Mitä tälle palstalle on tapahtunut?

Anonyymi-ap

Ei tänne voi mitään romanttista kirjoittaa.
🎶🎵 vi ska gå hand i hand

23

236

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi tänne. Mielellämme näin vikkonlopuks romanttisia tarinoita kuultas.

• Anonyymi00001

toki voi. Olet niin ihana kun turhaudut, tuoksut ihan laventelilta joka ikinen kerta <3
      Självklart kan du det. Du är så fin när du blir frustrerad, du doftar lavendel varje gång <3

• Anonyymi00002

Eipä siinä että inhoaisin jasmiininkaan tuoksua, mutta laventelin tuoksu saa kyllä suojeluvaiston ja rakkauden tunteen vahvistumaan <3

Det är inte så att jag ogillar doften av jasmin, men doften av lavendel gör skyddsinstinkten och känslan av kärlek starkare <3

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eipä siinä että inhoaisin jasmiininkaan tuoksua, mutta laventelin tuoksu saa kyllä suojeluvaiston ja rakkauden tunteen vahvistumaan <3

Det är inte så att jag ogillar doften av jasmin, men doften av lavendel gör skyddsinstinkten och känslan av kärlek starkare <3

Aloittaja ei pidä laventelin tuoksusta.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Aloittaja ei pidä laventelin tuoksusta.

Sitten pitää välttää tilanteita että sitä tuoksua erittyy. Mutta ei se tilanne ole huono, että toinen osapuoli rakastaa sitäkin tuoksua.

• Anonyymi00005

Jotkut ovat romanttisia ja toiset eivät, minä kuulun jälkimmäiseen ryhmään! Romantiikka ei kiinnosta ollenkaan!

• Anonyymi00007

Eiköhän sinulla siihen vastapari sitten löydy hyvin helposti. Bulkista löytää helposti mitä etsii.

• Anonyymi00008

Eikä sulle voi soittaa, etkä vastaanota romanttisia puheluita, jos ne ei kohdistu suhun. Kuulemma.
      -sadaneuronaspat

• Anonyymi00009

Ikävää jos sinulla on tuo tilanne. Itse vastaan jokaiseen puheluun mikä tulee, jostain syystä nykyään niitä ei tule läpi. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta, mistä tiedän että agenda on vaan hyökkäys ja oman asian ajaminen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ikävää jos sinulla on tuo tilanne. Itse vastaan jokaiseen puheluun mikä tulee, jostain syystä nykyään niitä ei tule läpi. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta, mistä tiedän että agenda on vaan hyökkäys ja oman asian ajaminen.

Troijalaisten Fabioliiga vs. Ihminen. -sivu

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Troijalaisten Fabioliiga vs. Ihminen. -sivu

Olet älykäs ja ihana ihminen. Ero voi olla vaan pieni siinä mitä näkee. Esimerkiksi voi horuksen sekoittaa homerukseen kiireessä. <3

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olet älykäs ja ihana ihminen. Ero voi olla vaan pieni siinä mitä näkee. Esimerkiksi voi horuksen sekoittaa homerukseen kiireessä. <3

Soteraivarillehan se ei oo ees sallittua. Siis päästää sua käsiks kyseisiin ainesosiin. ;)
        -kaapintakanasonvääränainen

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Soteraivarillehan se ei oo ees sallittua. Siis päästää sua käsiks kyseisiin ainesosiin. ;)
        -kaapintakanasonvääränainen

Sinä et nyt ole ihan kartalla missä mennään. Mutta kukin tyylillään.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinä et nyt ole ihan kartalla missä mennään. Mutta kukin tyylillään.

"Sun" karttas sojottaa väärän pankin tallelokeroon. -TulliJaSenPuomi

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

"Sun" karttas sojottaa väärän pankin tallelokeroon. -TulliJaSenPuomi

Meissä on se ero että minä en tarvitse pankkeja saati tallelokeroita. Sieltä suunnasta kumarretaan minua, ei toisinpäin. Ja silti en ota kumarruksia vastaan, vaan nostan kaikki samalle viivalle. Haluatko jatkaa?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Meissä on se ero että minä en tarvitse pankkeja saati tallelokeroita. Sieltä suunnasta kumarretaan minua, ei toisinpäin. Ja silti en ota kumarruksia vastaan, vaan nostan kaikki samalle viivalle. Haluatko jatkaa?

No jopas on Rusakolla lätinää. Ja ihan ilman korvamerkkiä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No jopas on Rusakolla lätinää. Ja ihan ilman korvamerkkiä.

Aivan. Ei ole korvamerkkiä ei. Kun tuijotat peilistä omaasi niin alat ehkä ymmärtämään asioita.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Aivan. Ei ole korvamerkkiä ei. Kun tuijotat peilistä omaasi niin alat ehkä ymmärtämään asioita.

Kaikkihan sen jo tietää, että istut peilis päällä aamuisin. No miltä näyttää kynttiläbailujenne jälkeen? Päätykö lisäkkeeksi kenen bonapurkkiin? ;)
        -upslaakit

• Anonyymi00013

❤️❤️❤️ rakas

• Anonyymi00015

🦀🦀🦀🦀🦀

• Anonyymi00018

Aloittaja ei ole kommentoinut tänne!

• Anonyymi00021

Ei niin. Palsta on pilattu muutaman häirikön toimesta ja siksi täällä ei huvita edes käydä.

Onneksi ulkona on elämää ja siellä tapaa joka päivä uusia ihmisiä.

• Anonyymi00022

Ulkona kevät herättää luonnon kukoistukseen ja muuttolinnut alkavat saapua! -ap

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe