee mikä on oikeaa oppia. Tuijottaa kylmän tylysti ihmisiä, puhuu kuin kone eikä mikään hetkauta häntä millään tavalla.
Sellaista saa mätkiä Raamatulla, niin ei tunnu missään eikä vaikka tykillä ammutaan läpi.KIrjoitat noin..."häneltä katoaa kaikki tunteet "
Kyllä tuollaista ihmistä kutsutaan psykopaatiksi. - Anonyymi00007
Korean Yonggy Cho sai ihmiset luovuttamaan rahansakin seurakunnalle.
Nyt on kuulemma tuomittu vankilaankin niistä armoteoistaan. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Korean Yonggy Cho sai ihmiset luovuttamaan rahansakin seurakunnalle.
Nyt on kuulemma tuomittu vankilaankin niistä armoteoistaan.David Yonggi Cho (koreaksi: 조용기; 14. helmikuuta 1936 – 14. syyskuuta 2021 nimellä Paul Yungi Cho)
Mikäli kyseessä on sama henkilö niin hän kuoli 2021. Ei ole tuomittu vankilaan ainakaan viimeaikoina. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
David Yonggi Cho (koreaksi: 조용기; 14. helmikuuta 1936 – 14. syyskuuta 2021 nimellä Paul Yungi Cho)
Mikäli kyseessä on sama henkilö niin hän kuoli 2021. Ei ole tuomittu vankilaan ainakaan viimeaikoina.Seurakuntalainen lehdessä oli artikkeli vuodelta 2014 missä hänet tuomittiin ehdolliseen vankeuteen.
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/merkittavalle-helluntaijohtajalle-vankeustuomio-talousrikoksista/
- Anonyymi00005
Luehan tarkemmin Raamatusta.
Hoviherra sai kasteessa synnit anteeksi ja sen jälkeen jatkoi matkaansa iloiten.
Ei ihminen voi omilla parannuksenteoillaan pestä syntejään pois eikä saada siten uudestisyntymien pesoa, kyllä se pelastuminen tapahtuu vain ja ainoastaan kristillisessä kasteessa Jumalan armotekona. Siitä seuraa hyvä omatunto ja iloinen mieli.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.- Anonyymi00012UUSI
Minä kyllä kyseenalaistan yhä uudelleen sen, että ihminen saa synnit anteeksi siinä vaiheessa, kun hän käy kasteella. Siinä vaiheessa, kun ihminen saa kokea Jumalan armon hän saa synnit anteeksi ja syntyy uusi minä. Itse olen kokenut sen joten siinä syy miksi olen vahvasti sitä mieltä. Olen luterilaisen lapsikasteen saanut henkilö ja syntiä on tullut vuosien kuluessa tehty ja paljon. Nykyisin olen vahvassa uskossa ja olen kokenut Pyhän Hengen yhteyden enkä näe mitään syytä miksi tästä vielä uudelleen menisin kastettavaksi.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä kyllä kyseenalaistan yhä uudelleen sen, että ihminen saa synnit anteeksi siinä vaiheessa, kun hän käy kasteella. Siinä vaiheessa, kun ihminen saa kokea Jumalan armon hän saa synnit anteeksi ja syntyy uusi minä. Itse olen kokenut sen joten siinä syy miksi olen vahvasti sitä mieltä. Olen luterilaisen lapsikasteen saanut henkilö ja syntiä on tullut vuosien kuluessa tehty ja paljon. Nykyisin olen vahvassa uskossa ja olen kokenut Pyhän Hengen yhteyden enkä näe mitään syytä miksi tästä vielä uudelleen menisin kastettavaksi.
Kristillinen yksi kaste syntien anteeksisaamiseksi on tallessa enää vain vanhoissa kirkkokunnissa. Ei lahkoissa.
Jenkkilahkojen kaste on pelkkä vesikaste, käännynäiskaste, pelkkä ihmisen kasteleminen, jossa ei saada syntejä anteeeksi, vaan tehdään syntiä kastamalla kastamalla kristittyjä toiseen kertaan. Anabaptismi on paha synti.
- Anonyymi00008
Amerikassa lahkojohtajat keräävät valtavia summia ihmisiltä ja rakentavat omien oppiensa levittämistä varten koulutuskeskuksia, cappuksia. Kutsuvat niitä harhaajohtavasti yliopistoiksi.
- Anonyymi00009
Valerauha sydämessä on paha harhakäsitys, kun hoetaan rauha, rauha....
Jer. 6:14
Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole.- Anonyymi00014UUSI
Jeesus Kristus antaa sen rauhan, jota maailma ei voi antaa. Onko sinulla sitä?
- Anonyymi00010
Hes. 13:10
"He ovat johtaneet minun kansaani harhaan. He ovat vakuuttaneet: 'Rauha', vaikka rauhaa ei ole. Kun kansa on rakentanut suojamuurin, he ovat valkaisseet sen kalkilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708