Kun Jumalan sana koskettaa

Anonyymi-ap

Silloin kannattaa nöyrtyä Jumalan käden alla, tehdä parannus ja vasta silloin voit jatkaa iloiten, ilman katkeruutta ja kaunaa. Suosittelen!

17

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se on Jumalan suurta armoa ja rakkautta, että Hän vielä välittää ja rakastaa ja tarvittaessa kurittaa.

• Anonyymi00002

Mutta kun sanalla mätkittää päähän.

• Anonyymi00016

Kyllä jämpti on niin!

• Anonyymi00003

Mutta saako Jumala sanalla ihmisiä koskettaa?

• Anonyymi00004

Ei, koska ei usko ole tunteita. Kun ihminen uskoo, hän ei tunteile, häneltä katoaa kaikki tunteet ja hän vain kylmän raitionaalisesti ajattelee mikä on oikeaa oppia. Tuijottaa kylmän tylysti ihmisiä, puhuu kuin kone eikä mikään hetkauta häntä millään tavalla.

Sellaista saa mätkiä Raamatulla, niin ei tunnu missään eikä vaikka tykillä ammutaan läpi.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei, koska ei usko ole tunteita. Kun ihminen uskoo, hän ei tunteile, häneltä katoaa kaikki tunteet ja hän vain kylmän raitionaalisesti ajattelee mikä on oikeaa oppia. Tuijottaa kylmän tylysti ihmisiä, puhuu kuin kone eikä mikään hetkauta häntä millään tavalla.

Sellaista saa mätkiä Raamatulla, niin ei tunnu missään eikä vaikka tykillä ammutaan läpi.

KIrjoitat noin..."häneltä katoaa kaikki tunteet "

Kyllä tuollaista ihmistä kutsutaan psykopaatiksi.

• Anonyymi00007

Korean Yonggy Cho sai ihmiset luovuttamaan rahansakin seurakunnalle.

Nyt on kuulemma tuomittu vankilaankin niistä armoteoistaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Korean Yonggy Cho sai ihmiset luovuttamaan rahansakin seurakunnalle.

Nyt on kuulemma tuomittu vankilaankin niistä armoteoistaan.

David Yonggi Cho (koreaksi: 조용기; 14. helmikuuta 1936 – 14. syyskuuta 2021 nimellä Paul Yungi Cho)

Mikäli kyseessä on sama henkilö niin hän kuoli 2021. Ei ole tuomittu vankilaan ainakaan viimeaikoina.

• Anonyymi00013

• Anonyymi00005

Luehan tarkemmin Raamatusta.

Hoviherra sai kasteessa synnit anteeksi ja sen jälkeen jatkoi matkaansa iloiten.

Ei ihminen voi omilla parannuksenteoillaan pestä syntejään pois eikä saada siten uudestisyntymien pesoa, kyllä se pelastuminen tapahtuu vain ja ainoastaan kristillisessä kasteessa Jumalan armotekona. Siitä seuraa hyvä omatunto ja iloinen mieli.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi00012

Minä kyllä kyseenalaistan yhä uudelleen sen, että ihminen saa synnit anteeksi siinä vaiheessa, kun hän käy kasteella. Siinä vaiheessa, kun ihminen saa kokea Jumalan armon hän saa synnit anteeksi ja syntyy uusi minä. Itse olen kokenut sen joten siinä syy miksi olen vahvasti sitä mieltä. Olen luterilaisen lapsikasteen saanut henkilö ja syntiä on tullut vuosien kuluessa tehty ja paljon. Nykyisin olen vahvassa uskossa ja olen kokenut Pyhän Hengen yhteyden enkä näe mitään syytä miksi tästä vielä uudelleen menisin kastettavaksi.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minä kyllä kyseenalaistan yhä uudelleen sen, että ihminen saa synnit anteeksi siinä vaiheessa, kun hän käy kasteella. Siinä vaiheessa, kun ihminen saa kokea Jumalan armon hän saa synnit anteeksi ja syntyy uusi minä. Itse olen kokenut sen joten siinä syy miksi olen vahvasti sitä mieltä. Olen luterilaisen lapsikasteen saanut henkilö ja syntiä on tullut vuosien kuluessa tehty ja paljon. Nykyisin olen vahvassa uskossa ja olen kokenut Pyhän Hengen yhteyden enkä näe mitään syytä miksi tästä vielä uudelleen menisin kastettavaksi.

Kristillinen yksi kaste syntien anteeksisaamiseksi on tallessa enää vain vanhoissa kirkkokunnissa. Ei lahkoissa.

Jenkkilahkojen kaste on pelkkä vesikaste, käännynäiskaste, pelkkä ihmisen kasteleminen, jossa ei saada syntejä anteeeksi, vaan tehdään syntiä kastamalla kastamalla kristittyjä toiseen kertaan. Anabaptismi on paha synti.

• Anonyymi00008

Amerikassa lahkojohtajat keräävät valtavia summia ihmisiltä ja rakentavat omien oppiensa levittämistä varten koulutuskeskuksia, cappuksia. Kutsuvat niitä harhaajohtavasti yliopistoiksi.

• Anonyymi00009

Valerauha sydämessä on paha harhakäsitys, kun hoetaan rauha, rauha....

Jer. 6:14

Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole.

• Anonyymi00014

Jeesus Kristus antaa sen rauhan, jota maailma ei voi antaa. Onko sinulla sitä?

• Anonyymi00010

Hes. 13:10

"He ovat johtaneet minun kansaani harhaan. He ovat vakuuttaneet: 'Rauha', vaikka rauhaa ei ole. Kun kansa on rakentanut suojamuurin, he ovat valkaisseet sen kalkilla.

• Anonyymi00017
      UUSI

Aamen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      83
      3143
    2. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      138
      2758
    3. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      65
      2683
    4. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      6
      1993
    5. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      94
      1620
    6. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1356
    7. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      97
      1299
    8. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      107
      1109
    9. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      200
      1058
    10. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1034
    Aihe